Untitled Part 3

130 1 2
                                    

De dag van de tour is aangebroken en ik sta al klaar met mijn koffer wachtend op Luke. Luke! kom op! dit duurt uren! eindelijk komt hij de deur uitlopen en glimlacht, he he dat werd ook is tijd...grinnik ik en loop de bus in waar Calum Ashton en Micheal al in zitten.

p.o.v Calum.

Ik zie Hazel de bus in stappen en krijg een warm gevoel van binnen. gelijk daarna komt Luke die een arm om haar heen slaat, en ik kan je vertellen dat dat nogal pijn doet. Niemand weet nog dat ik Hazel echt leuk vindt, maar ik denk dat ik het aan Ash ga vertellen, ik denk wel dat ik hem kan vertrouwen toch? ik zucht en probeer afleiding te zoeken. SHOTGUN HET BOVENSTE BED! ik pak mijn tas en plof die op een van de bovenste bedden. Michael ploft ook zijn tas op een van de bovenste bedden. Ashton volgt daarna ook gelijk. Hazel en Luke kijken elkaar even aan en leggen dan hun beide tassen op een bed.

P.O.V Hazel.

yes! Luke en ik leggen samen in een bed! Ik glimlach van oor tot oor naar Luke. ik zie ook dat Calum teleurgesteld kijkt maar ook jaloers, waarvoor? Cal? wat is er? hij schrikt op, u-uh gewoon dat we twee maanden weg gaan...antwoord hij. ik knik en klauter boven op het bed, Luke ook hij slaat een arm om me heen en drukt me tegen zich aan. ik voel me zo veilig in zijn armen, een gevoel wat ik nog nooit bij iemand heb gehad en ik denk ook niet dat ik dat ooit nog bij iemand ga krijgen. 

De bus gaat rijden en de jongens zijn aan het kloten met van alles en nog wat. het enige wat ik doe is lachend toekijken. ik krijg een kussen naar m'n hoofd en gooi hem net zo hard terug en raak Calum vol in z'n gezicht.



sorry dat deze zo kort was :/  maar ik heb niet zo veel tijd :(

hope u liked it!

LOVE YA LOTS XX JLEE

she's mine~ Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu