Sabah beş alarmına zar zor uyandım. Hem gece alınan kafein miktarını ayarlamayıp hem de yatakta yarım saat kadar uygulamayı kurcalayayım derken yatma saatim sarkmıştı biraz. Bir duş alsam açılırdım ama.
Duştan sonra kapının önünden kahvaltımı aldım. Takım diyetisyeni herkese liste hazırlayıp anlaşmalı olduğumuz yerlere yemeklere yollatıyordu. 100 gram kilo alsanız sen ne yedin de ödem tuttun muhabbeti başlardı, özellikle lig devam ederken çok sıkı tutuyorlardı.
Yulaf lapası ve smoothie vardı, bir de omlet. Kahve makinesini çalıştırırken onları da ısınmaları için mikrodalgaya attım. Kahvaltıya başladığımda telefonumu da elime aldım. Takım gruplarından mesajlar, Kerem'in Portekiz'den attığı toplu hayırlı cumalar mesajı, Yelda'dan çanta linki, annemin günaydın aslan oğlum naptın biz de çaya çıktık hava çok fena yağayi mesajı.
Rutin dışında bir şey yok gibiydi. Ama bir de gece ikide İsmail Yüksek'ten, üç buçukta İsmail Jakobs'tan gelen bildirimler vardı.
İsom
Malper
O uygulamanın adı ney
(İletildi 02.18)
(Görüldü, 06.15)
Hele hele bana demediği kalmayan İsoma bakın hele.
Napıcan
Hani mallıktı
Ne düşündünde uyuyamadınki
(İletildi 06.16)
Bekarlık bir anda canına tak etti herhalde şaşkının. Yanıt vermesini beklemeden diğer İsmail'in mesajlarına baktım.
Jakobs
Barıs brooo this app fire 🔥❤️🔥❤️🔥
Yarın akşam bir kızla buluşacağım. Tam bir sarışın bomba. Sen de indirdin mi?
(iletildi 3.25)
(görüldü 6.17)
Senin benim için çeviri açıp mesaj atan ellerini yerim brom. Kurban olsun tüm sarışınlar sana.
Bro yes I download
Will look
(iletildi 6.18)
(görüldü 6.18)
Anında online olup mesajıma 🫶🏻 ifadesi bıraktı. Ne zaman yatıp ne zaman uyandığını anlamadım, antrenmanda da yoktu ki sakatlığından dolayı. Gerçi uyumamış bile olabilirdi fırlama herif.
Yemekleri bitirip kahveyi alıp koltuğa geçtim. Vardı biraz daha çıkmama. Uygulamayı açtım. Sonunda kızları görebiliyordum. İsmail'den gördüğüm kadarıyla sağa ve sola kaydırmak yeterliydi. Önüme çıkan ilk kızı beğenerek kaydırdığımda fotoğraflarına not bırakabildiğimi gördüm. Dümdüz kaydırmaktan daha iyi olurdu herhalde. Erkek olup ilk mesajı atmak lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can't Get You Out of My Head
FanfictionThere's a dark secret in me Don't leave me left in your heart Set me free Feel the need in me Stay forever and ever, and ever, and ever