GİRİŞ

344 42 2
                                    


AŞK-I FEVERAN

ALINTI

"Çünkü seni istiyorum."dedi ne hissettiğimi umursamazca. Döktüğüm onca yaşın, söylediğim onca sözün onun nezdinde hiçbir hükmü yoktu. O hükmünü vermişti kendince.

Sinirli ve yaşlı gözlerle ona bakarken,
"Ama ben seni istemiyorum Miran. Anladın mı? Yoksa tekrar söylememe gerek var mı?"dedim ona doğru bir adım atarak.

Baktı. Sadece baktı. Kara gözleri koyulaştıkça koyulaştı. Bana doğru adım attığında bende geriye doğru bir adım attım. O yaklaştıkça ben geriledim. En sonunda ise sırtım soğuk taş duvarla buluştuğunda adım atacak başka bir yerim kalmamıştı.

Bir adım daha attı ve aramızdaki mesafeyi sıfırladı. Yanından geçip gidecekken duvara elini koymasıyla duraksadım. Sert bakışlarım kara irisleriyle buluştuğunda diğer taraftan çıkmak istedim ama diğer kolunu da duvara yasladığında beni tamamıyla kendisine hapsetmişti.

Yüzü yüzüme doğru yaklaşmaya başladığında tek hissettiğim bedenimin tirtir titrediği ve kalbimin hızla çarptığıydı.

Yaklaştı. Yaklaştı ve yaklaştı. Dudaklarımız arasında çok az bir mesafe vardı. Gözlerimi yumdum sıkıca. Nefesini ensemde hissediyordum. Sesini duyunca gözlerim aniden açıldı.

"Kalbin benim için bu denli hızlı atarken sen beni istemediğini mi söylüyorsun ruhefza?"dedi fısıltılı çıkan sesiyle.

Sakalları yanağıma değiyordu. Yavaşça geriye çekildiğinde bakışlarını mavi gözlerime odakladı.

-"İstediğin kadar inkar et. Sen de beni istiyorsun. Her zerren ile hemde. Sen benimsin. Senin kaderin benim. Benim kaderim sen. Bunu hiç kimse değiştiremez."






-İLK TANITIMLAR HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?



ÇOK YAKINDA SİZLERLE 🦋



YAZAR
@BUSRA_HATSY

AŞK-I FEVERANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin