Elora je te noći zaspala na tavanu,iscrpljena od svih novih događaja koji su joj se desili.Kada je svanulo jutro,zraci svestlosti su se probili kroz male prozore i tavan je bio osvetljen zbog čega se Elora probudila. Pokušala je da izgleda smireno dok je silazila niz tavan ali njen um je bio u potpunom haosu.Različite misli su joj prolazile kroz glavu - da li je stvarno bila u drugom svetu? Šta je zapravo bio taj amulet?
Baka je sedela u dnevnoj sobi, zauzeta pletenjem i gledanjem neke stare serije na televiziji. Podigla je pogled kada je Elora prošla pored nje, ali nije primetila ništa neobično. „Je li sve u redu, dušo? Jesi li pronašla šta zanimljivo na tavanu?" upitala je, zvučeći sasvim uobičajeno.
Elora se nasmešila, pokušavajući da sakrije uzbuđenje. "Ništa posebno, samo nekoliko starih kutija. Neke knjige koje si ti pisala, uspomene,ali nikako da nađem nešto od mame i tate.."
Baka je klimnula glavom,ne donoseći Elorine roditelje u razgovor,kao da je pokušavala da sakrije nešto,ali Elora nije toliko marila.
„Znaš, stari predmeti imaju svoje priče. Samo što većina ljudi nikada ne zaviri dublje da ih pronađe."Elora je osetila kako joj srce brže kuca, kao da baka nesvesno pogađa istinu,kao da zna nešto. Ali baka se ponovo posvetila pletenju, i to ju je umirilo. Sve se činilo kao da je bilo baš kako treba - samo još jedan običan kod bake
Nakon nekoliko minuta razgovora o uobičajenim stvarima, Elora je rekla da ide u svoju sobu i polako se povukla. Čim je ušla u sobu, pažljivo je zatvorila vrata, prešla rukom preko amuleta koji je sada nosila oko vrata i sela na krevet.
Toliko pitanja je kružilo u njenom umu,tražeći i želeći odgovor. Baka nije primetila ništa čudno, a opet, talisman se i dalje nalazio na njenom tavanu. Zašto ga baka nikad nije spomenula? Da li je znala za njegove moći? Elora nije mogla da razjasni osećaj - kao da je baka možda znala mnogo više nego što je delovalo.
-----‐‐--------------------------------------------------------------
Kada je vikend bio pri kraju, Elora se spakovala i pripremila za povratak kući.Sišla je niz stepenice do dnevne sobe gde je baka sedela i čekala je.
„Da li se spremila,bakina lepotice? " upita je baka smeškajući se.
„jesam,spremna sam za polazak." odgovori Elora.
Pošto je autobuska stanica bila preko puta bakine kuće,došlo je vreme da Elora krene.Baka ju je posmatrala dok je obuvala patike ispred vrati.
„Znaš, Elora, uvek možeš da se vratiš ovde kada ti zatreba mir. Tavan i sve njegove tajne neće nigde otići." Elora je samo klimnula glavom, skrivajući mali osmeh. Znala je da baka nije ni svesna šta se zapravo dogodilo - ili možda jeste, ali o tome nije govorila.
njih dve su se zagrlile i pozdravile i Elora je krenula prema stanici na kojoj ju je čekao autobus.Putovaći,stavila je slušalice i slušala muziku kako bi skrenula misli o talismanu koji sada poseduje i o čarobnom svetu,ma svim događajima koji su joj se desili prošle noći na tavnu.-osećala se kao da je sada ona deo nečega posebnog,ali takođe kao da nosi jedan veliki teret na sebi.A pored talismana koji je sada posedovala,sećala se trenutaka sa svojim preminulim roditeljima i to joj je nanosilo još veći teret.Kad je stigla u grad, njena tetka je dočekala na stanici„Kako je bilo kod bake?" upitala je dok su koračale prema automobilu. Elora se trudila da deluje opušteno, ali osećaj magičnog sveta koji je otkrila bio je previše intenzivan da bi se samo potisnuo.
„Bilo je lepo. Stare uspomene, mir...onako kako je uvek na selu." odgovorila je.
Kod kuće je sve bilo po starom,poštolo je živela sa svojom tetkom razgovarale su neko vreme a zatim se Elora uputila u svoju sobu.Elora je osećala da se nešto u njoj promenilo. Provela je to veče u svojoj sobi, zamišljeno prelazeći prstima preko amuleta. Sutra će se sastati sa prijateljicama u školi, i već je razmišljala kako će im prikriti ono što je doživela. Znala je da će one nešto posumnjati ma koliko god ona to skrivala od njih i da će na kraju krajeva,očekivati odgovore.
nastaviće se!ostavite vote,komentar i share!
YOU ARE READING
𝒎𝒆𝒔𝒆č𝒆𝒗𝒊 𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒍𝒊
Fantasy,,𝑲𝒂𝒅𝒂 𝒅𝒆𝒗𝒐𝒋𝒌𝒂 𝒑𝒐 𝒊𝒎𝒆𝒏𝒖 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝑳𝒖𝒏𝒂𝒓𝒊𝒔 𝒑𝒓𝒐𝒏𝒂đ𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒊 𝒂𝒎𝒖𝒍𝒆𝒕,𝒕𝒋.𝒕𝒂𝒍𝒊𝒔𝒎𝒂𝒏,𝒐𝒕𝒌𝒓𝒊𝒗𝒂 𝒅𝒂 𝒎𝒐ž𝒆 𝒐𝒕𝒗𝒐𝒓𝒊𝒕𝒊 𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒍𝒆 𝒌𝒂 𝒓𝒂𝒛𝒏𝒊𝒎 𝒔𝒗𝒆𝒕𝒐𝒗𝒊𝒎𝒂 𝒌𝒐𝒋𝒊 𝒔𝒆 𝒗𝒆𝒛𝒖𝒋...