BOSS

1.2K 32 3
                                    

Vidjela sam....JACKA.Uzasno me bilo strah i sram. Gledao je u mebe upitno.

Jack: sto je ono gore bilo?

Ja : uh da bar i ja znam

Jack: zasto places opet?

Ja : ahh

Jack: hocu li te ja odvesti doma?

Ja : ne treba...cekati ćete Federica

Jack: nemoj biti ljubomorna haha...hajde udi u moje auto

Otvorio mi je vrata kao pravi kavalir.ušla sam u crni audi a7.
On je cvrsto drzao ruke na volanu.

Jack: gdje zivis?

Ja : u zdradi SOUTH

On me doveo ispred zgrade.Pogledao me i nasmijesio se.

Ja:hvala gospodine jack.

Jack : ma netribas me zvati tako

Ja : Doviđenja gospodine jack.

Jack : tvrdoglava mala

Izasla sam iz auta i otisla u stan.bacila sam robu na honik. Otisla sam u kuhinju po vino i otisla se u kadu opuštati. Pijuckala sam vino i upalila betowena na radiju . nastavila sam se kupati u kadi.cula sam lupanje po vratima.mislila san da je to gabriela.

Ja: gabriela prekini tako lupati...gola sam

Cuje se jos jace lupkanje.

Ja : jesi li ti normalna? Cekaj da se obucen.

Stavila san peskir na sebe i otvorila vrata i vidila. ....
Jacka.

Ja: o oprosti sto sam se derala

Jack: nema veze

Gledao me od glave do pete . počeo se provokativno smiješiti. Ja sam se topila od srama.

Ja: i zasto ste se vratili? Jeli vam sto treba?

Jack: ostao ti je kišobran u mom autu pa.....ovaj i htio sam ti reci da me netribas zvati sa Vi.mozemo se prijateljski zvati.

Bilo mi je jako drago kada je to rekao ali ipak sam htjela biti hladna kuja.

Ja : aha... najprije me osramotite ispred cijele tvrtke a sad kad nema nikoga onda se ispričavas.ja cu te od sada zvati kako hocu.

Jack : ti to meni naredujes?
Volim takve cure to mi je seksi.

Ja: kretenu! Ides mi na zivce.Bahato go....

Jack: sto sam?

Ja : ostavi me na miru

Zalupila sam vratima.on je kucao ali ja sam samo ignorirala.otisla san se u sobu obuci u pidzamu.vani pada kisa pa necu nigdje ic.sjela sam na kauc i gledala tv-e cula sam kucanje po vratima.uzela sam bocu vina jer je to mozda gabriela. Jeli je to ona?

BOSSWhere stories live. Discover now