OMGOMGOMG!! Er is al 83 keer gestemd en al meer dan 2500 keer gelezen!! Thank you so much!! :D Hier een nieuw hoofdstuk!!
xxx
* * * *
Pov Karin
Ik moet eerlijk toegeven.... mijn kookkunsten zijn niet..eh..geniaal. Gelukkig kwam Louis me helpen en we hebben maar wat in elkaar geflansd. Toen we eindelijk aan tafel zaten zat zelfs Niall met een vies gezicht naar wat er op zijn bord lag te kijken. "Yes, I know it don't look brilliant! But please try it." zei ik. Zayn krabde even op zijn hoofd maar dan waagde hij een hap te nemen. "You can eat it." zei hij toen hij het had doorgeslikt. Uiteindelijk heeft iedereen wel alles opgegeten. Alleen Liam wilde niet eten. Hij zei ook dat hij niemand wilde zien. "Maybe he is a little overwrought." probeerde Louis. Iedereen knikte behalve Niall. Hij staarde naar zijn schoenen. "I hope it is soon over." zei Harry en hij liep naar zijn kamer. We hebben met zijn vieren nog even wat gekletst en daarna is iedereen gaan slapen. Nu lig ik in mijn bed en probeer ik te slapen. Ik snap gewoon niet waarom Liam zo doet. Hij negeert me en Louis vertelde dat hij ook vervelend doet tegen Harry. Ik ga op mijn zij liggen. Misschien is hij echt overspannen. De jongens werken echt heel hard. Misschien zijn ze toe aan vakantie? Dan krijg ik opeens een heel goed idee. Ik vertel het morgen wel aan Harry en ik doe mijn ogen dicht. Arrgh. Ik haat het als ik niet kan slapen. Ik ga beneden maar wat drinken. Zachtjes doe ik de deur open en loop ik naar de keuken. Vlak voor de deur van de keuken blijf ik staan. Er brandt licht. Rustig loop ik naar binnen. Ik zie hoe Liam bij de koelkast staat. "Liam? What are you doing here?" fluister ik. Liam schrikt en kijkt me boos aan. "What are you doing here?" fluistert hij terug. "I can't sleep. What are you doing by the fridge?" Liam pakt een bord uit de kast en legt er wat eten op. Dan gaat hij op een kruk zitten en hij begint met eten. Ik pak een glas water en ik ga tegenover hem zitten. "I can't sleep too." zeg hij met een volle mond. "I haven't eat." "So, you're eating rightnow." zeg ik. Hij knikt. Ik drink mijn water op. "Well. I go try to sleep again. Bye." zeg ik en ik loop de keuken uit. Achter me hoor ik hoe hij zijn bord weg zet en me achterna komt. Voor mijn kamer draai ik me om. Liam komt net de trap op gelopen. Hij kijkt naar me. "Bye." zeg ik nog een keer. "Sleep well." zegt hij dan en hij loopt door. Snel loop ik mijn kamer in en ga ik in mijn bed liggen. Gelukkig val ik nu wel in slaap.
Pov Liam
Ik word wakker. Ik kijk op mijn wekker: 9.56. Ik loop naar mijn kast en ga me aankleden. Niall zei dat met verstoppertje Harry en Karin in mijn kast verstopt waren. Waarom gaat Harry niet in zijn eigen kast zitten kleffen. Ik ben heus niet gek, ik weet ook wel dat ze hebben zitten zoenen. Snel loop ik mijn kamer uit. Als ik beneden kom loop ik tegen Louis aan. "Hi, Liam." zeg hij vrolijk. "Hi." zeg ik en ik wil doorlopen maar Louis houdt me tegen. "Did you sleep well last night?" Ik haal mijn schouders op. Ik heb helemaal geen zin om te kletsen met Louis. Louis begint een heel verhaal maar ik luister maar half. Langs Louis schouder kijk ik wie er allemaal beneden is. Iedereen behalve Karin. "Where is Karin?" onderbreek ik Louis. "Eleanor called me and she asked me to tell Karin she had to be in the shop 9.30." Ik knik. Ik heb geen zin om te onbijten. Ik heb 6 uur geleden me al helemaal vol gegeten dus ik loop terug naar mijn kamer en ik zet mijn laptop aan. Ik typ de naam van een roddelblad in en zoek de foto van Harry en Karin. Het is niet een hele duidelijke foto maar je kunt wel goed zien dat zij het zijn. Zo blijf ik nog wat rondkijken en vind ik wat informatie over Karin. Ze zat bij een band maar de bandleden kregen ruzie dus zijn ze ermee gestopt. Ik vind ook een site van een school. Ik kijk bij de foto's en ja hoor, Karin staat er ook tussen. Na iets van twee uur op mijn kamer gezeten te hebben hoor ik beneden iemand roepen "I'm back!". Karin dus. Ik loop maar naar beneden. Als ik de woonkamer in loop zit iedereen heel dicht bij elkaar op de bank en ze zitten te fluisteren. Alleen Niall merkt dat ik binnenkom. "Hey Liam!" roept hij met een neppe glimlach op zijn gezicht. Iedereen schrikt en stopt met fluisteren. "Where you talking about or may I not know?" vraag ik. "O! Well, my parents send me my more stuff from home and I have to pick it up from the airport." zegt Karin snel en ze loopt naar me toe. "Do you wanna go with me?" vraagt ze. "Doesn't Harry go with you?" Ook Harry komt nu bij ons staan. "Well, I'm very bussy so may you can go." vraagt Harry een klein beetje smekend. "Okay, then I go get my coat." zeg ik en ik loop naar de kapstok. Als ik terug kom zijn ze weer aan het fluisteren. Karin ziet me en ze sprint naar mij toe. "We go and get a taxi." zegt ze snel en ze trekt me mee naar de voordeur. "Bye guys!" roept ze snel en ze trekt de voordeur dicht. In de taxi zeggen we niks tegen elkaar. Op het vliegveld vinden we al snel nog wat tassen die bij Karin horen. "Let's get back." zeg ik en ik wil naar buiten lopen maar Karin houdt me tegen. Ze kijkt op haar klok. "Oh, Liam. I..ehm...I am very thirsty. Could we drink something?" "You can drink when we are back." zeg ik en ik loop naar de uitgang. "But Liam! Wait!." roept Karin en ik stop met lopen. "There! Milkshakes! Don't you like milshakes?" Hoe weet ze dat? Ik ben dol op milkshakes! Ik draai me om en pak Karin bij haar arm. "One, and then we go back..." zeg ik zachtjes. Ik hoor hoe Karin grinnikt.
Karin en ik stappen uit de taxi. "That were awesome milkshakes!" roept ik. "Haha, yes they were really nice." lacht Karin. Ik voel me veel beter, niet dat ik ziek was ofzo alleen een beetje humeurig. We lopen naar binnen. Ik zet alle spullen bij de kapstok en ik wil naar de woonkamer lopen. "We're back!!" roept Karin super hard. Ik kijk haar raar aan. "Why you sc.." Ik maak mijn zin niet af want ik hoor gerommel en gefluister. Zijn ze nou weer bezig?! Snel loop ik naar de woonkamer. Maar er is niks te zien. Ik loop terug naar Karin die met haar spullen naar haar kamer wil lopen. "I help you." zeg ik en ik loop mee naar boven. Als Karin alle spullen op haar kamer heeft loop ik naar de kamer van Niall. Ik klop op de deur. "Niall? Can I come in?" zeg ik. "Yes." zegt Niall en ik doe de deur open. Hij zit op zijn bed. Ik denk dat hij weet wat ik ga vragen want hij durft me niet aan te kijken. Ik ga naast hem zitten. "Niall, what are you and the other guys doing and why must I not know?" Niall blijft stil. "Niall, I 've told you my secret now you tell yours."
JE LEEST
A dream come true
Hayran KurguKarin is een gewoon meisje dat de wereld wil laten zien dat ze bestaat. Als ze een filmpje van haarzelf op Youtube zet verandert haar leven voor goed.