BOSS

1.9K 47 0
                                    

Nisam znala sto bih rekla.
On je rekao da se zove jack.

Ja: lijepo ime...moje...ovaj...ja se zoven Kim.

Jack:hvala i tvoje je jako lijepo ime.

Umirala sam od srama.ima predivne plave oci boje neba.Crna kosa i crne obrve.

Jack:kim? Kim? *dozivao me

Ja: oh oprosti! Zamislila sam se.

Jack: ovaj...jesi li dobro? Jesi li plakala?

Ja: dala sam otkaz pa sam malo potresena

Jack: ja sam vlasnik tvrtke BLACK pa hoces li kod mene raditi?

Ja: moze

Jack: dodi sutra ujuto u 07:30

Ja: puno Vam hvala.

Pila sam vino i gledala u njega.
Jack se provokativno nasmiješio i otisao.

Dosla sam kuci.Nazvala sam najbolju prijateljicu Gabrielu (22).Sve sam joj rekla o ovome ludome danu.Ona se samo smijala.Ona nikada nista ne shvaca ozbiljno uvijek je za zabavu i uvijek samo sebe slusa.

A ja sam takoder jako tvrdoglava, volim sebzabavljat ali sam vise ozbiljija.Volim citati knjige i piti vino i sampanjac.

Nakon razgovora sam se otisla kupati. Cijelo kupatilo je mirisalo na limun.Obrisala sam se peskirom i otisla u kuhinju pojesti narancu i napiti vode.Imam duge jace noge , vecu guzicu, manji trbuh, vece grudi.Imam lijepo gradeno tijelo.Svi ga obozavaju i meni je lijepi ali nista posebno. Otišla sam susiti svoju dugu smedu kosu.ocesljala sam se i otišla spavati. Probudio me alarm u 06:20.obavila sam higjenu.Pojela tost.Obukla crnu haljinu uz tijelo,Sivi demper, crne stikle.usla sam u taksi, opet je pocela mala kisa.Ma super! Nisam pocela ni raditi a vec cu dobiti otkaz.Ionako je Jack strog.
Naplatila sam takstisti.Usla sam u tvrtku.Svi su bili skladno obuceni, jurili po uredima.stvarno vole svoj posao.
Vidjela sam jednu plavusu tajnicu i pitala je na kojem je katu gospodin Jack.

Ona: na 20 katu
Ja: hvala

Usla sam u lift i došla na 20 kat.opet je bila neka plava tajnica.Pise joj na uniformi ime→Ana.

Ana: dobro jutro! Sto trebate?

Ja: gospodina Jac...

Jack:*iza mene je
Kasnis...

Ja: pardon.

Jack: Kim,ako hoces raditi nema kasnjenja!?jeli znas koliko je sati!? *derao se

Ja: neznan Jack

Jack: jack? Jesam li ti ja prijatelj ili sef?

Ja:nemoj te ni vi mene zvati Kim!

Jack: Na radno mjesto!* zaderao se i brzo prosao pored mene.

Ana: dobrodosla u pakao!

Ja: jeli uvijek ovako ljut?

Ana: uf...da. *dala mi je hrpu papira koje treba potpisati jack.
Moras ici kod sefa ovo mu odnijeti da potpise.

Ja:oke

Isla sam u njegov ured.
Stajao je na nogama i gledao kroz prozor. Ured mu je cijeli taman a namjestaj bijele boje.

Ja: dobar dan gospodine jack.trebate ove papire potpisati.

Jack: *nasmiješio se

Ja: Doviđenja

Jack:nemoj se ljutiti, ali moras biti koncetrirana na poslu.

Ja: u redu

I tako bilo je vrijeme da iden kuci.Kisa je jako padala.Tajnica Ana je vec otišla a ja sam ostala jos neke papire slagati.Iz Jackovog ureda je izasla neka cura i on.Meni je bilo neugodno pa san pognula glavu.

Jack: zasto jos radis? Trebala si biti gotova prije pola sata

Federica: mala voli raditi

Ja: ja bar nesto korisno radim

Federica: sto hoces reci? Da se ja seksam u uredu s Jackom?

Ja: to samo vas dvoje znate* uzela sam svoje stvari i otisla stepenicama...pocela sam plakati jer sam se osramotila ispred jacka a on će opet biti ljut na mene.

Izasla sam iz proklete tvrtke i bila na svježem zraku.Godio mi je svjez zrak i lagani povjetarac s kisom.osjetila sam neciju toplu ruku na mojim ledima.okrenula sam se i vidjela.....


BOSSWhere stories live. Discover now