Kaçış

25 2 0
                                    

Konsey bizi kaçırmıştı ve Theo bana sen gerçek bir alpha olacaksı diyordu.
Ben hala burdan nasıl kaçıcaz diye düşünüyordum. Aradan tam iki gün geçmişti ve biz hala kaçma girişiminde bulunmadık. Ben bir yerde otururken Theo ve Alice gizli gizli bir şeyler fısıldaşıyorladı.
Hey siz ne konuşuyosunuz.
Theo: Hiç hiç bişey.
Hiç bişey demedim ve arkamı dönüp yattım. Gözlerimi kapadım ve onları dinlemeye başladım.
Theo: Dolunayda kendi gücünün 2 katı güçlü olacak ve bizi öldürmek için elinden ne geliyorsa yapıcak.
Alice: Burdan kaçmalıyız hemde biran önce yoksa bizi kesin öldürecektir.
Theo: Konseyden adamları çağralım ve geldikleri gibi onları öldürelim.
Alice: Olur tabi ama yapamazsak hepimiz ölürüz. Dolunaya ne kadar kaldı.
Theo: Sadece 1 saat. Galiba ölücez Ceyk beni normalken bile zorluyo dolunayda onu düşünemiyorum.
O zaman bana öğretin. Nasıl yaparım nasıl dönüşmemeyi sağlarım.
Theo: Sen sen bizi mi dinliyordun.
Evet sizi dinliyordum. Ve bana ne zaman söyliycektiniz dönüşüp size saldırınca mı?
Hala böyle konuşurken Alice atıldı.
Heyy sizzz heyy yardım edin.
Adam gelip kapıyı açtı ve Alice birden adama saldırdı. Diğer adamlara da Theo saldırdıktan sonra ben en arkadan gitmeye başladım. Alice ve Theo önüne gelen tüm adamları öldürüyorlardı. En sonunda kapının oraya geldik ve bir sürü vampir önümüzü kesti.
Konsey Başkanı: Hey siz nereye gittiğinizi sanıyorsunuz. Yakalayın dedi ve birden bütün vampirler üstümüze atıldı. Theoyu alıp duvara yasladılar aynı şekilde Alice yde. Beni ise kitap raflarının arkasına attılar. Yanıma bir vampir koştu. Beni havaya kaldırdı ve Elveda dedi. Bi anda onu alıp fırlattım. Sonra kendime baktım. Dolunayın etkisi artık başlamıştı. Koştum ve kitap raflarının üstüne çıktım kükremeye başladım. Bütün vampirler korktu ve Theo yla Alice yi tutan vampirler onları bıraktı.
Konsey Başkanı: Sen sen o sun.
Evet ben oyum artık Gerçek bir Alphayım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kurt ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin