5. Hide-and-seek

578 11 1
                                    

POV. Karin

Ik zwaai naar Harry die me net heeft weggebracht. We hadden in de auto nog flink wat gekletst. Het was super gezellig. Eigenlijk wil ik niet dat hij weggaat want als ik hem zie wordt het helemaal warm vanbinnen. Ik denk... nee. Ik weet zeker dat ik hem leuk vind. Maar hij vindt mij vast niks. Als ik de hotelkamer binnenloop stormt mijn moeder op me af. "Karin waar was je nou? We waren al ongerust!" "Er is niks aan de hand mam! Ik heb daarnet 1D ontmoet!! Ze vroegen of ik vanavond mee ging eten! Please!!" "Als ze goed op je passen dan.." "Yes!!" Omg. Nu moet ik nog wat vinden om aan te trekken!!!! Snel ren ik mijn kamer in en trek de kleerkast open.

POV. Harry

Snel zwaai ik nog even naar Karin. Ze heeft zo'n mooie bruine ogen. Ik wordt al helemaal vrolijk als ik bedenk dat ik haar vanavond weer zie. Terug in ons appartement glip ik zo stilletje mogelijk langs de woonkamer. Te laat ze hebben me al gezien. "Heey Harry! Waar ga jij zo stilletjes naar toe?"  roept Louis. Shit. Snel een smoes verzinnen. "Ik.. ikkee ga .. even op bed liggen. Ik voel me niet zo lekker." "Ow." zegt Zayn. "Hopelijk ben je vanavond weer beter." Ik steek mijn duim op en loop naar mijn kamer. Ik pak mijn laptop en zet hem aan. Niemand weet dat ik chat. Diegene met wie ik chat denkt dat ik Louis ben! Haha echt lol. Yes. Online.

POV. Karin

Alles is klaar. Ik heb al gedoucht en heb mijn kleren al aan. Ik heb mijn haren los met een leuk T-shirt en een vestje en een dreikwart broek. Nu heb ik nog 2 uur voor de jongens komen. Snel zet ik mijn laptop aan. Hij begint al meteen met schrijven:

Heey! That 's a long time ago!

Yes, it is! How are you?

I 'm fine thanks. Do you have your webcam?

Yes! There he goes!

Hij zoekt verbinding. Dat is raar ik zie helemaal niks!!

Uhm.. I can't see you...

Geen reactie.

Hello?

De verbinding is verbroken.

De verbinding is verbroken?? Hoezo dat? Ik probeer opnieuw verbinding te maken, maar dan komt er in beeld: Louist1D is offline. Waarom nu? Ik wilde hem alles vertellen over wat ik heb meegemaakt. Ik voel me gekwetst. Ik heb geen zin meer om met de jongens te gaan eten. Maar ik heb geen keus. Ik ga maar wat lezen. Na 2 lange uren komen de jongens me ophalen. De jongens zijn super vrolijk en zijn echt super melig. Ik zet mijn beste glimlach op. Als we in de limo zitten heb ik de tijd om ze wat beter te bekijken. Ik kijk naar Niall die er een beetje knorrig uitziet. Louis ziet dat en zegt:"I know what you are thinking. Niall is just hungry!" Iedereen moet lachen maar dan zie ik dat Harry er ook zo bij zit. "Are you hungry too?" vraag ik aan hem. Het lijkt net of ik hem wakker maakte uit zijn dagdroom want hij kijkt me erg verward aan. Weer roept Louis er doorheen: "No, he just feel a little bit sick." Het lijkt net of hij diep in zijn gedachte zit, en hij verward is. Dan zijn we er. Niall sprint de limo uit en rent het restaurant in. Het restaurant heet Nando 's. Nog nooit van gehoord.

POV. Harry

Ik kan het niet geloven degene met wie ik nu al zeker een maand chat is gewoon Karin! Mijn webcam deed het niet en zij zag mij niet. Hoe moet ik haar dat ooit vertellen! We zijn ondertussen al toe aan een dessert. Het is best wel gezellig en iedereen heeft grote lol. Maar ik durf Karin niet aan te kijken. Ik weet nu wel zeker dat ik haar leuk vind. Ze is muzikaal, ze is aardig en grappig, en ze super mooie bruine ogen! Maar ze vindt me vast niet leuk. Als we alles hebben afgerekent gaan we terug naar ons appartement. Karin hoeft pas om elf uur thuis te zijn dus hebben we nog anderhalf uur. "What we going to do?" vraagt Liam. "Hide-and-seek!!!" roept Louis hyperactief. "I looking for!" roept Zayn. "I tell to 60! And... START!!" Iedereen sprint er vandoor. Karin weet niet wat ze moet doen dus rent ze achter mij aan. "Let 's hide in the wardrobe of Liam!" zeg ik en we rennen de kamer van Liam in. Daar zitten we dan met zijn tweetjes. "That 's a big wardrobe.." fluistert Karin. Het is stil. We weten allebei niet wat we moeten zeggen. Misschien moet ik het nu vertellen. "Karin...I have to ask you something." Weer is het stil. "Do chat with someone?"

POV. Karin

Hoe weet Harry dat ik chat?"Yes. But how do you know that?" "Do you know with who you 're chat?" "Yes, with Louis.." zeg ik zacht. Ik weet niet of ik nu de waarheid vertel. "You don't." zegt Harry nog zachter. "I don't??" "Yes." Ik snap er niks meer van. Ik pak mijn mobiel en gebruik hem als zaklamp. Harry en ik zitten tegen elkaar aan. Ik kijk recht in Harry 's serieuse gezicht. Voordat ik Harry kan bombarderen met vragen zegt hij: "All the time you 're chatting with me." Ik kan het niet geloven. Ik staar naar mijn voeten. Met Harry??? "You?" "I 'm sorry." "No, it 's okey. I 'm happy you tell me the truth." Het is lang stil. Weer kijk ik in Harry 's gezicht. Langzaam komen onze gezichten dichterbij elkaar. Dan zoenen we. We horen opeens voetstappen en we gaan allebei aan de andere kan van de kast zitten. De deur vliegt open en Zayn roept super hard: "I 've found you!!!!" Harry en ik barsten in lachen uit want het gezicht wat Zayn trekt is geniaal.Ik zie dat het al half elf is. "I have to go home now." "Ahhhhhhh!!" roepen alle jongens. "I bring you home!" roept Harry snel.

Twintig minuten later staan we voor mijn hotel. Harry en ik hebben allebei een rood hoofd. Dan zegt Harry: "Do you want to meet tomorro in the park?" "Yes, I loved that." Weer komen onze hoofden dichter bij elkaar en weer zoenen we. "See you tomorro!" roept Harry en stapt in de taxi. Ik zwaai hem uit en loop mijn hotel in. Dit was echt de beste dag van mijn leven.

A dream come trueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu