okulu astık -2

79 19 2
                                    

Nedense fazla guzeldi istanbul,babamin nefesini kesicek kadar.Ya istanbul kötü insanları icinde barindirmaya alışık değilse?Ya da belki istanbul,iyilere alışık değildi.Bugun biseyler atistirip mine ile bulusacagimiz eve gittim,onu eviydi sanirim.Beş kişi geldi,iki kız üç erkek.Hepsi o kadar sıcakkanlıydı ki.Aralarindan bi tanesi eksik.Onu bilmedigim bi nedenden dolayi goz goze gelme ihtiyaci duydum,bu tuhaf bi duyguydu,halbuki o kadar güzel gülüyordu ki,Savaş adı.Diger erkekler gökan,Anıl.kizlar ise Şeyda,Lara. Bu insanlarin cok hoş ozelikleri vardı.Lara biseksuel,Gökan gay di.Bu tayfanin ismi Mayonez Tayfa idi.İsimleri cok guzeldi.

Savaş.Tam çaprazimda oturuyordu.surekli göz göze geliyorduk.Tüyler ürperten bir havası vardı.Sigara içişi Tolga'dan bile güzeldi.Aşık oldum sigara içişine gülüsüne derler ya.Kasları vardı,ben diğer kızlar gibi kaslara zaafım yoktu.

Bi dakika serra yeter,sen iyimisin?
İlk defa görmüşsün zaten ukala egolu birine benziyor.

Düşüncelere kapılmışken,bir an karnımda dayanılmaz bir acı hissettim.Mine'ye gideceğimi söyledim.Yürümeye başladım.Ayağıma biri basti.Baktim.Savaş!Kulakligi cikarip merhaba dedim.O da merhaba dedi.Sana eslik edebilirmiyim dedi.Olur dedim.Yürümeye başladïk,bana kendini tanitti bende onu kendimi tanittim,gülerken gözleri parliyordu.İçim ürperdi bir an.Böyle görünüyor ama içinde kötü biri yatiyorsa?Eve vardım.En azindan biraz yolları ezberledim.Annem yemek yapıyordu.Biraz karnıma bir ağrı saplandi,herzaman oldugu gibi.Benim bildigim bir hastalığım yoktu,regl dönemlerimde fazla ağrı çekmezdim,ve o dönemlerden birinde degildim.Mutfaktan bi hap aldım ve rahatladim.Savaş bana dışardan kabadayı,soğuk görünsede,içindeki coçugu bulacaktim.Sabaha kadar yeni arkadaşlarımı düşündüm,acaba benim hakkımda ne demişlerdi?Umarım beni sevmişlerdir,çünkü şu istanbulda arkadaşim yok.Uyuyakalmışım zaten.Uyandigimda saat dokuzdu.Bugun okuldaki ilk gunumdu.Annem beni arabayla bırakıcaktı.Ve yeni okulum "İbrahim Hakkı Lisesi" Lise sondaydim.Sınıfa girdim ve Mayonez Tayfa orda bana bakıyolar.Hepsi samimi gülüşleriyle beni karşiladilar.İzmirde arkadaşım hiç yoktu.Esra ve Sıla vardı sadece.Onlarda ikisi takılır beni dişlarlardı.Herneyse,mayonez tayfanin yanina gittim.Herkez biriyle oturuyordu,Gökan Lara ile,Şeyda Can'la,Mine Betül'le o.turuyordu.Savaş tek oturuyordu.Gökan savaşın yanına geç istersen dedi.Savaş tabi dedi.Savaş'ın yanına oturdum.İlk derse güzel bi hoca girdi.Edebiyat hocasiymiş.
-"Serra Nil,bize kendini tanitirmisin bir kac kelime ile?"
-Benim adım Serra soyadim Nil.Babam sizlere ömür,annemle yasiyorum,Müzik dinlemeyi severim.Sanırım yeter.
-Evet serracığım.Oturabilirisn.
Ders boyunca klasik müzik dinletti hoca,perşembe sınav varmış.Dersler geçmek bilmiyordu.Mayonez Tayfa okulu asıcaklarmış.Banada gelmemi önerdiler.Dışarı çiktık,gezdik.Boş bi duvar gördüm,hemen spreylerimi çıkardım,en sevdigim ise başladim,duvara mayonez tayfa yazdim çok begendiler.Sigara içtik,gondola bindik.Gondoldan korkmazdim ama,nedense korkmaya başladim,Savaş yanima oturdu,ona korkudan sarılmışım.Durduğunda sarmaş dolaştık.Hemen geri çekildim.Özür diledim.Saat 4 olmuştu.Herkez evlerine geri dondu.Güzel bi gündü. Mayonez tayfayı sevmeye başladım.

Mayonez #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin