❤️Перед початком хочу порекомендувати вам підписатись на мій тгк Анна Грей пише. Там ви зможете знайти зовнішність персонажів, колажі, інформацію про вихід нових глав і ще багато чого цікавого❤️
Приємного читання!
Під’їхавши до дому, я побачила, що у вікнах ще горіло світло. Мабуть, батько вже чекав на мене всередині з хлібом і сіллю.
Хитаючись, на ватних ногах прямуючи до дверей, я ввімкнула телефон. На екрані спалахнули сповіщення про пропущені дзвінки від батька, підтверджуючи, що зараз мені доведеться вислухати його невдоволення. Але думки крутилися зовсім не про це. В голові пульсувала картина принизливої відмови Еріка, і від цього ставало ще гірше.
Я штовхнула двері й, переступивши поріг, помітила, як у передпокої ледь горіло світло. Батько вже стояв у коридорі, схрестивши руки на грудях, і, судячи з його похмурого погляду, він був у дуже поганому настрої.
— Ти взагалі розумієш, котра зараз година? — промовив він хрипким голосом, свердлячи мене крижаним поглядом. — Я попереджав, що хочу, щоб ти була вдома вчасно, а не тинялася по вечірках.
Я закотила очі, але не встигла відповісти, як помітила, що за його спиною стоїть ще хтось. Поруч з батьком стояв високий хлопець, настільки великий, що, здавалось, заповнював весь простір. Високий, майже два метри на зріст, з широкими плечима і м’язами, які проглядалися навіть під темним одягом. Його чорне волосся було зачесане на бік, а на щоках виднілась легка щетина. Сірі очі дивилися на мене холодно і презирливо.
— Познайомся, — сухо промовив батько, махнувши в його бік. — Це Кіліан. Він буде твоїм охоронцем на найближчий час.
Охоронець? Мій погляд мимоволі зустрівся з його, і мене пробрала дивна дрож. Кіліан уважно дивився на мене, ніби оцінював кожну дрібницю — як я тримаюсь, як виглядаю. Від його погляду хотілося сховатися.
— Тату, це якийсь жарт? — я видушила нервовий смішок, відчуваючи себе незручно під пильним поглядом цього незнайомця.
— Ніякого жарту, — різко відповів батько. — Поки я не вирішу проблеми, Кіліан стежитиме за твоєю безпекою.
Те, що у батька виникли проблеми, не було для мене новиною. Він досить велика шишка, і погрози надходять йому регулярно. Але зазвичай він просто обмежувався тим, що тримав мене вдома декілька днів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій тілоохоронець
Roman d'amourЖиття Діани було абсолютно нормальним: університет, зустрічі з друзями, шопінг, вечірки, і хлопець, який подобався. Але її батько вплутався у серйозні неприємності, і, щоб убезпечити доньку, найняв охоронця - суворого хлопця з лукавою посмішкою, яко...