ARKADAŞALR KUSURA BAKMAYIN YAZIM YANLIŞLARI İÇİN KLAVYEM BOZUK VE YAZARKEN ZORLANIYORUM :( ÖPÜLDÜNÜZ <3 :) - fotoRAF burçin
Herkez bi gün yaptıklarının cezasını ödicekti.Kimse bilmesede benimde sırlarım vardı.Ne kadar çağdaşla mutlu olsamda bu dünyada yaşamaya hakkım yoktu.Ölsem herkez için için iyi olurduheralde.Belki ''çağdaş üzülürdü benim için '' ama benim ne kedar pislik bi kız olduğumu öğrense yaptıklarımı bi bilse iyiki ölmüş derdi.Ama benim tek suçum kendimi korumak olmuştu buyuzden yargılanmalımıydım bilmiyorum.Ben ölmeyi bile hak etmiyorum aslında , acı çeke çeke gitmeliydim bu dünyadan . Benim dış masumluğuma karşılık içim tam bi şeytandı en azında öyle diyolardı.Çağdaşın yanında kendim olabiliyodum.SADECE çağdaş demiri seviyodum geri kalan herkezden herşeyden nefret ediyodum yada öyle olmasını istemiştim-belki çok bencildim-.Şimdi diğceksiniz bu kızın abisi yokmu abisini sevmiyomu bizim aramızdaki herşey sahte o benim suçumu gizledi. Bende onun polislerden kaçmasına yardım ettim.Aramızdak herşey bundan ibaretti yani.Kendimden nefret ediyodum nasıl yapabilmiştim bunu kendimi korumaya çalışırken .... olanlar olmuştu. vicdan azabım gün geçtikçe artıyodu ben mutlu olmayı hak etmiyodum. Çağdaş kıpırdanınca düşüncelerimden çıktım.
''günaydın güzelim '' yüzüme en sıcak tebessümü gerçekleştirip gülümsedim.
'' günaydın öküzümm ''
'' ne öküzlüğümü gördün '' kendimden emin bi şekilde konuştum. . :)
'' Benim seni uykuda izlerken senin bu ağnı bozman mesela '' küçük bi kahkağa atarak konuştu.
'' sen benimi izliyodun bebeğim ''
yüzümün kızardığına emindim.
'' çok yakışıklı olduğumu biliyorum ama bu kadar belli etmene gerek yok. ''
'' dedi eğo yığını olan çoçuk.'' kısa bi gülümsemeden sonra yataktan kalktık sanki hiç bişey yaşanmamış gibi davranıyoduk.
---------------------
'' eee kızlar napıyosunuz ?
KIZLAR dediğimde rüyayla , burçin ha tabi siz burçini bilmiyosunuz .iyi kızdır burçin sıcak kanlı neşeli hep gülen bi tiptir.Bizim üniversiteye kayıt olduğunu duyunca sevinmiştik .Rüya 3 senedir tanısada ben sadec 1 aydır tanıyodum.
'' iyilik canım sen '' dedi rüya bugun neşesi yerindeydi belliki.-içi içine sığmıyodu konuşurken-
'' fena değil'' dedi burçin bugun herkez mutlu değildi anlaşılan .
'' benden de iyi de noldu canım '' merak etmiştim açıkçası burçin kolay kolay üzülücek bi kız değildi.
'' size iki haberim var biri iyi biri kötü'' rüya hemen sordu
'' neymiş? ''
''iyi haber: bugunde ölmedik.
kötü haber : hala yaşıyoruz. ''
biz burçinin dediklerine gülerken etrafta bir kaç göz bize dik dik baktı .Evet biz gülmüyoduk anırıyoduk resmen bu burçin bizi bi gün öldüricekti.Kahkalarımın arasından konuştum.
'' iyimisin kızım sen ''
'' ahh mükemmelim bebeğim ''
'' ee ozaman bu neydi şimdi ''
'' az gülelim dedim.Ne kadar sıkıcı burası . Bence biraz eğlenmenin vakti geldi.'' aha sıçmıştık burçin eğlenelim diyorsa burayı başımıza yıkabilirdi eğlence anlayışı çok farklıydı bu kızın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
Fiksi RemajaPEKİ BU tanışma nasıl olucak. birbirlerini seviceklermi yoksa ölesiye nefret mi edicekler? KESİT- '' kesin sesinizi '' diye bağırdığında herkez susmuştu. '' seni son kez uyarıyorum ya şimdi benden özür dile yada sonucuna katlan.'' bunu söylerken o...