Uyandığımda Theo kalkmıştıve bana bakıyordu onu ittirdim ve kes artık şunu diye kızdım.
Theo: Hadi Ceyk artık yemek yiyelim ben acıktım aslında sabah avlanmak için geyik aradım ama bulamadım.
Geyik mi para denen bişey var dedim ve parayı alıp evden çıktım beni evde beklemesi için de onu tembihledim. Sonra gidip iki tam ekmek döner ve yanına kola aldım. Eve geldim Theo hemen yemeği aldı ve yemeğe başladı. Eee dedim bana türünüzden kurt adamlardan bahset nasıl belirleniyor bu alpha veya beta yada omega olmak
Theo: Aslında adadaki her kurt adam alphaydı anne karnında bir sürü beta ve bir alpha savaşa başlar alpha hepsini parçalar ve alpha olmaya hak kazanır aslında biz hiç beta diye bir şey bilmiyorduk ama benim babam aslında bir beta olarak çıktı yani bana o anlattı. O alphayı yenen tek betaydı. Çıktığı gibi gözleri masmavi çıkmış ve bütün herkes önünde diz çökmüş. Ve onu adanın betası ilan etmişler ve o akşam babam 4 alphayı parçalamış artık beta değil alphaymış.
Peki nasıl ısırılarak dönüştürmeyi öğrendiniz.
Theo: Ben daha 9 yaşındaydım adaya bir gemi insan gelmişti biz hepsini yakaladık ve gemide ne var ne yok aldık i uçağı da gemiden bulmuştuk. Sonra insanları kölemiz yaptık insanları hiç sevmiyorduk. Ve hep yemek istiyorduk ama babam izin vermiyordu. Bir gün babamın sağ kolu bir insanı tam yemek üzereyken yakalandı sadece kolunu ısırabilmişti.
Sonra o insan bir kaç gün sonra hee kurt ulumasında acı çekmeye başladı ve en sonunda bir kurt adama dönüştü.
Ama gözleri açık kahverengiydi. Bir gün o beta içlerinden bir insanı sinirlenip öldürdü ve birden bayıldı gözleri aynı deniz gibi masmavi olmuştu. O zaman anladık masum bir canı almak senin göz rengini de alıyo ve gücünün bir kısmını da.
Ağzım açık onu dinliyordum. O kadar etkilenmiştim ki
Theo: Sonra o betayı bir insan öldürdü diye dışladılar ve bunada omega yani yanlız gezen ismini verdiler...