nove

128 14 46
                                    

Yorumlarda buluşalım şekerim🐣


Sibel ile olanları İsmail'e anlatmak istemiyordum aslında. Gururum kırılmıştı, İsmail de modumun düşük olduğunu hemen anladı. İkinci çay bardağını doldurup yanıma otururken "Abicim ama bakmıyorsun ki. Bu aseksüel kıza da cevap vermedim ayıp oluyo." diye sızlandı.

"Ne yazıcaksın abi kıza?" diye terslendim. En azından yazabiliyosun kıza amk.

"Bilmiyorum işte ne yazıcam?"

"Sen seks olmadan ilişki yaşamaya tamam mısın? Demek ki kız bunu istiyor." diye yardımcı olmaya çalıştım en sonunda.

"Yani hayır. Değilim galiba. Değilim di mi?" şaşkın şaşkın bakan suratına bir tane çakasım geldi. Senin sikinin keyfini de ben mi bileyim İsmail?

"Değilsin koçum. Azgınlıktan beyin hücrelerin yok oldu senin. Değilsin sen asekstüel falan. Kıza tanıştığımıza memnun oldum ama olmaz de. Hadi bitanem."

"Tamam abi, haklısın." diye telefonuna gömüldü. On saat derdini anlatırdı kıza. Ben de kendi telefonumu kontrol ettim. Yoktu bildirim falan. Çocuğum var diyen avukata yanıt vermemiştim. Ayıp oluyordu ama onun hakkında düşünemiyordum. Sibel'de kalmıştı aklım. Acaba Ziyech'e yanıt vermiş miydi?

İsmail'e dönüp "Abi sen Sibel diye bir kızla konuştun mu?" diye sordum korkuyla.

"Yok abicim, Sinem var sadece." dedi telefondan başını kaldırmadan.

En azından o elenmişti. Uygulamayı kullanan herkes konuşuyor olabilirdi şuan Sibel'le. Gerçi silicem demişti, umarım silmiştir diye geçirdim içimden. Kıskanmıştım başka biriyle konuşuyor olma ihtimalini.

"Şu kıza ne diyelim?" diye telefonu gözüme soktu İsmail.

"Şef yazıyor." dedim azıcık profili kaydırıp.

"He."

"Sevdiğin bi yemeği yapabiliyor mu diye sor bence. Sera bana mesleklerine ilgi alanlarına falan bak demişti." diye fikir yürüttüm.

"Kuru fasülye yapabiliyor musun mu diyeyim kıza?"

"Olabilir, ne bileyim güzel yapabiliyor musun de falan." ben de çayımdan bir yudum aldım. Ben fikir vermeden nasıl yazıyodu bu lavuk diğer kızlara?

"Tamam yazıyom." dedi sözümü dinleyerek. Bir an durdu. Yazdıktan sonra bana döndü.

"Suratımda bir şey mi var?" bakıp durunca işkillendim.

"Lan Barış," dedi. "Biz aynı kızlara yazıyor olmayalım."

İçine doğdu herhalde güzel kardeşimin. Senle değil diğer İsmail'le maalesef abicim diyemedim.

"Ne alaka be oğlum. Gösterdin ya yazdığın kızları. Yazmam ben onlara." dedim.

"Sen neden konuşmuyosun kimseyle harbiden? Kaydıralım sana da." dedi rahatlayarak.

"Zaten bi canın sıkkın. Noldu maç için mi gerginsin? Sen çıkar takır takır oynarsın inşallah kardeşim sıkma canını." diye ekledi ben suskun kalınca.

Duygulandım söylediklerine, derbide karşı karşıya olacak olsak bile sikimizde olmazdı bizim. "Yok abicim ya maç için de değil. Ama az önce dediğine benzer bir şey geldi benim başıma." dedim az önce samimiyetini kanıtlamasıyla daha çok dayanamayarak. İçimde kalmıştı, kardeşim de beni yargılamazdı.

"Ne oldu?" diye sordu.

"Jakobs var ya, geçen hafta bir kızla tanıştı uygulamadan. Bir yemek yemişler, ben mesajlaşmayı çok sevmiyorum demiş kıza. Sonra kıza yemekten sonra alkol almaya geçelim mi bara demiş, kız istememiş. Eve geçince de ben senden hoşlanmadım bu iş ilerlemez demiş. Bizimki kızı aradı yazdı falan. Dönmedi kız. En son arayıp ağzına sıçmış sen beni ne hakla taciz ediyorsun bir yemek yedik diye kız da."

Can't Get You Out of My HeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin