"Sen yine benim olurmusun?"

163 26 16
                                    

Ferit. Ferit Korhan. Şu 19 yıllık hayatımda kalbimi attıran ilk adam. Beni öpen,seven ilk adam. Bebeklerimin babası. Bu 2 ayda öğrendim ki o benim nefesim olmuştu. Kalbim , ciğerim olmuş. Onsuz yaşarım derken meğerse onsuz yaşayamazmışım. Onsuz 1 gün sanki 1 yıldı.

Arabadaydık şimdi onunla. İki gündür onunlaydım. Dibimden ayrılmıyordu. Kaçmamdan korkuyordu hala. Gece benimle uyuyordu. Bir eli karnımdayken diğer elide beni kendine yapışık hale getiriyordu. Istesem bile ondan kaçmam imkansızdı. Bu 2 ayın acısını belli ki sporda almıştı.

Şuanda doktora gidiyorduk. Bebekleri görmek için sabırsızlanıyordu. Istiyordu bu bebekleri. Hemde çok! Dün onların cinsiyeti için sordu bana. Bilmiyordum. Belliydi ama bilmek istemedim onsuz.

Şimdi yeni girmiştik muayene odasında. Yatak yüksek olduğu için Ferit beni kucağına alıp yatağa yatırdı. Hafif çıkıntılı karnımdan bluzu üzerime çekti. Eğilip karnımı öptü. Sonra da sevdi eliyle. Dolu gözlerimle izliyordum hareketlerini. Bir babayı bebeklerinden ayırmıştım. Çok kötü hissediyordum!

"Merhabalar ben doktor Sude Yılmaz. Bugün kontrolünüzü ben yapacağım."dedi bize bakmayarak. Bir dakika! Sude mi? Kaşlarımı çatıp sarışın kadına bakıp "Sude ?"dedim şaşkınlıkla. "Seyran?"dedi ve hemen bana doğru gelip sarıldı."Kuşumm seni ne kadar özledim bilemezsin! O lanetli günden sonra bir daha görüşemedik!"dedi gözlerinden yaşlar akarak. "Ayy kuzum bende seni özledim!" ve ağlamaya başladım. Ferit ise bize şaşkın şaşkın bakıyordu ve bana"Sevgilim bizi tanıştırmayacak mısın?"dedi Ferit."Ahhh unutum. Sude bu Ferit benim kocam"dediğimde Ferit şaşkınlıkla bana baktı."Ferit bu da Sude abimin o zamanlarda sevgilisi"dediğimde Ferit buz kesti. Sürekli geçmişiyle karşılaşıyordu. "Ayyy kız bak bebişler için buradayız! Sakın ağlamıyoruzz! Sadece gülüyoruz! Pozitiflikk!"dediğinde gülmeye başladım. Jeli alıp karnıma aletiyle sürdü. Jel soğuktu baya ve irkildim. Ferit elimden tutmuş gözlerini ekrana kenetlenmişti. "Hazır mıyız bebekleri görmeyee?"dedi Sude. "Evett" dedik Feritke aynısı anda. Ekran açıldı ve bebeklerim oradaydı. Ferit ekrandan gözlerini alamıyordu. "Kalp atışlarını dinlemek istermisiniz?"diye sordu Sude ve Ferit sanki bu soruyu bekliyormuş gibi hemen "Evet" dedi. Birkaç saniye sonra odada kalp atışı sesleri duyuldu. Feritin ve benim gözlerimden yaşlar akıyordu. Ferit bir anda bana sarılıp kulağıma fısıldadı "Bana bu duyguyu yaşattığın için çok teşekkür ederim fıstığım" dedi mutlu sesiyle. Benden ayrıldığında ona içten gülümsedim. O benim herşeyimdi. "Eveet şimdi cinsiyete geçelim!"dedi Sude . "Tahminlerinizi alayım!"diye ekledi. "Kız bence ikisi de kız!"dedi Ferit. Sanırım kız babası olmayı çok istiyordu. "Bence ikisi erkek" dedim "anneler hep bilir" duyguyla." Ferit özür dilerim ama Seyroş haklı! Iki erkek bebeğiniz oluyoor!"dedi Sude heyecanle. Ben Ferite "gördün mü" bakışı atarken o ise bana "bak gol vurdum" bakışı atıyordu. Bir anda beni  alnımdan öptü. "Çok seviyorum seni ! Çok!"diye fısıldıyordu . "Ayyy bende sizi aşk kuşlarımı yalnız bırakayım!"dedi ve gitti. Utanmıştım.

Hastaneden yeni çıkmıştık. Ikimiz de deli gibi gülüyorduk. Canım bir şeyi çekiyordu ama bu şey ne olduğunu bilmiyordum. O sırada Ferit le döndüm ve gözlerim kiraz gibi dudaklarına kaydı. Biliyordum ki bir ileride trafik ışığı vardı ve birazcık dayandım. Trafik ışığı yaklaştığımızda kırmızı döndü. Bunu fırsat bilip ona seslendim. Ferit bana döndüğünde hemen onun dudağına yapıştım. Ben onu öperken o bana şaşkınlıktan dolayı karşılık vermiyordu. Bana karşılık versin diye alt dudağını dişledim sertçe. Sanırım kanattım ama olsun . Demezdi o hiç bir şey! Bir anda ban karşılık vermeye başladı. Öpüşü özlemle doluydu. Sanki dudaklarıma susamıştı. Birkaç saniye sonra bende ayrıldı zorla. Istemediği belliydi. "Eve kesinlikle devam edeceğiz" dedi ve önüne döndü.

Ferit ağa+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin