5

14 3 21
                                    

Dişim ağrıyor ama ona rağmen bölüm yazmaya geldim :(
Lütfen kusurlarımı bakmayın
Dişim ağrıdığı için odaklanamaya bilirim
O yüzden yazım hatası olursa söyleyin






Gecenin saat bir buçuğunda yapılan bu saçmalık iyice canımı sıkmışken. Kapının hararetli çalması korkularıma, bir yenisini daha ekliyordu. Sahi neyden korkmuştum ki bu kadar? Bunca yıldır zaten yaşayan bir ölü değilmiydim? Gerçekten ölmek beni ne kadar etkiliye bilir di ki?....... Sikeyim sandığımdan da etkiliyordu. Ama ölmekten korktuğum için değil, bir daha asla onu görememe korkusuydu bu . İşte bu gece ona olan aşkımı bir kez daha görmüştüm.
Ölümün eşiğinde duruyordum
belki de ama...
Yine de aklımın bir ucunda kendine yer buluyordu.

Taehyungaaaa!!!!!

Duyduğum sesle irkildim.



Taehyungaaaa orda mısın dostumm!!!!
Bak içeri giriyorum...!!!




Tanıdık gelen sesle yüzümü buruşturdum kapıya adımladım ve kapı gözünden gelen kişinin Jay olduğunu görünce, ne yalan söyleyeyim içime su serpilmişti.
Bir solukta açtığım kapıyla jay irkilse de ben kendimi onun kollarına atmaktan çekinmemiştim.

Jay: heyy !!! sen iyi misin dostum?

Taehyung: seni göreceğime hiç bu kadar sevineceğimi düşünmezdim Jay

Dedim kısık çıkan sesimle


Jay: her şey yolunda mı? Namjoon birşeyeler anlattı bana.

Taehyung: her şey yolunda mı bilmiyorum ama bir şey kesinlikle yolunda değil ondan eminim.

Jay: ne oluyor taehyung?

Taehyung: bilmiyorum gel hadi içeri geç
Orda konuşalım


Jayle beraber salona geçtim ve kapatıp koltuğa attığım telefonumu elime aldım.
Açıp açamama konusunda emim değildim
Belki telefonumu heckelmiş olabilirdi
Öbür türlü bu kadar bilgiye nasıl sahip olabilirdi ki?

Taehyung: bilinmeyen bir numara bana mesaj attı Jay, bir seri katil olduğunu söyledi. Sanırım evimi biliyor ve beni izliyor. Bana mesajda  telaşla tırnaklarımı yediğime kadar söyledi ve telefonumda ki
Watsap grubunu da .


Jay: tamam öncelikle sakin olalım ve olası kişileri düşünelim tamam mı?

Taehyung: Jay bunu yapa bilecek kim var ki hayatımda sen ve hyunglarım dışında kimseyle konuşmadığımı biliyorsun.

Jay: evet biliyorum bu yüzden iki varsayımımız var birincisi, hyungların seninle taşşak geçmiş olabilir ikincisi.......

Dediğinde dudaklarını bir birine bastırdı ve sustu.

Taehyung: ikincisi  gerçekten bir seri katil olabilir........

Jay: yani buda bir varsayım ama bence biz ilk varsayımdan ilerleyelim hım ne dersin?

Taehyung: onların yaptığını sanmıyorum.
Yani namjoon hyung bir davetiye de olduğunu söyledi, yoongi de jiminle beraber.

Jay: tamam bu onların yapmadığını kanıtlamaz ki ?!

Taehyung: iyide neden yapsınlar ki ?

Jay: bilmem belki de sadece eğlenmek için yada intikam alıyorlardır.

KİRPİK SAYISI [ Taekook ]✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin