Всередині будинок виявився набагато затишнішим, ніж я очікувала. Я мовчки зняла пальто, уважно оглядаючи кімнату. Невеликий передпокій, що переходить у вітальню, був обставлений дерев'яними меблями, а в центрі кімнати стояв камін. На одній із стін - величезні вікна до самої підлогу, з яких відкривався вид на гори і передзахідне небо.
Лапи Річі глухо відбивалися від підлоги, поки він обережно роздивлявся нове місце. Зупинившись у центрі кімнати, в
собака підняв голову, втягуючи носом запахи. Його короткий гавкіт, що пролунав через кілька секунд, неначе оголосив, що він офіційно схвалює це місце. На відміну від мене.
— Значить, це і є моя в'язниця? — пробурмотіла я, закотивши очі.
— Твоя кімната — нагорі, справа, - "люб'язно" повідомив Кіліан. - Тільки не забудь, це не готель. Прибирати будеш сама.
- Пф, - фиркнула я, схопивши валізу з його рук. - Що це за діра?
Кіліан кинув погляд на пса й трохи посміхнувся.
— Принаймні він не скаржиться, — сказав хлопець, повертаючись до каміна.
Я почала підніматися дерев'яними сходами, вони тихо скрипіли під моїми кроками. На другому поверсі був вузький коридор, з якого відходило кілька дверей. Моя кімната була з великим вікном, через яке відкривався вид на гори.
Всередині було досить просто: велике ліжко, невеликий письмовий стіл, шафа та м'який килимок на підлозі. Біля вікна стояв старий плетений стілець, а на підвіконні лежали кілька книжок у потертих обкладинках.
Я поставила валізу біля шафи й підійшла до дзеркала. Моє лице виглядало трохи втомленим після дороги, а волосся розпатланим. Я вирішила скинути з себе одяг, який був на мені цілий день, і перевдягнутися у щось зручніше. Серед моїх речей не знайшлося нічого кращого за теплу піжаму з різнокольоровими ведмежатами.
Перевдягнувшись у піжаму, я взяла телефон і розблокувала екран. Повідомлення від Олівії висвітилося майже одразу:
"Діна, як ти там? Напиши, що ти жива! А то це все виглядає як початок якогось трилера".
Я закотила очі, усміхнувшись, і вирішила подзвонити їй. Піднісши телефон до вуха, я натиснула «виклик», але замість знайомого сигналу у трубці почувся короткий сигнал і повідомлення: «Немає мережі».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій тілоохоронець
RomanceЖиття Діани було абсолютно нормальним: університет, зустрічі з друзями, шопінг, вечірки, і хлопець, який подобався. Але її батько вплутався у серйозні неприємності, і, щоб убезпечити доньку, найняв охоронця - суворого хлопця з лукавою посмішкою, яко...