proslo je vec nekoliko mjeseci. Ja i jack smo još zajedno.za 3 tjedna je bozic pa cu zato ic sutra u canadu kod majke i sestre Christin(26) , njenog muza Bruna(27) i njihovog sina karla(3).jako mi nedostaju ali morala sam se maknuti od tamo.jer mi je tata poginuo pa je bilo jako teško i depresivno život . Nisam jos rekla jacku da nemam oca.biti ce jako ljut.....odlucila sam da cu mu sad reci.
Dosao je s posla.ja sam napravila veceru i sjedim na stolici dok pijem vino.skinuo je postole i sako.poljubio ne i sjeo na stolicu.
Ja san uzela čašu vina i popila na eks.Jack: uff lakse malo...jesi li nesto uznemirena?
Ja : ovako....oprosti što ti nisam odmah rekla da....da....
Jack: *ozbiljno me gleda i prati svaku moju crtu lica.
Što?Ja : moj tata je prije 2 godine poginuobu prometnoj nesreći. Mama je postala depresivna, sestri je to isto teško palo.i zato sam morala otici od tamo.morala sam napraviti novi početak. I ti si moj početak.....zao mi je sto ti nisan odmah rekla.
Jack: zao mi je zbog tvog oca ali sam malo razocaran.
Ja:znam trebala sam ti odmah na početku reci...u pravu si.
Jack : ici cu s tobom u canadu
Ja:neee
Vidjela sam mu u ocima tugu i razočaranost...htio je nesto reci ali me samo gledao i sutio.
Ja: sto je?
Jack : tuzan san jer vec smo 5 mjeseci zajedno a nedas mi da vidim tvoje
Ja : kad ću ja tvoje vidjeti
Jack : na Badnjak ako hoces?
Ja : moze...idemo se spremit pa sutra u 8:00 krecemoo
Jack : toooo dusoo....
Bio je sretan, dignuo me i vrtio.
Otisli smo u sobu i spremali stvari. Nakon toga uzela sam bocu vina i otisla u kadu. Jack je gledao utakmicu.pila sam vino i uzivala odjednom sam cula korake.otvorila sam oci i vidjela jacka.Jack : tko ce se brinuti za posao dok nas ne bude?
Ja : neznam. ..zato bi bilo bolje da ostaneš ovdje
Jack : nema sanse....reci cu federici da se ona pobrine
Ja: molim?
Jack : pa sta! Ona se isto u to razumiJa:stvarno si kreten
Jack : ja kreten? ?
Poceo se smijati iako sam ja ljuta bila.skinuo se i usa u kadu . počeo me ljubiti i dirati mi grudi pa onda trbuh pa epicentar mog uzitka.ja sam gledala u njega a on gledao u mene dok je to radio.poceo me sve jace i jace dirat dolje, ja sam stenjala i ljubila ga po vratu.on se poceo znojiti.ja sam ga ljubila i dirala po guzici.Jack mi je uvalio svoj jezik ubusta pa onda k***c u moj epicentar. Bilo je bolno i brzo je to radio.
Ja : nemoj stati! Aaa!
Jack : necuu...
Poceo je brze i brze .tijela su nam bila priljepjena.ja sam gledala u plafon uzasno me bolilo.
Jack:Aaa! Jesi dobro?
Ja: da
Jack : svrsiti cu....aaaa!
Derao se i jako me hvatao za grudi.jedna mu je ruka bila na mojim grudima a druga na mojem epicentru.
Njegov k***c je bio u meni i njegova ruka.nisam mogla podnositi bol.
Ja : ne mogu trpiti. ...bolii
Jack : cekaj...svrsiti cu
Izvadio je svoj k***c iz mog epicentra i poceo je navlacit k***c.jednom rukom je to radio a drugo stavljao svoj palac u moja usta.svrsio je na moje grudi.poslje smo se zajedno okupali.on mi je stavljao sampon na glavu i smijesio se.
Ja: ubio si me
Jack : hahaha oprosti ali volim te nabijati
Ja : prostak jedan! Haha
Ljubili smo se i pili vino.bila je predivna noccc! ★★★
YOU ARE READING
BOSS
RomanceKap po kap se sliva niz prozor žutog taksija. Sivi oblaci su prekrili NY.Dolazim ispred svoje zgrade SOUTH ( naziv zgrade gdje živim ). Usla sam u stan.Sve su usladene boje.Zidovi bijeli, zavjese ljubicaste, a namještaja crne i sive.Volim tamne boje...