Yigitin anlatımıyla
Komutan asena gideli daha birkaç saat olmuştu hava yeni aydınlanıyor du .kimse çıtını çıkarmıyordu. En son dayanamayarak Aslan "oha lan bu nasıl bir gattarlık " dedi . Devran "bu komutan kafayı yemiş" dedi yüzünü buruşturarak. Ve devam eti "ben o kadar komutan gördüm böyle bir kadın görmedim lan biz bir hafta bu boklu yerde nasıl dayanacağız" dedi.
Girdap dizine vurarak " oy nenem ben çaysız bir hafta nasıl dayanacağım " dedi . Ona bakarak " aynen kardeşim tek sıkıntımız çay şuan dimi " dedim.
Poyraz ayağa kalkarak " hay ben böyle işin ta-" cümlesini devam etmeden bir ses duyuldu ."LAN !Poyraz beni oraya getirtme " dedi bu ses komutan asenanın sesiydi.
Poyraz " aha şimdi sıçtım " dedi Poyraz.
Etrafıma bakarak "kamera var " dedim. Poyraz "komutanım bende tam ne kadar hayırlı bir iş yaptığınızda bahsediyordum." Dedi. Komutan asena "kesin öyle demişsindir ha birde devrancım sen ne diyordun canım?" Diye sordu. Devran "ee şey ben bişey demedim sadece ne kadar iyi bir komutanımız olduğunu söylüyordum" dedi .
Komutan asena "He anladım tamam canım " dedi alayla. Sonra uzaktan gelen sesi ile " bu girdabın çayı degilmi " dedi yine alayla . Girdap "lan çayım " dedi acıyla.
Asena komutan "girdap artık geldiğinde bir çayın olacakmı bilmem " dedi Girdap resen oturup ağlayacak dereceye gelmişti .
Sonra keskin sesi ile ekle "bir daha bana veya yaptıklarıma laf ederseniz ve ben bunu duyarsam askeriyeden götünüzde yaprak ile evinize yolatırım" dedi ben dediğiyle baya şaşırmıştım normalde bu tür kelimeler kulanan bir insan değildi .
Ve devam eti "ANLAŞILDI MI?" dedi hepimiz "ANLAŞILDI KOMUTANIM " Dedik o "güzel," dedi ve bir daha sesi gelmedi .
Bizde yorgun olduğumuz için bir şekilde uyumaya çalıştık
&&&&&
Birkaç saat içinde hepimiz teker teker uyanmış ve muhabet etmiştik.
Asena komutanın bize verdiği çantayı karıstırmıştık içinde sadece şu ve birkaç konserve vardı başka hiçbirşey yoktu çantada
Devran konserlere bakarak "lan ben bundan elli tane yesem yine doymam "diye sızlandı
Bu böyle 2 gün sürmüştü sürekli Devran aynı şeyi söylüyor ama yemekten çok az yiyorduk hepimiz
İki gün içerisinde asena komutan hiç gelmemişti bir kaç kere bizi kontrol ermek için iki -üç asker geliyordu .
Yine 2 gündür olduğu gibi uyanmıştım. Gözümü açtığımda asena komutanla karşılaşmayı beklemiyordum . Saşkinca ona bakınca "uyandın mı güzlik uykusundan " dedi. Etrafıma baktığımda timdeki herkesin uyanık olduğunu gördüm.
Asena komutan " aslında buraya nasılsıniz die bakmaya gelmdim " dedi ve arabasına ilerledi . Arabasından bir termos ve bir kitap vardı .
"Sizinle çay içmeye geldim " dedi hepimiz birbirimize bakarken asena komutan çizginin bir kaç santim dışına beş bardak çay bıraktı bize "isteyen alsın " dedi hepimiz ne yapmaya çalıştığını anladık.
Kendide sandalyesini açtı eline bir kitap ve çay alıp hem çayı içiyor hemde kitabını okuyordu .
30 dakikanın ardından gözlerini kısarak girdaba "çay içmeyecek misin girdap? " dedi Girdap yutkunarak "yok komutanım siz emniyet olsun " dedi .
Komutan bizim zaaflarımız ile oynuyordu .
Bir kaç saat kitap okuyup arabasına bakarak gitmişti
Girdap "oy nenem oy " dedi çayı bilerek bırakmıştı komutan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKAZ ÇİÇEĞİ
Mystery / ThrillerBu hikaye bir askerin gizli görevde olduğu kıza aşık olmasıyla başlamıştı