opisivanje likova

17 3 0
                                    

Elora Lunaris ima 17 godina,zrači neobičnom snagom i lepotom.Ima dugačku smeđu kosu koja joj doseže do sredine leđa i braon-zelene oči koje pod svetlom poprimaju zlatne nijanse. Visoka je 166 cm i voli avanture. Njeni roditelji su umrli kada je imala samo godinu, pa sada živi sa svojim starijim bratom Luisom, koji ima 19 godina i koji je trenutno u inostranstvu. Iako zna da bude gruba, Elora je većinom nežna prema ljudima koji to zaslužuju.Ima dve najbolje drugarice,Lunu i Sofiju.Elora je osoba kojoj je život previše dosadan, pa se često povlači u svet filmova kako bi pronašla uzbuđenje

───────────────────────────

Sofija Martinov ima 17 godina,ima plavo-riđu kosu i plave oči koje sjaje poput dubokog mora,visoka je 167cm. Ona je nešto posebno, uvek spremna da pruži podršku i razumevanje. Njena mašta stvara romantične scenarije, ali nije lako osvojiti njeno srce,traži nekoga ko će ceniti njenu duboku emocionalnu prirodu. Iako mnogi pokušavaju da je osvoje, Sofija postavlja visoke standarde, verujući da prava ljubav zahteva više od površne privlačnosti.Ima dve najbolje drugarice a to su Elora i Luna.

───────────────────────────
Luna Ellis ima 17 godina i sarkastična je duša koja uvek voli da zeza druge i unosi zabavu u svakodnevicu,visoka je 170,cm. Njena plava kosa se nežno talasa, dok njene oči menjaju boju iz plave u zelenu, zavisno od svetlosti, dajući joj dodatni šarm. Iako joj je život ponekad dosadan, koristi svoj humor i maštu da stvori uzbuđenje.
───────────────────────────

Derek Evans je 18-godišnji momak sa crnom kosom i crnim očima. Sa visinom od 188 cm, ističe se na košarkaškom terenu, gde igra za školsku ekipu. Njegova popularnost među vršnjacima čini ga mamcem za devojke, a njegova šarmantna priroda često privlači pažnju. Poznat je po svom samopouzdanju i sposobnosti da zabavi ljude oko sebe, što dodatno doprinosi njegovom statusu u društvu.Ne druži se s ljudima u školi,osim sa njegovom popularnom grupom,ako niste popularni možete samo da sanjate da ste u njegovom pristvu.Najbolji drug mu je Isak Smith.

───────────────────────────

Isak Smith ima 18 godina, tamno plavu kosu i plave oči. Trenira košarku i visok je 187 cm. Dobar je drug i popularan je, poznat po svojoj dobroti i spremnosti da pomogne drugima. Za razliku od svog najboljeg druga, Dereka, koji je poznat po šarmu, Isak se ističe svojom iskrenošću i plemenitošću, što ga čini pravim prijateljem u svakoj situaciji. Njegov prijateljski pristup i pozitivna energija privlače ljude, a njegova odanost drugovima ga čini još posebnijim.

───────────────────────────

-To bi bili likova za sada,naravno biće još njih a o tome ću vad obavestiti u nekom od narednih delova priče.Uživajte!-

↧

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝒎𝒆𝒔𝒆č𝒆𝒗𝒊 𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒍𝒊Where stories live. Discover now