Галлі

4 2 0
                                    

Ньют і Алекса сиділи опершись на колоду, та ньют розповідав Алексі різні історії які відбувались в Глейді.
-слухай ньют, а скільки ви вже тут?-раптом запитала Алекса.
-1 рік і 2 місяця,- похмуро відповів він.
-скільки?! 1 рік?але чому? Де вихід? Чому ви його не шукаєте?-раптом через стіни почувся дикий, гучний, та хижий рик, Алекса здригнулась і повернулась в сторону одних з закритих воріт.
-я знаю в тебе багато запитать, але давай я поясню все потім,- відказав ньют, він був спокійним занадто спокійним, наче б то чув цей рик сто разів.
-ні поясни все зараз!-відказала Алекса.
-тобі ще рано знати,- відказав ньют, і змінив тему розмови.
Вони піднялись, алекса й досі підозріло дивилась на ньюта, чекаючи пояснень але розуміла, що він нічого не розкаже.
Вони підійшли до вогнища, адже ньют хотів познайомити Алексу з Фрайпаном, Уінстоном, і іншими.
Але не встигли вони підійти як в них влетів один з хлопців. Цей хлопець змагався з Галлі в кругу, але Галлі був не переможним.
Хлопець влетів в Алексу майже не збив її з ніг, але ньют встиг вчасно її втримати.
-оу вибачте не хотів,- з насмішкою сказав Галлі.Зовнішність у нього була доволі помітною, а особливо брови.- так слухи в глейді правдиві? Наш шнурок це дівчина, що ж не хочеш зі мною позмагатися дівчинко?чи боїшся?- єхидно запитав він, з широкою усмішкою.
-Галлі вона дівчина.- відмовив ньют.
Натовп почав викрикувати імʼя дівчини.
-ну що ж давай спробуєм бровастий.- с азартною посмішкою відповіла дівчина.
-бровастий? А ти сміливий шнурок, потрібно навчити тебе манер, заходь в круг.-сказав галлі.
-так стоп ніхто не буде змагатися! Вона дівчина!- запростивував ньют.
-ньют не вмішуйся, я сама знаю що роблю.- відповіла Алекса заходя в коло.
Ньют лише кинув на неї знервований та злий погляд.
-отже правила такі, ти повинна викинути мене за межі кола звісно якщо можеш, і ще раундів буде 3, спробуй пробути в колі хочаб 5 секунд.- спеціально намагайся зачепити він своїми словами.
-гаразд я зрозуміла.-сміливо відмовила Алекса.
Натовп мовчки спостерігав за цим, не сміючи їх відволікти.
Ньют ж в свою з хрестив руки на груді, і нервово спостерігав.
-1,2,3.- відрахував галлі.
І бій почався.
Спершу галлі хотів знести Алексу з ніг, і набравши розгін побіг на неї, але наша дівчина хитріша коли галлі був за крок від неї вона зробила крок в сторону, і Галлі з глухим гуркотом упав на пісок.
Натовп за гудів, всі почали з тиха пере мовлятись.
«Галлі дозволив дівчині себе принизити», «о це вона дає», «а вона нічого така», «ще ніхто так не робив».
-ну, що півень так легко здаєшся?- з долею сарказму в голосі говорила Алекса.
-да я тебе убʼю.- гнівно про шепів Галлі.
Після чого різко піднявся з піску, і кинувся на дівчину. Він повалив Алексу на землю та почав душити. Він був під сильною дією тутешнього «алкоголю».
Галлі сильно надавив на горло, Алекса почала задихатися. Дівчині не вистачало повітря, вона розуміла якщо зараз нічого не зробить, то помре. І вона з останніх сил вдарила галлі в його «слабке місце» так, так саме в пах.
Галлі відпустив Алексу та взявся руками за нижню частину живота.
А сама Алекса намагалась вдихнути повітря, ньют хотів підбігти і зупинити це все, та не тільки ньют, а і інші хлопці але Алекса їх зупинила.
-ні все гаразд.- відповіла вона, та піднялась.
Разом з нею і піднявся галлі.
Та тільки зараз дівчина помітила, що з носа у неї йде кров, багрова рідина текла струмком по її губам , та стікала по підборіддю.
Але раптом зʼявився албі.
- так що ви тут влаштували!?- на підвищеному тоні запитав він.- ви взагалі здуріли? Змагатися з дівчиною!-обводячи всіх поглядом говорив албі.
- а ти ньют чому це все не зупинив?ти ж моя права рука?!- албі був занадто злим в той момент.
-Галлі 2 діб просидиш в кутузгі,- наказав албі.- а з іншими ми розберемося завтра, а зараз надайте допомогу Алексі, і відбій.

——————————————————-
Як вам глава? Можливо є якійсь поради? (Вибачаюсь за помилки).
Думаю завтра буде ще одна глава:)

Приречені на Любов.Приборкувачка Лабіринту.Where stories live. Discover now