BOSS

583 17 0
                                    

Probudila sam se.Obavila sam higjenu.Obukla sam crnu haljinu, crni kapot, crvene stikle, crveni ruz i leopardsku torbu. Usla sam u taksi.

On je bio s mnom iz neke navike.
On mene nije nikada ni volio.
Za njega postoji samo federica.
Ja cu bit pametna, hladna i kao uvijek tvrdoglava.

Dosla sam ispred tvrtke.Usla sam unutra i duboko uzdahnula.
Hodala sam prema liftu.
Izasla sam iz lifta i vidjela Anu.

Ana : hej! Zasto je Jack tuzan?

Ja : poljubi ga pa nece bit.

Ana : stoo?

Postala sam ljuta kuja.hodala sam ljuto i odlucno.usla sam bez kucanja u njegov ured.on me gledao i smijao se provokativno.

Jack : dobro jutro! Preplasila si me

Ja : neka sam, dajem otkaz.

Jack : molim?

Ja : da...dobro si cuo.

Izasla sam iz proklete tvrtke.Cula sam korake iza sebe.to je bio jack.

Ja : sto hoces?

Jack : sto sam učinio?

Ja : kako te nije sram ici s mnom u restoran pa onda pricati pola sata sa onom kujon.nisi rekao ni oprosti.
I ti si s mnom samo iz navike.
Ti mene uopce ne volis.
Ja sam tvoja igracka.
Zelis me potpuno slomiti.
E pa neces!! Ja ću tebe!

Jack : koje gluparije izvadas?
Sta to govoris?

Ja : prekidam s tobom
Dosta mi je vise tvojih lazi....ti jedno pokvareno hladnokrvno bice

Jack : bice?

Dosao je taksi samo sam ga pogledamo s prezirom, a on je samo tuzno i razočarano gledao.Usla sam u taksi i pokazala mu prosti prst na sto se on nasmijao.

Dosla sam doma.Pocela sam spremati kovcege.zelim otici zivjeti u London.Tamo je stalno kisa i ruzno vrijeme a to volim.
Zvala sam vlasnika ove zgrade.zove se Georg. Dosao je u moj stan.

Georg: dobar dan! Jeli vam tireba pomoc?

Ja : zovite mi molim vas kamion za namjestaj....i ako slucajno dode Jack recite mu da sam otisla van NY i da ga ne zelim više nikada vidjeti.

Georg: hocu...a ovaj...gdje cete sada ici zivjeti?

Ja : u London

Otisla sam nositi stvari.nekoliko mi je susjeda pomoglo.Dosao je Jack.poceo je trcati prema meni.

Jack : gdje ces ?

Ja : sto dalje tebe

Jack:hvala, hvala ti sto si bila odlicna ovih pet mjeseci i sad se naljutis zbog sitnice.stvarno to...

Ja : naci cu nekog bolje i biti cu mu jos bolja.ovo nije nista kakva ja mogu bit.ja sam za ljude raj.

Jack : stvarno? Boljeg od mene? Nes ga naci jer to ne postoji.
I ti si samo moja...izgubila si nevinost s mnom

Ja : neka sam....sad cu bit iskusnija za nekog drugog i nemoj bit toliko bahat i umisljen

Jack se okrenuo i usao u svoj audi.
Ja sam nastavljala dalje s radom.







BOSSWhere stories live. Discover now