BOSS

612 16 1
                                    

Isla san ujuto u trgovinu.kupovala sam pelene za Jasminu.kupila sam neku knjiga.sve sam naplatila pa sam otisla u na klupu sjediti i citati knjigu.razmisljala sam kada će doći jack.

Tko zna hocemo li opet bit zajedno, jeli mu nedostajem, jeli me jos voli ?

Tisuce pitanja mi se prevrtalo po glavi.prevrtale su mi se scene našeg seksa.užasno mi nedostaje. Vec je 10:17 a njega jos nema.Sigurno i nece doc.Vjerojatno on misli da sam ja kurva.

Jack: i dalje citas kniige?

Okrenula sam se i vidjela jacka.smijao se i drzao ruke u depovima.iza njega je hodila Rita. Nosila je kofere. Kada me vidjela bacila ih je i počela trcat prema meni.

Jack : hej lakse zar ne vidis da mi je cura trudna

Cura? Rekao je da sam mu curaaaa? Too! Sigurno me jos voli.ja sam cijelo vrijeme mislila da je on hladnokrvan.ima osmjeh od uha do uha . nedostajao mi je njegov osmjeh.

Rita: koliki ti je veliki trbuh?

Ja: daa...hocemo li ici doma?
Hladno je.

Jack : moze...ovaj ja cu nositi kofere , a ti Rita pomogni Kim.

Ja: hvala

Dosli smo doma.Jack je otisao spavati na kauc , a Rita ce kod mene.Ja sam lezala na krevetu, a Rita je slagala robu.

Ja : koliko cete biti ovdje?

Rita: cek zvati cu jacka

Ja: ma nemoj ga buditi

Rita: ma nije mala beba

Trcala je u dnevni boravak. Budila ga je.
On je brzo skocio.

Jack: jeli Kim dobila trudove?

Ja: ne dobroo sam

Rita mu je govorila nesto u dnevnome boravku.Cula sam korake kako dolaze do mene.to je bio on.

Jack: hej!

Ja: hej!

Jack : ovaj...jeli me voliš?

Ja : naravno...bila sam ljuta i glupa onog dana

Jack : ja tebe volim i zelio bih da opet budeš moja ...htio bih da idemo sutra u NY.

Ja : ne bih...ovdje sam se sad privikla, ovdje su ljudi i sve je ovdje dobro. Zelim ovdje odgajati svoje dijete.

Usla je Rita u sobu.Legla je pored mene i mazila me po trbuhu.

Rita: i ja bih htjela biti ovdje.Nemogu vise gledati one ljude u NY-u.

Jack: mozee...imam plan, osnovati cu tvrtku AUDI ovdje.Ti Kim neces raditi.Zelim da majka moje djece uvijek bude s djecom kad god im trebas.

Ja: moze...ovaj...ja sam smislila ime za djete

Rita: reciiii hahaha

Jack: hajde da cujemo i too

Ja: hahha..pa lipo je ime...Jasmina

Jack : moze. ..nije lose kakav ukus imas

Rita : aaa mala Jasminaa

Ja: jack...ja imam dobar ukus

Jack : da da. ..hahahhaha

Rita: idem ja...

Ja i jack smo se ljubili.Legao je pored mene i mazio mi trbuh.

Boze, hvala ti!
Da bar ovaj trenutak moze zauvijek trajati.

BOSSWhere stories live. Discover now