2

16 5 60
                                    

Merhabalar, ilk bölümün devamı şeklinde ilerliyoruz neler olacağını bende en az sizin kadar merak ediyorum
Güncel ilerlediğim için bazı yerlerde saçmalaya bilirim bu yüzden şimdiden özür dilerim :)








Yoongi hyung bir süre daha sesizce izledi etrafı, benimle yüz yüze gelmemek için epeyce bir uğraş gösteriyordu. Kendime içimden küfürler yağdırıyordum, hepimizin bu hale gelmesinin sebebi bendim nede olsa. Uzun bir aradan sonra sessizliğini bozdu.







Yoongi: ne zaman döndün?


Dedi, sesi ciddi bir tondaydı.


Tae: dönmedim, seminer için burdayım
Yarın geri dönüyorum.....



Demiştim, kısık sesle aynı zamanda tedirgindim. Dönüp tamda şuanda bana bir yumruk çaksa, gıkımı bile çıkaramazdım.



Yoongi: demek kaçıyorsun? en iyi yaptığın şey



Kendimden bir kez daha nefret ettim.
yurmruk atsa bu kadar acıtmazdı.
Bazı sözlerin, bu kadar acıttığını hiç bilmezdim, o kadar içime oturmuşdu ki cümlesi. Adeta buz kesildim......


Tae: hyung......


Diye bilmiştim yine acizce...... Başka bir şey söyleyemedim.


Yoongi: kesss!!!!!



Sert bir tavırdı, bakışlarımı korkuyla önüme eğip ondan kaçırdım. Dedim ya bana şurada yumruk atsa kılımı kıpırdatamam, o kadar korkuyorum ondan.
Belki de sadece çok sevdiğimden. Zaten hep bundan gelmedi mi başıma her şey çok sevmekten.



Yoongi: sen bu dünyada tanıdığım en korkak en aciz en akılsız insansın taehyung



Dedi acımasız konuşmalarına bir yenisini daha ekleyerek. Kalbim..... Param parça olan kalbim..... Bu kadar değer verdiğim biri tarafından ağır cümlelerle, bıçak saplanmışa dönüyordu.

.

Namu: yoongi yeter bu kadar!!!!


Dediğinde ikimizinde, bakışları namjoona dönmüştü.



Namjoon: seni buraya onu azarla diye çağırmadım, bazı şeylerin artık gün yüzüne çıkması ve yüzleşilmesi gerekiyor.



Yoongi: hııhh ( kıkırdama ) kim yüzleşecek peki? yıllar önce sahip çıkamadığı aşkıyla birlikte ülkesini ve dostlarını terk edip giden bu zibidi mi ???


Dedi, bana tiksintiyle bakarken



Namu: neden anlamak istemiyorsun bu onun için oldukça zor bir süreçti kendini böyle rahatlatmayı seç..


Tae: namjoon hyung yeter!


Dedim, daha fazla beni savunmasını istemiyordum.


Tae:o haklı.... ben korkak biriyim ne aşkıma sahip çıka bildim, nede dostlarımın sadakatine..... Ben anlamıyorum hissettiğim duygular sadece ona karşı böyle yoğundu.
Burdan ayrıldıktan sonra sizinde söylediğiniz gibi bunun bir saplantı olabileceğini düşündüm ve bu yüzden başka insanlarla konuşmaya çalıştım.
Ama hiç biri ona olan hisslerimin yanından bile geçmedi.
Bu şekilde sizinle daha fazla takılıp piskolojinizi dağıtmak istemediğim için de yalnız kalmayı seçtim. Benden istediğiniz kadar nefret ede bilirsiniz, haklısınız da
Ama aşkımdan şüphe duymayın.!
Ben onu öyle çok sevdim ki bunu size anlatamam..... Adına ne derseniz deyin, ister saplantı, ister gay isterseniz sadece pislik bile diye bilirsiniz. Ama ben kendimden emin bir şekilde söylüyorum ki
Ben ona...... AŞIKTIM.........



KİRPİK SAYISI [ Taekook ]✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin