Οι Ελευθερίες και τα Δικαιώματα των Συντονιζόμενων

177 7 0
                                    

Αναμεταξύ των κατόχων των τηλεαισθήσεων, που σας πληροφορώ ότι είναι πολλοί ανάμεσά μας, η χρήση των είναι ελεύθερη εφόσον δεν καταπατά τα δικαιώματα του ανθρώπου. Η ελευθερία του να επιλέγεις ποιο σήμα θα εκπέμπεις και τι θα μεταφέρεις από το συνειδητό στον αιθέρα είναι αναφαίρετη. Μπορεί κάποιος να δει μέσα απ' τα μάτια σου μόνο εάν και συ το επιτρέψεις, ή να ακούσει μέσα από τα αυτιά σου. Εδώ αγγίζουμε τα όρια της τρέλας όπου πολλοί ασκητές των τηλεαισθήσεων χάσανε τον δρόμο τους εκεί χωρίς γυρισμό ή ακόμα και όσοι επιστρέψανε κάποτε είχαν πολλές εμπειρίες να διηγηθούν. Το να ακούς μέσα απ' τα αυτιά κάποιου άλλου ή να βλέπεις μέσα από τα μάτια του είναι δίπλα ακριβώς από την σχιζοφρένεια. Εκεί όπου τα σήματα είναι ψευδή και πλασμένα από την φαντασία μας προσκολλημένη όμως στον πραγματικό χώρο του αιθέρα. Αυτό είναι αποτέλεσμα μιας ημιτελούς αυτογνωσίας και ενός μισοτελειωμένου εξαγνισμού. Πρέπει λοιπόν να αναγνωρίσουμε τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε σε αυτό το ταξίδι στον βαθύτερό μας εαυτό. Πριν νοιώσουμε πραγματικά άφοβοι και έτοιμοι δεν πρέπει να ανοιχτούμε στις τηλεαισθήσεις και αυτό είναι ένα δικαίωμα του ανθρώπου ο οποίος ασκείται για να αποκτήσει καθαρή ψυχή, καθαρό πνεύμα και να συνειδητοποιήσει τις τηλεαισθήσεις. Όπως και κάθε στιγμή μπορεί να αρνηθεί τον συντονισμό με κάποιον άλλον κάτοχο του μυστηρίου. Δεν θα πω πολλά ακόμα σε αυτήν την ενότητα καθώς ήμουνα σαφής ως προς τις ελευθερίες και τα δικαιώματα των συντονιζόμενων, αλλά θα αναφερθώ πάλι σε αυτές στις επόμενες ενότητες. Κλείνοντας λοιπόν αυτήν την ενότητα λέω περιληπτικά τις ελευθερίες και τα δικαιώματα των συντονιζόμενων οι οποίες είναι οι εξής: Ελευθερία αποκλεισμού μας σε συντονισμό, ελευθερία επιλογής συντονιζόμενου, δικαίωμα κλήσης κάποιου μέχρι απάντησής του αποδοχής ή μη του συντονισμού με εμάς.

Η Μέθοδος των ΤηλεαισθήσεωνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora