Yiğiti
Devran " Asena aç gözünü! " dedi ben " H- hayır hadi aç gözünü nolur! " dedim yalvarırcasına ama zaten süt beyazı olan teni gidikçe kireç rengine dönüyordu.
Cesur " hay sikeyim tamam sakin ol ve yavaşça arabaya götür onu " dedi ama ben donmuştum gözümü ondan alamiyordum. Devran "KALK LAN! " diye bağırınca irkilerek ayağa kalktım. Arabaya hızla gitmeye çalışınca Furkan " YAVAŞ LAN, Böyle ona daha çok zarar veriyorsun " deyince adımlarımı yavaşlatım ,arabaya bindiğim an onun başını dizime yatırdım.
Diğer kalan 4 arkadaşımdan ikisi ön koltuklara diğer ikisi asenanın jipine binmek zorunda kaldılar. Dizimde baygın yatan genç kıza baktım o kadar güzeldiki onun ne suçu vardı ki? Evet bir borcum vardı ama ben bir askerdim ne olursa olsun soğuk kanlı olmam lazımdı zaten bu güne kadar bir çok terörist öldürmüştüm. Ama bu küçük bedenin içindeki kız onlar gibi değildi. Böyle bir tedirginlik yaşayacaksın deseler asla inanmazdım ama şimdi...
Onu kucağımdan sedyeye yatırıp amelyathaneye
götürmüşler di ve şuan yerde oturmuş neler olduğunu çözmeye çalışıyordum.Aklım almıyordu madem kızı öldürecekler neden bizi bir aydır ugraştirıyorlardı ki?
Ben bu kadar plan yapmışken onlar ne için bekliyorlardı?
Hiçbirşey anlamıyordum kafam çalışıyordu zaman durmuştu benim için "geldik" bu ses beni düşüncelerinden kurtardı ve tam kalkacaken asenanın eleri iki yana düştü işte bu görüntü beni ölüme götürebilirdi sebebi...
20 yıl önce
Yiğit annesiyle beraber en sevdiği amcası olan yıldırım amcasının evine gelmişti. Aslı hanımın doğum günü için. O zamanlarda yıldırımın karısı yani asenanin annesi aslı , asenaya 8 aylık hamileydi. Bu yiğit çok garip geliyordu çünkü ona sürekli çikolata veren ve onla ilgilenen kadının karnı kocamandı.
Bahçede oynarken canı sıkılmış içeri gelmişti yiğit annesi ve aslı teyzesi sohbet ediyorlardı.aklina gelen şeyle aslı teyzesinin yanına giti yiğit
"Teyze yine vururmu bana?" Diyerek aslının karnını göstermişti küçük elleriyle. çünkü asena ilk tekmesini yigitin eline atmıştı. Aslı şok olmuştu yiğit ise elinde hisetigi his ile sevinç ile çığlık atarak annesine söylemeye gitmişti...
Aslı "bilmiyorum yiğitcim" dedi yiğit elini heyecanla aslı teyzesinin karnına koymuşdu ama bir kaç saniye bir şey hissetmemişti. Sonra aslı teyzesinin karnına tık tık yaparak parmak ucuyla iki üç kere dokunup "ben geldim özledinmi beni ?" Diye sorduğu an avuclarını teyzesinin karnına yaslamıştı Ve yine o an...
Küçük bir tekme
Yiğit yine sevince bağırarak "teyze! Teyze! Beni özlemiş! "Diyerek tepki vermişti aslı duyduğu ve hisetigi şeyle kahkaha atmıştı. O an yıldırım aslıya veya bebeğine birşey oldu sanmıştı yiğit bağırdığı için hemen içeriye gelip .
"Noluyor! Aslı iyi misin? " diye sormuştu tedirginlikle aslı "yok hayatım iyiyim minik bebeğimiz yiğiti özlemiş " deyip karnını okşadı yıldırım bir şey analamayarak yiğite baktı .Yiğit heyecanla "amca! Bebeğ'e tık tık yaptım dedim beni özledinmi Elime tekme atıı" Dedi heyecanla
Yıldırım olayı anlayınca rahat bir nefes verdi ve dudaklarına küçük bir tebessüm yerleştirdi aslıya dönüp " belli belli kızım doğunca yiğit ile bir olup beni deli edecekler " dedi yiğit elini açıp alkış yaptı heyecanla " evet amca ben onu çok sevicem" dedi yıldırım " lan! O benim kızım tek ben severim" dedi yiğit hızla " hayır ben o doğunca onunla evelnicem" dedi yıldırım "ne evlenmesi lan ! vermiyorum kızımı evlenmeyecek o ,gel buraya lan " diyerek yigiti tutmaya çalıştı yiğit hemen bahçeye koşarak "evlenicem bananane, banane görürsün "diyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKAZ ÇİÇEĞİ
Mystery / ThrillerBu hikaye bir askerin gizli görevde olduğu kıza aşık olmasıyla başlamıştı