dieci

86 19 35
                                    

hayalet okuyucu olmayalım lütfen <3

*******************

Barış Alper Yılmaz'dan 

Ziyech

Can I talk to you about something?(Seninle bir şey hakkında konuşabilir miyim?)

Yes(evet)

Don't ask me how I know but I know there is this girl on some app you use, her name is Sibel. It would be better if you didn't try to communicate or her think about her anymore.(Nasıl bildiğimi sorma ama kullandığın bir uygulamada Sibel adında bir kız olduğunu biliyorum. Onunla iletişime geçmeye çalışmaman ve onu düşünmemen daha iyi olur.)

Ok. (tamam)

Downloaded that shit when I was drunk anyway. ( O siki zaten sarhoşken indirdim)

***********************

Jakobs

Bro

I need to ask you something (Sana bir şey sormam lazım)

Yes Baris

Hızlı lütfen Emily'yleyim 😉

Your ex? (Ex'in?)

ahahaahha evet barıştık

aahahahhaha thats your name as a word 😦(senin adın kelimede geçiyor)

yes it means peace

beğendim

belki çocuğumuzun adını barış koyarız emily'e soracağım👌🏼

bro

hayır dedi sorry

sen ne soracaktın?

I don't think I have to ask my first question(Sanırım ilk sorumu sormama gerek yok)

I was gonna ask if you forgot about Sibel(Sibel'i unuttun mu diye soracaktım)

kim olduğunu hatırlamam gerekti

kızın elini bile tutmadım kardeşim tabii ki unuttum

You didn't seem like you would forget about her easily last week(Geçen hafta kolay unutamayacak gibiydin)

Sadece beni beğenmemesinden rahatsız olmuştum dürüst olmak gerekirse😛

Zaten kaltağın teki çıktı, unuttum gitti

Emily'i çok özlemiştim

Happy for you guys (sizin adınıza mutlu oldum)

But I need to ask something else(ama bir şey daha sormam gerek)

Would you be bothered if I talked with Sibel?

I matched and talked with her before you showed me the picture and then Ziyech said wrote to her on the app so it is a mess (sen bana fotoğrafını göstermeden ben eşleşmiş ve konuşmuştum ancak sonra Ziyech de uygulamadan ona yazdı ve işler karıştı)

But I really like her (ama ondan gerçekten hoşlanıyorum)

I know nothing happened between you two (aranızda bir şey olmadığını biliyorum)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Can't Get You Out of My HeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin