Merhaba canlarım. Umarım hoşunuza gider. Keyifli bir bölüm oldu bence. Biraz uzun o yüzden 1.5k yorum sınırı olsun. Vote de atanın rüyasına Taehyung giriyor.
--
|Bay Kim ve Tüm aile|
--
"Anne, en azından Taehyung kapıyı çalıyor! Sikeyim! Çık şu odadan hemen!"
Ancak bayan Kim bir başka şeyden dolayı da şoka girmişti. Gguk'un varlığını unutmuş olmalıydı. "Aman Tanrım V, bunu kardeşine nasıl yapabilirsin?!"
"Saçmalama anne! O Jungkook değil!!"
Bayan Kim gözlerini iyice açmış ve oğlu ile bir süre bakışmıştı. Kızıl saçlı olan ona bir kez daha bağırdı kendine gelmesi için ve bu işe yaramış görünüyordu. "Anne!" Kadın hızla arkasını dönmüş, arkasını döndüğünde arkadaki başka bir hizmetçiye çarpmıştı. Telaşa kapılmıştı o da tıpkı Gguk gibi. Annesi kapıyı kapatmayı unuttuğunu fark etti. Gguk kafasını yorganın altından birazcık çıkarttı, onun topuk seslerinden dolayı gittiğini düşünmüştü lakin bu sefer de kadın kapıyı kapattığında göz göze geldi ve yeniden yorganı kafasına doğru çekti.
Kadın aceleden sertçe kapıyı kapatmış ve etrafta yüksek bir sesin çıkmasına neden olmuştu. Bu sefer kapının kapandığından emin olan mavi saçlı yorgan içerisinde kalmaya devam etmişti.
Bayan Kim bir şokla yanındaki hizmetçiye döndü ve bağırır gibi hareketlerle ona doğru konuştu. Oysa ki sadece fısıldıyordu. Az önceki gidip ne ara başkası gelmişti anlamamıştı.
"Jennifer'ı Taehyung'un sevgilisiyle aldattığını düşündüm. Oh-Aman Tanrım Jennifer! Bunu ona nasıl yapar? Bir dakika, bu gerçek bir ilişki değildi. Ben bu entrikalara yetişemiyorum, canım sen bana bir papatya çayı hazırlar mısın lütfen? O ikizlerle çıkıyorlar madem niye bana söylemiyorlar ki, şahsen kırıldım! Söyler misin? Ben laftan anlamaz veya kötü bir anne miyim Monica?"
Monica sevimlice gülümsedi ve onu rahatlatmak amacıyla konuştu. "Hayır efendim. Siz gerçekten çok iyi bir annesiniz."
"Evet çok haklısın. Neyse, hadi gel gidelim. Beni mahvedecek yoksa V." Ardından topukluları ile aşağı doğru yola koyulmuştu.
Kızıl saçlı olan adam hala yorganın içinde saklanan sevgilisine yandan bir bakış attı. Onun oradan çıkmadığını fark ettiğinde en sonunda tek elini yorgana uzatmış ve başının açığa çıkmasını sağlamıştı. Gguk üzerine yorganı geri sardı, yetmiyormuş gibi bir de elleriyle yüzünü kapatmıştı.
İkisi de başta konuşmadı çünkü ilk ilişkilerinde böyle basılacaklarını tahmin etmemişlerdi. Sessizlik daha da korkunç olduğunda hala utanç içinde yüzünü saklayan çocuk boğuk bir sesle konuştu. "Bana ailenin geç saatleri kadar gelmeyeceğini söylemiştin. Bu çok utanç vericiydi." Adam dudaklarını birbirine bastırdı ve onun yüzünü tekrar açtı.
"Ahh, genelde öyle yaparlardı ancak anlaşılan bugün işleri erken bitmiş. Bugün temizlik günü, normalde gelmemeleri gerekiyordu. Ben de şaşkınım. Üzgünüm."
"Ağlayacağım, annenle daha doğru düzgün tanışamadan beni yatakta bastı."
"Annem böyle şeyleri sorun etmez emin olabilirsin. Babam olsaydı sorun olabilirdi tabii."
"Beni unutmuş bile. Jungkook sanıldım ve buraya gelirken dediklerini düşünürsek bize karşı çok da sıcakkanlı değil gibiydi."
"Saçmalama sadece diğer çift onu biraz zorluyor olmalı, biz gayet sakin ve sorunsuz bir çiftiz hm, ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opposite Rhythms (Twins:Taekook/Vgguk)
Fiksi Penggemar"Sadece Taekook ve Vguk'un birbirine zıt aşk hayatı." *** Sinirlerinizi parçalayacak bir Jungkook, Feminen ve şımarık bir Taehyung, Yumuşacık yüreğinde koca bir sevgi barındıran Gguk, Ve gizemlerle dolu bir V.