8. Bölüm

5 2 0
                                    

26 Ekim 2032




Mahkemeden çıktığımda müvekkilim bana çok tanıdık gelmişti. Suçu ise uyuşturucu satılığı. Hala nasıl kazandık bilmiyorum. Kolumu tuttuğumda ona döndüm.



Siyah saçlıydı ve lacivert gözlüydü. Aykut Akdemir... "Efendim Aykut?" diye ona sordum. Çıkaramamıştım, liseden olduğuna yemin edebilirim. "Deniz, Deniz Çiçek. Beni hatırladın mı?" diye sorduğunda yeni aydınlanmış ampul gibiydim.



"Evet." Dediğimde telefonum çaldı. Yabancı numaradaydı. Açtığımda tanıdık kadın sesi. "Hey! Beyaz Deniz, ben Pakize. ***** sahiline gelsene." Dedi ve kapattı. Gelmekten başka çarem yoktu.



"Aykut gelecek misin?" diye sorduğumda onaylayan mırıltı çıkardı. Göz altları çökmüştü. Taksi de beyaz tutamımı-evet, hala o tutam beyaz- örgü yaptım. Kısa sürede gelmiştik.



Denize yakın masa vardı. Ender'in yanı boştu. Boş sandalyenin yanında Arzu. Arzu'nun yanında Miraç. Miraç'tan sonraki üç sandalye boştu.



Arzu koşarak Aykut'a sarıldığında Ender kıkırdadı, pardon hayvan gibi güldü. Birisi sırtıma atlayınca arkama döndüm. Fatih ve Pakize. "Hoşgeldiniz, Zara patronu." Dediğimde güldük. Fatih "Zara mağazası işletiyor artık hayatım benim." Dedi.



Dur, bir dakika. Hayatım mı dedi?



"Evlendiniz?" dedim soru sorar gibi. Pakize geri çekilip Fatih'in elini tuttu ve yukarı çekti. "Evliyiz." Dedi.



Şaşırarak elimi ağzıma götürdüm. Şaka yapıyor olmalılar.

"İnanmam, kanıtlayın." Dedim elimi ağzımdan çekerken. Fatih "nasıl kanıylayım ki?" Diye sordu.

Pakize hemen "aslında hamileyim." Dediğinde ağlayacaktım.

Ne oldu Deniz? Teyze oluyorsun.

Ama iletisimiz bozuldu ki bizim.

Bozulmadı sadece sen hatırlamıyorsun.

Fatih bir anda onu kucaklayıp "bana niye söylemedin?" Diye sorduğunda güldüm.

Pakize'nin hep bir sırrı olduğunu biliyordum. Hatımı acaba nasıl buldu?

İç ses, ben hat değiştirmedim ki.

Gecenin sonuna kadar güldük ve eğlendik. Arzu nişanlanmıştı. Miraç bekar. Ender ise çoktan boşanmış bir şeref yoksunu öküzdü.

Aykut zaten hapiste olduğu için bekardı. Bana gelirsek Miraç'a olan duygularım hala sönmemişti. İçimde vardı.

Unutmayalım ki Bendeniz Deniz!

____
Kısa oldu affedin hayalet okuyucularim 😞



6 Saat(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin