Αρχίζοντας αυτό το βιβλίο θα κάνω πρώτα απ΄ όλα μια μικρή ανάλυση στον τίτλο του βιβλίου... « Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΑΙΣΘΗΣΕΩΝ». Απ' τον τίτλο λοιπόν καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για ένα βιβλίο το οποίο αναλύει ένα πρακτικό ζήτημα εφόσον μιλάμε για μία μέθοδο. Μέθοδος είναι μία ακολουθία κινήσεων, ρυθμίσεων, πράξεων... τέλος πάντων μέθοδος είναι ένα πρακτικό ζήτημα, είναι ο τρόπος, είναι η διαδρομή, το μονοπάτι που θα ακολουθήσει αυτός που θέλει να πετύχει κάτι. Τι; Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε μέσω αυτής της μεθόδου είναι οι τηλεαισθήσεις. Μιλάμε λοιπόν για τον τρόπο, την οδό με την οποία θα κατακτήσουμε, θα γνωρίσουμε και θα χρησιμοποιήσουμε πρακτικά τις τηλεαισθήσεις. Τηλεαισθήσεις. Τι είναι οι τηλεαισθήσεις; Σε πολλούς θα φανεί κουτό ή τρελό, το να προσπαθήσουν να πετύχουν τις τηλεαισθήσεις. Τηλεαισθήσεις... δεν υπάρχουν αυτά... τι δηλαδή; Θα μπορώ να «ακούω» την σκέψη του άλλου; Ή μήπως οι άγνωστοι περαστικοί θα «κλέβουν» τη δικιά μου σκέψη; Δε μπορώ να το δεχτώ... θα πει κανείς! Κι όμως! Είναι τρομακτικό! Δεν μπορούμε να παραδώσουμε εύκολα τη σκέψη μας. Σε ποιόν; Σε όλους; Ποιος άραγε θα μπορεί να διαβάσει τη σκέψη μου; Πράγματι! Πιστεύω πως είναι τρομακτικό! Αν σκεφτείς... πόσα μυστικά, πόσες σκέψεις περνάνε απ' το μυαλό μας που σίγουρα δεν θα θέλαμε με τίποτα να τις ξέρουν οι άλλοι... ή κάποιος... ή κάποιοι, ή... Ίσως τελικά γι' αυτό να μας φαίνεται τόσο κουτό το να υπάρχει αυτό το πράγμα που λέγεται τηλεπάθεια. Αλλά... εδώ είπαμε «τηλεαισθήσεις»! Μα! Εγώ δεν έχω ακούσει για κάτι άλλο! Μη μου πεις! Θυμάμαι που έβλεπα κάτι ταινίες μικρός με εκείνους τους βρυκόλακες, τα λεγόμενα βαμπίρ. Θυμάμαι που έδειχνε με μαγευτική σκηνοθεσία πως έβλεπε ο αρχηγός μέσα από τα μάτια των ακολούθων του! Ναι! Κι όμως άκουγε τι γινόταν γύρω από το νέο βαμπίρ, δημιούργημά του, ακούγοντας μέσα από τα αυτιά του! Είναι ακόμα πιο τρομακτικό να σκεφτείς ότι κάποιος βλέπει μέσα από τα μάτια σου! Κι εγώ τότε δηλαδή τι βλέπω; Βλέπω; Δε βλέπω; Δε μπορώ να το καταλάβω πως δουλεύει αυτό. Σίγουρα σύγχυση δημιουργεί αυτής της αίσθησης η εξάσκηση, καθώς θα διαπιστώσετε μελετώντας τη «πράξη». Εσείς θα βρείτε τον τρόπο που θα λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Πώς θα γίνει δηλαδή; Εγώ θα βλέπω; Ή όχι; Ο συντονισμός είναι αναγκαίος και είναι κάτι που συνδέει τα δύο πνεύματα. Μία ιδέα, μία εικόνα, μία σκέψη, μία μυρωδιά, ένα όνομα μπορεί να είναι ο τρόπος επίκλησης του συντονιζόμενου. Κάποια λέξη κλειδί προειδοποιεί για την πρόθεση του συντονιστή και σημαίνει την προετοιμασία για την «πράξη». Δύσκολα αρχίζει! Λέει! Ναι ναι ναι. Είναι σωστό. Δεν θα προχωρήσω άλλο σε μεθόδους πρακτικής αλλά ούτε θα ολοκληρώσω την αναφορά μου στις άλλες τηλεαισθήσεις καθώς οι γνώσεις είναι εκεί για σένα να τις βρεις. Αν κλείσεις τώρα αυτό το βιβλίο, μη τρομάξεις αν νιώσεις ήδη να λειτουργούν. Ηρέμησε! Στις επόμενες σελίδες του βιβλίου θα αναλυθούν η βασική μέθοδος ενεργοποίησής των (ο εξαγνισμός), η αυτογνωσία, οι ελευθερίες και τα δικαιώματα των συντονιζόμενων, ο συντονισμός, αναφορά στο χώρο που ζουν οι τηλεαισθήσεις και στα πνεύματα που ζουν αιώνια, οι τηλεαισθήσεις μία μία.
ESTÁS LEYENDO
Η Μέθοδος των Τηλεαισθήσεων
EspiritualΛοιπόν παιδιά βρήκα αυτό στην βικιπαίδεια και σκέφτηκα ότι ήταν ενδιαφέρον και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Λοιπόν είναι περίπλοκο το τι ακριβώς λέει το βιβλίο... γιˊ αυτό θα σας αφήσω να το εξερευνήσετε. Σας υπενθυμίζω πως δεν το έγραψα εγώ. Kiss...