Sledeće večeri, Elora se pažljivo pripremala za izlazak s prijateljima.Uparila je crni gornji deo sa crnom mini suknjom.Preko toga je crvena kožna jakna tamno crvene boje.Čizme do kolena u crnoj boji upotpunjuju izgled.I naravno svoj srebreni talisman koji je sakrila ispod majice.
Kad je stigla ispred "Kafe Kluba," videla je da su njeni prijatelji već tamo. Sofija koja je uvek imala širok osmeh na licu, mahnula joj je čim je ugleda
"Elora! Dođi, čekali smo te!" pozvala je veselo.Elora se nasmejala i prišla stolu. Sofija i Isak su već bili udobno smešteni jedno pored drugog, dok je Derek, koji je na trenutak podigao pogled prema njoj, ubrzo vratio pogled ka svom telefonu, nezainteresovan. Luna je bila zauzeta izborom raznih pića, uz povremene poglede prema Dereku.
Svi su poručili pića i razgovor je lagano tekao. Sofija je pričala o novim planovima koje ima sa Isakom, dok je Luna pokušavala da uvuče Dereka u razgovor. Elora se trudila da bude prisutna, ali je osećala težinu tajne koja je ležala duboko u njoj. Čarobni svet i amulet stalno su joj se vraćali u misli, a ponekad bi čak instinktivno pipnula mesto na kojem je sakrila amulet, kao da ga mora zaštititi.
Sofija je primetila njen trenutak zamišljenosti i blago se oslonila na sto prema njoj. "Elora, još uvek izgledaš kao da nisi sasvim tu. Jesi li sigurna da je sve u redu?"
Elora je podigla pogled i prisilila se na osmeh. "Ma da, sve je u redu," odgovorila je. "Samo mi je ova nedelja bila... naporna." Htela je da promeni temu pa je dodala: "A vi? Kako ide s vašim novim planovima?"
Sofija se osmehnula i pogledala Isaka s toplinom u očima. "Odlično, zapravo. Planiramo izlet sledeći vikend. Treba nam malo vremena van škole."
Luna se nadovezala: "Mislim da bi bilo zabavno da svi idemo! Mogli bismo planirati grupni izlet,šta kažete?" Pogledala je prema Dereku, koji je samo slegnuo ramenima.
"Možda," rekao je ravnodušno. "Nisam siguran da je planiranje izleta baš moj stil,posebno ne sa ljudima koje jedva poznajem."pogledao je prema Elori,Luni i Sofiji
U klubu je atmosfera bila usijana. Svetla su bljeskala u ritmu muzike, a ljudi su igrali i pevali kao ludi. Elora je bome popila nekoliko pića, i osećala se kao da joj ništa ne može stati na put. Sa prijateljima je plesala na sredini plesnog podijuma, smejući se i zaboravljajući sve brige koje su je mučile proteklih dana.
U jednom trenutku, primetila je zgodnog stranca kako je posmatra,njenih godina,crna kosa i crne oči koje bi promenile boju u sivo na svetlošću,visina oko 189cm, pomislila je u zafrkanciji da je on neki Derekov rođak ili brat pošto su izgledali slično.Nešto u vezi njega joj je izgledalo poznato,kao da ga je ranije negde videla.Elora,vođena trenutkom i opijenom atmosferom, spontano mu je prišla. Uz jedno uzajamno smeškanje, par reči koje nisu dugo trajale, pre nego što je stigla da razmisli, našla se u njegovom zagrljaju. Njihove usne su se spojile, i Elora je osetila nalet adrenalina i sve brige su joj od jednom nestale.
Dok su se ljubili,Elora se polako vraćala svest jer je osetila da joj je talisman zasvetleo unutar majice privlačeći pažnju zgodnog stranca.U zadnjem trenutku se povukla i prekinula poljubac „Uh..moram da idem..." rekla je Elora pokušavajući da ne zvuči tajanstveno.
Stranac se nasmejao,ali u njegovim očima se nalazila dublja svest. „Sve u redu?"zapitao je
Elora je odmahnula glavom, izbegavajući njegov pogled. "Da, samo... treba mi malo vremena za sebe," odgovorila je, osećajući kako joj srce kuca brže. Duboko u sebi, posumnjala je da on nešto zna.
"Razumem," rekao je s blago zagonetnim osmehom. "Ponekad je dobro pobeći od stvarnosti. Ali ponekad je tajna deo te stvarnosti, zar ne?"
Njegove reči su je zaintrigirale,ali nije htela da ga ispituje,umesto toga se udaljila od stranca bez reči.
Dok ju je gledao kako se udaljava osmehnuo se zloćasto.
Srce joj je kucalo brže nego ikada, a glava joj je bila ispunjena slikama čarobnog sveta, strahom i uzbuđenjem koje nije mogla da objasni. Dok je odlazila,razmišljala je o strancu kojeg je poljubila,njegove reči su joj plutale po mislima
„Ponekad je dobro pobeći od stvarnosti. Ali ponekad je tajna deo te stvarnosti, zar ne?"Hiljade pitanja su joj se nalazile u mislima.
Da li on nešto zna u vezi talismana i čarobnog sveta?
Ko je on uopšte,kako se zove..preziva?
„Ne mogu da verujem da ga nisam pitala za ime,ubiću se majke mi"reče Elora dok se vraćala kući peške.
Srigla je ispred svoje kuće i ušla unutra tiho,njena tetka Emilia je već spavala
„Hvala Bogu pa me nije zatekla u ovakvom stanju"pomislila je dok se uputila u svoju sobu.Dok je ležala iscrpljeno na krevetu stigla joj je poruka na grupi u kojoj su bile ona i njene dve drugarice,Sofija i Luna.„Elora gde siii Nismo te videle od zadnje igre na podijumuuuu."napisala je Luna
„Jesi li otišla kući,Elraa?Sofija,Isak,Derek i ja smo i dalje u klubuuuu."napisala je Sofija odmah posle Lune.
Elora se osmehnula na njihov način pisanja rečenica,bilo je očigledno da su pijane kao i ona.
„Hej devojke,u redu sam.Napila sam se više nego što sam trebala,ali sve u svemu,kući sam,uživajte!"odgovorila im je Elora
(Ko je bio taj stranac i zašto je delovao kao da zna nešto u vezi Elorinog talismana?Da li će se on i Elora opet sresti?Da li će Derek prihvatiti svoju novu družinu?Saznajte u sledećim delovima,a do tada ostavite vote,komentar i podelite priču!<3)
YOU ARE READING
𝒎𝒆𝒔𝒆č𝒆𝒗𝒊 𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒍𝒊
Fantasy,,𝑲𝒂𝒅𝒂 𝒅𝒆𝒗𝒐𝒋𝒌𝒂 𝒑𝒐 𝒊𝒎𝒆𝒏𝒖 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝑳𝒖𝒏𝒂𝒓𝒊𝒔 𝒑𝒓𝒐𝒏𝒂đ𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒊 𝒂𝒎𝒖𝒍𝒆𝒕,𝒕𝒋.𝒕𝒂𝒍𝒊𝒔𝒎𝒂𝒏,𝒐𝒕𝒌𝒓𝒊𝒗𝒂 𝒅𝒂 𝒎𝒐ž𝒆 𝒐𝒕𝒗𝒐𝒓𝒊𝒕𝒊 𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒍𝒆 𝒌𝒂 𝒓𝒂𝒛𝒏𝒊𝒎 𝒔𝒗𝒆𝒕𝒐𝒗𝒊𝒎𝒂 𝒌𝒐𝒋𝒊 𝒔𝒆 𝒗𝒆𝒛𝒖𝒋...