|33|

1.4K 241 671
                                    

Selam arkadaşlar, sınavlarınız bitti mi? Bunu bekledim çünkü.

UYARI ⚠️ ‼️ Okuyun Lütfen.

Bu bölüm uyarı koymak zorundayım. Baya UZUN ve DETAYLI bir smut oldu. Normal bir vücudu ele almadım. Sizi rahatsız edebilir. Diğer smutlardan çok çok farklı. Üstelik yazmak için Meri'den de yardım aldım baya. Fantastik bir fic yazmıyorum ve benim bazı şeyleri mantığa oturtmam lazımdı. 

Hayatımda hiç bir hermofraditin fizyolojik olarak üreme organını görmedim. Çizimlerden referans alarak ve çok fazla betimlemeye girmeden bir bölüm yazdım. Çünkü kimse hakkında olur olmadık şeyler anlatmak, yazmak, bilgi vermek istemiyorum. Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış. Eğer bununla sınırlandırılmak istemiyorsanız internetten görsellere bakabilirsiniz.

Buraya fotoğraf atmam pek hoş olmaz..

***

Manifest yapıyorum; smut sessizliği yaratanlar karabük üniversitesine derece ile giriyor veya geçiş yapıyor, tüh.

880 yorum sınırı yorum.

🧸ྀི

|Afrodit'e İlk Dokunuş|

-

Vgguk, kaldığımız son yerden hatırlatma.

Onun elini sımsıkı tutmuş ve evin içinde gezdirmeye başlamıştı. Merdivenden çıkıyorlardı ve mavi saçlı her yere gözlerini değdiriyordu. Onunla ilgili bir şeyler öğrenmeyi seviyor ve dolayısıyla kaldığı yeri de elbet merak ediyordu.

"Ailen şu an burada mı?"

"Hayır, ikisi de işte ancak akşam gelebilirler, tanışmak ister misin?"

"Oh.. Neden olmasın? Bayan Kim'den çekinmem dışında sorun yok."

***

İkisi birlikte, geniş odanın içinde derin sohbetler etmişlerdi. Mavi saçlı olan buraya geldiği için heyecanlıydı ve bir yandan da gergin olduğunu düşünmüştü. Sonuçta, son ayrılıkları pek de hayra alamet değildi. Taehyung ve Jungkook birlikte manzaraya karşı özel zamanlar yaşarken, Gguk, V'nin odasındaydı.

Onun bilgisayar koltuğuna oturmuş, bu rahatlık altında biraz mayışmıştı. Sadece bu masaüstü için alınmış koltuk bile kendi salonlarınkinden daha rahattı ve arkasına yaslanıp gözlerini kapatma isteği uyandırıyordu onda.

Valentin ise yatakta yatıyordu. Sırtını kabarık yastıklara dayamış ve bacakları aralık bir şekilde sevgilisini izlemekteydi. Birkaç kitabına baktığını gördü ve belki orada şiir kitabına bakmak isterse de izin verecekti. Şu an ondan uzak hissediyordu, bu hoşuna gitmemişti. Gguk'a hala kendisini tam olarak açamamak rahatsız hissettiriyordu.

Neredeyse iki saattir buradaydılar ve konuşulması gereken çoğu şeyi konuşmuşlardı ama hala da V'nin diyemedikleri vardı. Gguk biraz etrafa göz atmakla meşguldü. Fazla dalmış görünüyordu, V'nin onu nasıl izlediğini bile fark etmedi.

"Daha ne kadar orada duracaksın?"

Gözlerini kırpıştırıp elindeki şiir defterini incelemeyi kesti. Tam da ilk sayfayı açmaya hazırlanıyordu. Çocuk onu masaya geri koymuştu ve eliyle kucağını pat patlayan adamın davetini kabul etmişti. Çıkan ses oldukça davetkardı. Üstelik gözleri de bir o kadar sinsi bakıyordu.

Opposite Rhythms (Twins:Taekook/Vgguk) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin