"Serius ah? Kau ke sana semata-mata nak ugut dia? Tu je?" Tanya ku.
"Aku dah katakan.. aku sanggup buat apa je.. asalkan dapat kau... Fasha ada bagi tahu apa-apa?" Tanya Aini.
"Pagi tadi sebelum pergi kerja.. lepas salam tu dia suruh aku kawin dengan kau... sebenarnya apa je yang korang bualkan malam semalam?" Tanya ku.
Aini tersenyum.
"Kita orang berbual pasal kau... Aku pujuk Fasha supaya rela kau lepaskan dia untuk aku..." kata Aini.
Aku terdiam. Memang kakak ipar ku itu benar-benar mahukan aku. Aku tahu cintanya kepada ku bukan main-main. Dia sanggup lakukan apa sahaja walau pun hingga mengandung demi merampas aku dari adik kandungnya sendiri.
"Sayang... jom gerak.." ajak ku.
Kami pun bersama-sama keluar dari restoran dan menuju ke kereta masing-masing. Tetapi Aini nampaknya mengikut ku.
"Err... kau nak ikut aku balik ke sayang?" Tanya ku.
"Boleh ke? Kalau boleh nak ikut kau balik sampai ke katil.." jawab Aini selamba.
Aku masuk ke dalam kereta dan diikuti Aini duduk di sebelah ku.
"Salleh... aku harap kau tak sia-siakan aku ye Salleh.. aku sekarang dah menjanda.. legally after go to the court esok.. aku tak nak sesiapa lagi dalam dunia ni kecuali kau.. please ceraikan adik aku..." pinta Aini sambil memegang tangan ku.
Aku usap pipi gebu kakak ipar ku. Kecantikan wajahnya yang berkacamata dan bertudung itu sungguh merangsang nafsu ku. Bibir tebalnya sungguh indah menghiasi wajahnya. Lalu ku kucup bibirnya dan Aini lantas membalasnya.
Bersatu bibir kami dalam kehangatan kasih asmara antara seorang kakak ipar dengan adik iparnya di dalam kereta ku. Suhu penghawa dingin kereta ku seakan tidak mampu menurunkan nafsu kami yang saling merindu. Berpelukan kami dalam keasyikan cinta kami berdua.
"Salleh.." rengek Aini sewaktu kucupan ku beralih dari bibirnya menuju ke lehernya yang ditutupi tudung.
Dalam waktu yang sama, seluruh pelusuk tubuh genitnya ku raba dengan berahi. Tetek kecilnya yang bercoli turut ku ramas dengan lembut hingga dapat aku rasakan putingnya semakin tegang. Aku tahu, kakak ipar ku itu dahagakan kemanjaan dari seorang lelaki dan juga persetubuhan.
"Salleh... kau buat aku ketagih.. please... jangan tinggalkan aku... ceraikan Fasha... please sayang..." rayu Aini dalam keadaan bernafsu.
"Sure sayang... Biar aku jadi suami kau ye sayang..." balas ku sambil aku keluarkan zakar ku yang tegang dari bukaan zip seluar ku.
"Sayanggg... Sumpah aku nak kau.." rengek Aini dan terus ditarik kepala ku hingga aku terdorong naik ke tempat duduknya.
Kami berkucupan sambil menantikan penyandar tempat duduk Aini dibaringkan. Sebaik Aini dapat berbaring dengan selesa, tubuhnya ku gomol dengan keberahian. Membuatkan Aini bergelinjangan bernafsu diperbaringan.
Baju kurungnya ku selak hingga mempamerkan perutnya yang empuk berlemak. Ku kucup perut Aini dan naik hingga ke teteknya yang berbungkus coli. Ku selak coli Aini dan tersembul sepasang tetek kecilnya yang mengkal. Keras terjojol putingnya lantaran dirinya yang terlalu bernafsu ingin bersetubuh dengan ku.
"Abanggg... ohhh..." rengek Aini manja.
Puting teteknya tegang sekali ku sedut dengan bernafsu. Ku hisap putingnya dan turut ku mainkan lidah ku menggentel putingnya di dalam mulut ku. Semakin kuat Aini mendesah kenikmatan.
"Abanggg... tanggalkan spender sayanggg..." pinta Aini.
Aku selak kain baju kurungnya hingga terpamer kedua kakinya yang montok dan gebu itu. Ku kucup pehanya yang putih melepak hingga ke tundun tembamnya yang masih berseluar dalam. Aku lorotkan seluar dalam Aini hingga terlucut sepenuhnya dari kakinya. Lalu aku sangkutkan seluar dalamnya di tombol gear kereta ku agar tidak sukar untuk mencarinya nanti.
YOU ARE READING
Ego 2
RomanceSelepas Salleh dan Aini ditangkap pegawai pencegah maksiat, hubungan sulit mereka renggang. Namun bagaimanakah dengan rumah tangga mereka?