GEÇMİŞTEN KALAN ANILAR

4 0 0
                                    

Gece alarm kurarak uyudum.

Normalde olsa evime giderdim ama pestilim çıkmıştı. Timi çalıştırdıktan sonra formumu korumak adına askeriyede olan spor malzemeleri ile çalışıyordum. Akşam  kendimi çok zorlamış olmalıydım. Yoksa herzaman yaptığımda bana ağır gelmezdi. Bunda timi çalıştırırken bende onlara arada katılırdım dün beraber yapmıştık herşeyi bunun payı fazlaydı.

Bugün tim ile beraber planlarım vardı. Onları en ileri seviyeye kadar eğitecektim. Onlarla binbir türlü operasyona gideceğimiz için onları herşeye hazırlamam lazımdı.

Saat uyandığımda tam 2'ydi normalde sabah 7-8 gibi yapardım eğitimler vb. herşeyi ama bugün farklıydı bugün yapacak olacağım eğitim bir haftamı alabilirdi .

Eve gitmeye karar verdim 1 saatim vardı her şeyi halletmem lazımdı. odadamdam çıktığımda kimsenin olmadığını fark etim ama ışıklar açıktı buna binlerce kez şükrettim. Arabama binerek. Yola çıktım. Eve vardığımda asansör çalışmıyordu ve evet elektrikler gitmişti. Sertçe yutkundum. Telefon ışığımı açarak 4 katlı Binanın içinde merdivenlere tırmanmaya başladım.

Tam 3. Katta olan evime doğru ilerlerken birşeyin düşme sesi geldi . Aldırış etmemeye çalıştım ama tedirgin olmuştum. Evimin kapısına kilidi sokarak çevirdim. Birkaç adım sesi geldi. Yutkunamadım bir an.

Hayır asena hayır! O adam değil ! Dayın olacak şerefsiz hapiste sakin ol!

Kendimi sakinleştirmeye çalışarak titreyen ellerimle 3 kez kitlediğim kapıyı açarak içeriye bir hışımla girdim.

Kilidi bir tarafa fırlatım. belimi kapıya yaslayarak yere çöktüm. O adamı bir türlü unutamıyorum. Çünkü o adam bana cehennemi yaşatmıştı. Çocukluğumu elimden almıştı. İlk genç kız olduğum gün..
Genç kızlığımı elimden almaya çalışmıştı...

8 yıl önce

Asena herzamanki gibi dayısının onu erkeklerle çalıştırmak için uyandırmasıyla kalkmıştı.  daha doğrusu kıza ayağıyla tekme atarak uyandırmıştı.

"Kalk lan işe gideceksin " dedi tekmelerinin arasında. Asenaya kendisinin dayısı olduğunu söyleyen adam kıza yapmadığını bırakmamıştı

Asena acıyla yüzünü buruşturarak " Tamam vurma tamam, kalktım " dedi ve bir hışımla kalktı yataktan.

Bu kızı günah keçisi olarak görüyordu o adam çünkü asenayı kız kardeşinin bir adamla yatığından sonra olduğunu düşünüyordu. Kız kardeşinin hamile olduğunu öğrendiğinde kadının doğumu başlamıştı. Ona göre kız kardeşinin ölmesi gerekiyordu. Ve onunla yatan adamında,  bebeğinde...

Kardeşi doğumdan sağ çıkmamıştı. Adam üzülmediğini söylesede içi kan ağlıyordu. Bebeğin sağ olduğunu öğrenmişti 3 ay sonra. Babası bebeği asla kabul etmeyince o da ona bunları yapan kız kardeşinden hıncını almak için yıllarca asenaya çektirmişti....

Asenanın annesini öldüren teröristin ölen bebek ile asenyı değiştirip adamın kapısının önüne 3 aylık iken atığından habersiz...

ENKAZ ÇİÇEĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin