BOSS

1K 25 1
                                    

otvorila san vrata i vidjela jacka.
Prevrtala sam ocima.stvarno taj covjek ne odustaje.

Jack: hej...ne mogu trpiti da je ovakva ljepotica kao ti ljuta na mene.

Ja: ja ne mogu trpiti ovako napornog čovjeka kao ti

Jack : sto radis s bocom vina?

Ja : pijem vino i gledam film...hocete li vi popiti koju casu vina?

Jack : vrlo rado.

* usao je i gledao moj stan.bile su sve boje kao u njegovom uredu.smijesio se i sjeo na stolicu. Ja san uzela čašu i upalila betowena. Sjela sam nasuprot njega.

Jack : *gleda u policu knjiga iza njega.
Dakle voliš knjige, betowena, crno vino....sto jos

Ja: mirisljavu kupku, kisu, zimu

Jack: a mene?

Ja : necu odgovoriti. ...sto ti volis?

Jack : zimu, brze aute, tehnologiju, tebe, seks. ...

Ja: mene? Seks?

Jack : da.. ja tebe volim...volim inatljive cure kao ti, samopouzdane cure, lijepe i zanimljive cure.tu si suprotna meni a ja to volim.

Zvoni mu mobitel.Sramezljivo ne pogledao pognuo glavu i prekinuo poziv.

Ja: tko je to bio?

Jack: ma jedan klijent iz tvrtke.

Ja: aha...ovaj koliko imas godina?

Jack: 27... a ti 22 zar ne?

Ja: da...nisi loš

Jack: nisam los...samo to mi imas za reci* smije se provokativno

Ja: volim taj tvoj provokativni osmjeh i tvoj sjaj u tvojim očima boje neba.

Jack: volim te

Ja: i ja tebe

Saputali smo jedan drugome slatke stvari .dignuo se i maknuo sako sa sebe.mene je bili stah jer se još nikada nisam seksala.sram me je to reci jer je on to sigurno već odavna napravio.

Jack: zelis li biti moja cura?

Ja: da...zelim

Dignuo me i poljubio. Usli smo u sobu i poceo mi je skidati pidzamu.Bila sam polugola, on me gledao i uhvatio za guzicu.Ljubio me i osjecala sam njegov jezik koji se brzo motao oko mog. Ja sam pocela njega skidati.gledala sam u njegove predivne misice, njegov veliki uspravni k***c.

Jack: vidis da sam se napalio na tebe. Izluđujes me kim....izludujesss

Lagano je govorio.skidao mi je grudnjak i mazio grudi.Ja san počela ubrzano disati.skinuo mi je gacice i mazio po guzici.ja sam njemu skinula gacice i mazila mu k***c i guzicu. On me poceo ljubiti, grickati po vratu i maziti.
Legli smo na krevet .morala sam mu reci da sam nevina.

Ja: jack ...ja sam djevica

Jack: curo moja...pobrinuti cu se da budem pazljiv...nemoj se stiditi i bojati.

osjecala sam kako je usao u mene.Pocela sam stenjati od velike boli i brog tempa.izgleda da je jack jako dobar u krevetu.

Jack : ova mi muzika bas pase, romanticno je.....

Ja: da...volim te puno!

Jack: i ja tebe jedina moja!

Polako smo vodili ljubav cijelu noc.bio je nježan i pazljiv prena meni. Ljubio me po vratu, licu, rukama ma po svakom djelu tijela. To je bio moj prvi put.

BOSSWhere stories live. Discover now