Yemek molasına çıktığımızda normalin aksine millete sataşıp muhabbet etmek yerine telefonuma gömüldüm. Yanıtları merak ediyordum.
You have 3 new matches! And 5 people liked you! Click here to see them! (3 yeni eşleşmeniz var! Ve 5 kişi sizi beğendi! Görüntülemek için tıklayın!)
Sabah yazdığım kızların üçü dönmüştü. Beni kaydıranlara bakmadan önce mesajlara girdim.
Ecem, Leah ve Lara dizilmişti konuşmalarım kısmına. En alttaki Sibel'den henüz yanıt yoktu. Uyanmadı mı acaba?
Ecem, 24, actress, bisexual, prefers polygamy, likes ice skating.(Oyuncu, poligamiyi tercih ediyor, buz pateni yapmayı seviyor.)
Ankara ayazı nerde görsem tanırım 🤣
hahahaha evet
kız arkadaşımı ziyarete gitmiştim de dondum valla ❄️
öyledir insanın nefesini keser
nereleri gezdirdi arkadaşın
Ankara tahminin tekte tutmasına sırıttım. Yapıyorum bu sporu da.
Leah, 25, hetero, looking for intimacy without commitment(bağlanma olmadan yakınlaşma arıyor)
fotoğrafçı mısın 😃
no I am not a photographer lol (hayır fotoğrafçı değilim lol)
glad u thought that 🤭 (öyle düşünmene sevindim)
so are you free tonight? I will be in İstanbul for only a couple of days?(Bu akşam boş musun? Sadece birkaç akşam İstanbul'dayım.)
Mesajları tek tek çevirmekle uğraştım. Aslında yabancı kızları kaydırmamaya çalıştım ama ismini Leyla sandım ben bu kızın sabah sabah. Yazdığı son mesajı çevirdiğimde duraksadım. Direkt buluşmak istiyordu? Nasıl yapacaktım lan. Yarın antrenman yoktu ama nereye gidebilirdik ki. Bir yemek yemeye çıksam her açıdan fotoğrafım düşüyordu internete. Bu yazdan sonra artan kitlemden bir şey saklayamıyordum, hoş saklayacak bir şeyim yoktu da yermek isteyen herkes pusudaydı. Biriyle görüntülensem ertesi gün Ahmet Çakar BARIŞ ALPER KARI KIZ PEŞİNDE KOŞMAKTAN TOP PEŞİNDE KOŞAMIYORRR diye ağzından köpükler saça saça çıkardı televizyona.
Kızı eve çağırabilirdim ama, yemek söylesem masayı hazırlasam yine akşam yemeği date'i olmaz mıydı? Çeviriden derdimi anlatıp yolladım, belki kabul ederdi.
I am free tomorrow night. Do you want to have dinner at my place? 🍝 (Yarın akşam boşum. Bende akşam yemeği yiyelim mi?)
Lara, 22, student, looking for a relationship (öğrenci, ilişki arıyor)
selamm
selammm
naber
Ekranı kitleyip kalkmaya yeltenirken anında bildirim geldi, Lara hemen dönmüştü mesaja.
sıkılıyorum
dersteyim 🙄
sen
bende antrenmandayım
ne dersi
Econometrics
hm
nerde okuyosun
boun
Chatten çıkıp boun ne amk diye googleladığımda boğaziçi olduğunu gördüm. vay anasını lara hanım.
senin ne antrenmanııı
futbol
hahahha halı saha için erken değil mi
Ne halı sahası kızım sezonun şampiyon takımındayım ben yazmak istedim. Ama ifşa olmaya gerek yoktu, tanımaması daha iyiydi.
hahahahah yok profesyonel sporcuyum ben
iyiymiş
İyi tabii. Kıza yanıt vermem lazımdı ama bitmişti yemek molası. Sonra düşünürüm diye bıraktım öyle, zaten uygulamada görüldü falan yoktu.
İsom
Yazmıcakmısın
(görüldü 12.17)
Ama İsmail tekrar görüldü yemeyi hak ediyordu. Kudurdu mu bir anda anlamadım, yüz yüze öğrenmem lazımdı derdini.
******************************************************************************
peki Jakobsla aynı kızı falan kaydırıp konuşsak çok komik olmaz mı bitanem <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can't Get You Out of My Head
FanfictionThere's a dark secret in me Don't leave me left in your heart Set me free Feel the need in me Stay forever and ever, and ever, and ever