İçimdeki Güç

45 2 0
                                    

Yolda giderken Theoyla konuşuyorduk.
Yani nasıl anladın onun vampir olduğunu.
Theo: Ben yapmadım bunu içimdeki şey yaptı ve ben yapmıyorum bunu kurt tarafım yapıyor.
Peki nasıl yapıyo yada ben niye yapamıyorum.
Theo: Çünkü hala bir insan gibi düşünüyorsun ve içindeki gücü ortaya koymuyorsun sen kendin bulma bırak o sana yolu bulsun.
Konuşmaya devam ederken Theonun yine gözleri kıpkırmızı oldu ve hırlamaya başladı kokuyu alıyo musun ? Galiba güzel arkadaşın bizi takip ediyo. Arkamı döndüğümde Joe ve Chat bize bakıyordu pençeleri vardı ve keskin dişleri. Ama gözleri kıpkırmızı değildi.
Theo: Bunlar vampirlerin beta versiyonları yani daha güçsüzler ama daha hırçınlar.
Joe: Hadi Ceyk bize içindeki gücü göster hadi.
Theo: Burda kal ve sakın bi delilik yapma dedi ve kükredikten sonra üstlerine koştu. Ben sadece onları izliyordum. Sonra Chat geldi ve beni duvara fırlattı duvar içine çökmüştü ve bende yere düşmüştüm. Zor zor ayağa kalktım ve kendimi ayakta tutmaya çalıştım.
Chat: Hadi Ceyk niye karşı koymuyorsun neden yapmıyorsun bunu. Theo gerçekten Joe karşısında zorlanıyordu ve bende galiba az sonra bayılacaktım. Chat beni alıp yukarı kaldırdı ve daha da güçlenebilirdin dedi ve pençesini karnıma sapladı Theo hayır diye bağırdı. Chat beni tek eliyle havaya kaldırıyordu. Canım çok yanıyordu ve birden o şey oldu pençelerim çıktı ve gözlerim parlamaya başladı. Chat birden gülmeyi kesti ve beni izliyordu. Chatin elini çıkarttım ve Chatı boğazından tutup fırlattım. Sonra kükremeye başladım gerçek bir kurt gibi öyle bir kükredim ki sanki Chat benden korkmuştu.
Chat: Hayır hayır senin ölmen gerekiyordu.
Seninde öyle dedim ve Chati pençelemeye başladım boğazından tutup onu çöpe fırlattım. Sonra koşup Joe ya bir tane vurdum. Theo Joe yu arkadan kavradı bende önden yumruklamaya başladım o kadar sinirliydim ki sonra yumruklar yerini pençelere bıraktı öyle pençeliyordum ki onu sonunda Theo onu bıraktı ve
Theo: Yeter artık Ceyk onu öldürürsek diğer vampirler peşimizi bırakmaz.
Ben onu ittirdim ve Joe nun karnına pençemi geçirdim ve ayağa kaldırdım.
Bidaha bana bulaşırsanız sadece ölü kokmassınız sahiden bir ölü olursunuz. Joe koşarak kaçtıktan sonra pençelerim tekrar tırnak oldu ve gözlerimin parlaklığı gitti. Sonra Theo ya döndüm ve sence artık içimdeki güç ortaya çıktı mı ?...

Kurt ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin