Pov Liam
"A suprise, huh?" Ik zucht. Ik laat het maar gewoon over me heen komen. "Suprise me."
Als alle spullen zijn ingepakt stappen we in de taxi die ons naar het vliegveld brengt. Vanuit daar nemen we het vliegtuig naar Frankfurt. In Frankfurt staat er een busje klaar. Louis kruipt achter het stuur en Niall gaat naast hem zitten. De rest gaat achterin. We moeten een aantal uur rijden voor we in de middle of nowhere zitten.
"We're almost there!" roept Niall. "Well thank god!" zegt Harry.
Tien minuten later rijden we een terrein op. Het is een groot grasveld met aan de linkerkant drie stacaravans aan de rand van het bos. In het midden is er een kampvuurplaats en aan de rechterkant loopt er een smal riviertje met een bruggetje er overheen. Achter het bruggetje ligt er een pad dat het bos in leid.
Louis parkeert het busje langs een van de stacaravans. "Let's check this place out!" zegt Zayn. Iedereen stapt uit en strekt zijn benen. Het begint al een beetje te schemeren.
"What do you think, Liam?" vraagt Karin. "It's beautiful here." Ik adem eens goed in en uit. "It's nice to get London out of your longs, isn't it?" vraagt ze met een glimlach op haar gezicht. "Oh yes. Yes it is." Ik kan de grijns die op mijn gezicht verschijnt niet onderdrukken.
"Let's get our bags and seek out a bed." zegt Niall vrolijk. Iedere caravan heeft een kamer met twee aparte bedden, een badkamer en een keukentje met een zitplek. Ook hebben ze allemaal een veranda met twee stoelen en een tafel. "Liam, you want to share one with me?" vraagt Niall. "Okay."
De caravans zien er netjes uit, ze zijn redelijk ruim. Er is al voor eten gezorgd voor vanavond, we hoeven het alleen maar op te warmen. Voor de rest van de dagen (hoe lang we hier dan ook verblijven) moeten we zelf boodschappen doen. Niall en ik eten het eten op en we ruimen onze spullen op. Daarna gaan we kijken bij de anderen. Het is ondertussen al erg donker geworden. Als we naar buiten lopen begroet een koude windvlaag ons. "Geez, it's getting fall way too soon." Niall knikt instemmend. "I think it will be almost freezing at night."
De caravan rechts naast ons is die van Karin en Harry. Bij die daarnaast staan het busje en die is van Louis en Zayn. Zayn en Louis komen de caravan van Harry en Karin uit als wij het trappetje op lopen. "Tomorrow morning Harry and I will go get some food for the next two days." zegt Zayn. "It has been a long day. We're going to sleep. Maybe you guys should get some rest too." zegt Louis en dan lopen ze terug naar hun caravan. "I think that's a good idea. C'mon, let's get some rest." zegt Niall en dan gaan ook wij terug naar onze caravan.
* * *
DAT IS LANG GELEDEN!
Hi iedereen. Finally, het nieuwe hoofdstuk. Het is niet zo lang maar dat zijn jullie volgensmij nu wel gewend. Ik ben ziek op dit moment. Ik lig thuis in mijn bed te youtuben enzo. Ik las net mijn mail en ik had een mail dat ik een nieuwe volger had! Dus ik dacht: laat ik weer eens op wattpad gaan. Ik heb wat dingen aangepast aan mijn profiel zoals jullie zien. Vanaf de telfoon gaat dat lekker makkelijk. Ik weet niet waar dit hoofstuk opeens vandaan kwam maar het was er opeens. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Ik heb op dit moment wel wat nieuws in mijn hoofd over Karins achtergrond en dat gedoe met Liam maar ik weet niet of ik zin heb om dat te gaan schrijven. We zullen zien. Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van het boek en voor het stemmen! Ook alle volgers bedankt voor het volgen terwijl ik niet zo actief ben. Ik beloof dat ik dit boek zal afmaken ik heb gewoon veel tijd nodig.
Groetjes Sanne
JE LEEST
A dream come true
FanfictionKarin is een gewoon meisje dat de wereld wil laten zien dat ze bestaat. Als ze een filmpje van haarzelf op Youtube zet verandert haar leven voor goed.