Η Μεταφορά της Ακοής

138 6 0
                                    

Ακοή είναι όποιο σήμα λαμβάνουνε τα αυτιά μας. Δηλαδή οποιαδήποτε ομιλία, μουσική ή θόρυβος. Αυτό το σήμα μπορεί να μεταφερθεί μέσω των τηλεαισθήσεων. Θα βρείτε πρακτική αξία μέσω του συντονισμού και της τηλεπάθειας να πείτε τις σκέψεις σας και με το στόμα. Ο συντονιζόμενος τότε ίσως μπορέσει να ακούσει συγχρόνως αυτά που σκέφτεστε και μεταδίδετε. Μετά την επίτευξη του συντονισμού γενικά πετυχαίνουμε όποια τηλεαίσθηση θέλουμε, παράγοντας βασικός είναι το κατά πόσο μπορούμε να αφιερωθούμε στον συντονισμό και να συγκεντρωθούμε σ' αυτόν. Ηχητικά σήματα τότε θα λάβουν τα αυτιά μας σαν να τα βλέπαμε σε όνειρο, μην περιμένετε να ακούσετε με τα αυτιά σας. Εξάλλου το κέντρο των τηλεαισθήσεων είναι κοντά στο υποσυνείδητο. Πρέπει να εξοικειωθούμε με αυτόν τον τρόπο σύνδεσης των συντονιζομένων για να λάβουμε ηχητικό σήμα αλλά και οπτικό. Πρέπει να παραδώσουμε το σώμα μας για να νιώσουμε το κορμί του συντονιζόμενου. Κάποιοι θα πουν όλα αυτά τέχνες του διαβόλου αλλά είναι απλές πρακτικές με πανάρχαιες ρίζες που φτάνουν στην εποχή του Δία και του Κρόνου παλιότερα. Μη φοβηθείς αν λάβεις ήχο μέσα στο μυαλό σου. Προσπάθησε να απομονώσεις τ' αυτιά σου όταν λαμβάνεις σήμα και να τα εντείνεις όταν στέλνεις. Φυσικά η ησυχία βοηθάει την επίτευξη αυτής της τηλεαίσθησης. Κλείνοντας να υπενθυμίσω πως το κέντρο των τηλεαισθήσεων είναι δίπλα στο υποσυνείδητο γι' αυτό πρέπει να βουτήξουμε βαθιά μέσα στο νου και να φέρουμε στην συνείδηση τα σήματα του υποσυνείδητου. Έτσι θα έχουμε πετύχει ακόμα μία τηλεαίσθηση. Επίσης θα πω ότι τα σήματα των τηλεαισθήσεων αποθηκεύονται και στη μνήμη εφόσον γίνουν συνειδητά και μπορούμε να τα ανακαλέσουμε ανά πάσα στιγμή ως μνήμες.

Η Μέθοδος των ΤηλεαισθήσεωνWhere stories live. Discover now