Bilo je veče,10:45h.Bio je pun mesec.Elora je živela u malom gradu,ali ovog je vikenda došla kod bake na selo.Dok je baka spavala,Elora je odlučila da se popne na bakin tavan i nastavi sa istraživanjem kutija koje su joj preostale od pre par dana.
Elora se popela na tavanske stepenice, pažljivo gurajući stara vrata koja su zaškripala pod pritiskom. Tavan je bio obavijen senkama i mirisao na prašinu i vlagu.Mesečevi zraci su se probijali kroz male prozore, stvarajući tanke pruge svetlosti koje su obasjavale gomile starih kutija, zaboravljenih uspomena i naslaganih knjiga. Koračala je pažljivo držeći lampu u svojim rukama, izbegavajući trule daske koje su škripale
Na jednom od drvenih sanduka ugledala je nešto što joj je privuklo pažnju,nešto što nije primetila dok je istraživala ostale kutije pre par dana- mala kutijica prekrivena paučinom, ugravirana čudnim simbolima koji su se gotovo stapali sa drvetom. Polako je otvorila kutiju, a unutra je ležao amulet.Amulet je imao plavi kristal koji podseća na minijaturni svemir i u njemu se nalazi beli mesec, okružen zamršenim zlatnim okvirima u obliku grana.Amulet je izrađen od metala koji je blago svetlucao pod zrakom svetlosti. Dok ga je posmatrala, činilo se kao da simboli na njemu pulsiraju.
Elora je oprezno pružila ruku, prstima prelazeći preko hladne površine talismana. U trenutku kada ga je dotakla, osećaj je prošao kroz njeno telo, nalik na blagi električni šok. Amulet je iznenada zasvetleo jakom, plavkastom svetlošću. Svetlost je obasjala prostoriju, odbijajući se od zidova i stvarajući igru senki po tavanu.
U strahu, Elora je poskočila unazad, ali oči su joj ostale prikovane za talisman koji je sada lebdeo u vazduhu, pulsirajući sve jače. Tlo pod njenim nogama počelo je da vibrira, a prašina se podigla u vrtlog. U samom centru talismana otvorio se mali, svetlucavi krug, nalik na ogledalo koje reflektuje nepoznati pejzaž.Amulet se približio Elori a ona ga je zatim dočepala i zakačila ga oko vrata,nije marila da li je vibrirao svetlošću ili ne,istikti su joj govorili da ga stavi ovo vrata.
Elora je zastala kada je stavila amulet oko vrata.Pre nego što je stigla da se povuče, svetlost iz portala ju je povukla napred, obavijajući je i obgrlivši celim njenim telom. U sledećem trenutku, Elora je nestala s tavana, ostavljajući iza sebe samo miris prašine i tišinu.
Tavan je ponovo utihnuo, a amulet je ležao na podu, svetlucajući tek toliko da nagovesti prolazak u svetove koji čekaju s druge strane.
U trenutku kada je portal povukao u sebe,Elora je stajala u jednom mestu, u totalnom šoku i nije znala šta treba da radi.Svetlost brzog portala joj je obasjala pogled i u tom trenutku je mogla samo to da vidi.
Međutim,nakon samo nekoliko sekundi,portal ju joj odbacio na zemlju.Oko nje su se nalazile čarobne livade i šume u raznim bojama,cvetići koje nikada ranije nije videla pa čak i veoma čudne magične životinje o kojima bi mogla da pomisli samo u bajkama.
Elora je u jednom trenutku pomislila da je ovo bio samo jedan veoma čudan san,i da ništa od ovoga nije stvarno.Međutim,u trenutku kada je ustala sa zemlje osetila je da je nešto posmatra.Kada se okrenula iza nje nije bilo ničega,ali kada je pogledala u pravcu čarobne šume videla je figuru iza drveta,verovatno se skrivala?Elora nije mogla da zapazi ko je to bio i kakva je to figura.
Da li je to ljudsko biće,ili..možda neko drugo stvorenje...*prošaptala je zapitajući samu sebe.*
Naravno,Elora je iz radoznalosti htela da priđe toj figuri,kada je ustala sa zemlje i krenula prema toj figuri,onaj isti portal koji ju je dovukao ovde se stvorio i dočepao je u sebe i isto tako vratio na tavan s kojeg je došla.
Nakon nekoliko sekundi Elora se našla na tavanu,na istom mestu odakle je i sve ovo počelo
Jaoj majko mila,šta mi se dešava...*rekla je dok je držala glavu u rukama*
U međuvremenu je dočepala amulet koji je ležao na podu,kao sasvim običan amulet,ni slično onoj svetlošću i čaroliji koju je proizveo pre samo nekoliko minuta.Razmišljala se da li da ga vrati u kutijici u kojoj je pripadao ili da ga jednostavno uzme sa sobom.
uzeću ga..*rekla je Elora tiho dok je kačila amulet oko svog vrata*
U međuvremenu dok je sedela na podu tavana razmišlja je da li da kaže svojim prijateljima ili baki o tome šta joj se upravo desilo.Ma pomisliće da sam luda,zašto bi uopšte verovali u ovakve gluposti,čak i ja sama mislim da je ovo samo bio neki košmar..*rekla je sama sebi*
Duboko u sebi je znala da ovo nije bio nikakav košmar,san niti bilo šta osim realnosti.Znala je da je ovo što joj se upravo desilo,jedna velika istina i realnost.
*udahnula je* Neću im reći..barem ne za sad..
nastaviće se,a do tada ostavite vote,komentar o svojim mišljenjima i podelite priču sa svojim prijateljima!
YOU ARE READING
𝒎𝒆𝒔𝒆č𝒆𝒗𝒊 𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒍𝒊
Fantasy,,𝑲𝒂𝒅𝒂 𝒅𝒆𝒗𝒐𝒋𝒌𝒂 𝒑𝒐 𝒊𝒎𝒆𝒏𝒖 𝑬𝒍𝒐𝒓𝒂 𝑳𝒖𝒏𝒂𝒓𝒊𝒔 𝒑𝒓𝒐𝒏𝒂đ𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒊 𝒂𝒎𝒖𝒍𝒆𝒕,𝒕𝒋.𝒕𝒂𝒍𝒊𝒔𝒎𝒂𝒏,𝒐𝒕𝒌𝒓𝒊𝒗𝒂 𝒅𝒂 𝒎𝒐ž𝒆 𝒐𝒕𝒗𝒐𝒓𝒊𝒕𝒊 𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒍𝒆 𝒌𝒂 𝒓𝒂𝒛𝒏𝒊𝒎 𝒔𝒗𝒆𝒕𝒐𝒗𝒊𝒎𝒂 𝒌𝒐𝒋𝒊 𝒔𝒆 𝒗𝒆𝒛𝒖𝒋...