❤️Перед початком хочу порекомендувати вам підписатись на мій тгк Анна Грей пише. Там ви зможете знайти зовнішність персонажів, колажі, інформацію про вихід нових глав і ще багато чого цікавого❤️
Кіліан
Я відкрив важкі повіки, коли до мене долинув дівочий стогін. Шум води, який просочувався з-за стіни вже добрі двадцять хвилин, тепер доповнювався цими дурними зітханнями та ахами. Розслабитися було неможливо. Вода шуміла, як ціла злива. Мабуть, ця дівка думала, що стіни тут звукоізольовані, але цей дім старий, і приватність у ньому була умовною.
"Принцеса навіть у душі влаштовує вистави", — подумав я, підводячись з ліжка. Що вона там робила? Медитувала? Я мимоволі усміхнувся своїм наївним думкам.
Шум води різко припинився. Але замість того, щоб повернутися до сну, я залишився сидіти на краю ліжка, прислухаючись до подальших дій. Глухий звук її босих ніг по кахлю, швидкий рух шторки — усе чутно в найменших деталях. Звикнути до такого сусідства буде складніше, ніж я думав.
Я потягнувся до телефону, щоб перевірити час. Зараз була сьома ранку. Чому їй не спиться? Мені вдалося урвати жалюгідні години сну лише під ранок. А тепер, через такий ранній підйом, я почувався розбитим.
Я натягнув першу-ліпшу футболку, що знайшов у шафі, проклявши себе за те, що взагалі взявся за цю роботу.
Ця робота, як і багато інших, впала мені на голову без особливого бажання. Після армії я довго не міг знайти себе. Спочатку були випадкові підробітки, переважно пов’язані з охороною: клуби, склади, приватні об'єкти. Потім один знайомий запропонував щось серйозніше — супровід "цінних клієнтів".
Звучало це тоді, як щось безпечне, просте. Але коли почав втягуватись, зрозумів: цінні клієнти завжди означають проблеми. Хтось із них має ворогів, хтось любить створювати скандали, а є такі, як ця принцеса, для яких життя — нескінченний спектакль.
Цю роботу мені запропонували через посередника. Він сказав, що платитимуть добре, і обов'язки складатимуться з одного слова — "захист". Не люблю подібних завдань, коли обов'язки не прописані чітко, але гроші були потрібні. Я погодився.
І ось тепер я тут, у цьому забутому Богом місці, охороняю дівчину, яка, здається, не усвідомлює, наскільки серйозна ситуація.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій тілоохоронець
RomanceЖиття Діани було абсолютно нормальним: університет, зустрічі з друзями, шопінг, вечірки, і хлопець, який подобався. Але її батько вплутався у серйозні неприємності, і, щоб убезпечити доньку, найняв охоронця - суворого хлопця з лукавою посмішкою, яко...