❤️Перед початком хочу порекомендувати вам підписатись на мій тгк Анна Грей пише. Там ви зможете знайти зовнішність персонажів, колажі, інформацію про вихід нових глав і ще багато чого цікавого❤️
Приємного читання!
— Сподіваюся, всі знають правила гри "Сім хвилин у раю"? — схвильовано запитала Джесіка, ставлячи на підлогу глибоку посудину, наповнену папірцями. — Я по черзі буду витягати папірці з іменами. Та пара, чиї імена випадають, має провести сім хвилин разом ось за цими дверима, — вона вказала на двері комірчини. — Обійматися і цілуватися дозволено!
Остання фраза викликала схвальні вигуки натовпу.
Це була одна з чергових вечірок перед початком зимових канікул. Мене запросив знайомий. Його батьки поїхали у відпустку, і звичайно квартиру одразу ж окупувала зграя не тверезих студентів.
— Мені це не дуже подобається… — поскаржилася Олівія, нахилившись до мого вуха.
— Облиш, Олівія! Тобі потрібно розслабитися, — я легенько підштовхнула її у бік, де вже сіли в коло більшість присутніх.
Я вирішила мовчати про те, що насправді я хотіла зіграти тільки через одну конкретну людину.
Мій погляд одразу перемістився на високого хлопця. Темне волосся Еріка сьогодні було акуратно зачесане на бік, а оливкова сорочка підкреслювала засмаглий відтінок шкіри. Легка посмішка з’явилася на його обличчі, коли він щось говорив хлопцеві поруч, і моє серце пропустило удар.
Я рішуче стиснула долоні в кулаки і сіла на підлогу з усіма.
Джесіка трохи перемішала вміст посудини і витягла два папірці.
— Отже… першими підуть… — вона розгорнула обидва папірці і вдивилася в текст. — Вероніка і Джейсон!
Дівчина, очевидно, Вероніка, почервоніла, почувши своє ім’я, але явно була задоволена парою. Джейсон узяв її за руку, і вони зникли за дверима комірчини. Усім іншим залишалося тільки уявляти, що відбуватиметься там найближчі сім хвилин.
Всі взялися за алкоголь і міркування про те, хто кому засунув руку в штани.
Краєм ока я спостерігала, як Ерік жваво розмовляв із третьокурсницею — ефектною, впевненою в собі блондинкою з бездоганною зачіскою і сяючою усмішкою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій тілоохоронець
RomanceЖиття Діани було абсолютно нормальним: університет, зустрічі з друзями, шопінг, вечірки, і хлопець, який подобався. Але її батько вплутався у серйозні неприємності, і, щоб убезпечити доньку, найняв охоронця - суворого хлопця з лукавою посмішкою, яко...