İyi okumalar°♡°
–––––––
İlk başta göz devirdi jisung sonra tekrardan ona baktı, ve konuşmasına devam etti. "Gezegen ziyareti tabii ki." Dedi imalı şekilde.
"Ne?"
"Gezegen gezintisi diyorum. Burdan başka diğer evrenlere gidebilirsin. Kafanı dağıtabilirsin. Bu acını dindirmek için iyi bir fırsat Hyunjin inan bana iyi gelecektir sana. Git git uzun süre uzaklaş buradan bu evrenin kokusundan uzaklaş, yeni yerler keşfet, yeni periler."
"Gitmem gerektiğini söylüyorsun yani? İyi geleceğinden emin misin ki.."
"Eminim, güven bana. Git ve eğlen birazda olsa, inan bana eğlenirsen Yongbok'a ihanet falan etmiş olmazsın. Yongbok'ta eğlenmeni isterdi, onu unutmanı isterdi. Git Hyunjin lütfen."
Kafa salladı sadece Hyunjin. Gidecekti, biraz olsada kafasını dağıtmak için gidecekti.
...
Hyunjin kraliçeye yani Annesine haber vermiş daha sonra 2 ay tatili için kendini iyice hazırlamıştı.
1 hafta sonra yola çıkacaktı. Bu 1 hafta içerisinde daha çok dövüş dersleri aldı. Önüne ne çıkacağı belirsizdi sonuçta değil mi?
"Hyunjin odaklan!"
Dövüş Hocasından dersler alıyordu. Yongbok'tan sonra buraya çok az gelir oldu. Bu yüzden de odaklanması oldukça zor bir hal aldı.
"Tekrar, ellerini yavaşça hava kaldır daha sonra önüne getir ve döndür. Sonra su fırtınası çıkar."
"Bunu yapmak zorunda mıyım? Bu kolay gibi görünsede su fırtınasını çıkarmak çok zor."
"Eskiden daha fazlasını yapıyordun Hyunjin. Şimdi asla geriye gitmek yok, bu eskiden senin için ufacık bir sihirdi. Bu yüzden, odaklan!"
Kafa sallamakla yetindi Hyunjin ve tekrardan odaklanmaya başladı.
"Orada karşına ne çıkacağını bilemezsin, o yüzden iyi çalışmalısın bu bir hafta içerisinde. Bilirsin gezegenler arasında çok ışınlanma olmadığı için, her geçen gün neyin geliştiğini nasıl tehlikeli olduğunu bilmiyoruz."
Hyunjin sadece odaklanmaya çalışıyordu, hocası çok iyi biriydi. Hyunjin ile onun arasında prens hoca ilişkisi yoktu, Hocası ondan yaşça büyük olsada arkadaş gibilerdi genelde. Hocasının kraliyet ailesinde'de önemli bir yer alıyordu.
"Aferin, böyle devam et. Sakın hızını yavaşlatma."
"Oraya yongbok'u unutmaya gidiyorum. Ama orada yongbok'u öldüren kişinin arkadaşlarını bulursam onlarıda öldürürüm."
"Saçma saçma konuşma Hyunjin, seni anlıyorum ama delirdin mi? Yıllar sonra gene savaş mı çıkaracaksın? Kendine gel."
Gözü bir şey görmüyordu Hyunjinin, pratik yaparken önünde o adamları hayal etmeye başladı. Dahada hızlandı, sert vuruşlar yaptı. Elleri çok hızlı ve sert hareket ediyordu, gözü dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
}reunion{ /Hyunlix
خيال (فانتازيا)C.Y.R.X gezegeninde Su elementin savaşçısı Prens Hwang Hyunjin 7 yıl öncesinden Hava elementinden olan sevgilisi Lee Yongbok'u savaşta kaybetmiştir. bir Kehanete göre; Ölen birisi, ya yıldız olup sonsuza kadar galakside kaybolur. Yada Tekrardan ba...