Chapter 6

115 2 2
                                    

Hazel pov
Ik draai me om en zie Luke staan met z'n handen op z'n heupen, vanuit m'n ooghoek zie k Calum die snel de deken om z'n heupen wikkelt. "WTF IS DIT!?" Schreeuwt Luke weer en ik deins terug voordat Calum begint te praten "luister...doe kalm aan ik ben net klaar met douchen en loop net langs Hazel die wakker is geworden en uit m'n bunk hupt" zegt hij kalm, dat ie zo kalm kan blijven nadat mijn vriendje ons heeft betrapt. Luke gromt wat "klopt dat Hazel?". Ik knik en slik lichtjes door de kwade blik op z'n gezicht. Hij kijkt Calum dodelijk aan en loopt de bus dan weer uit met z'n vest die hij was vergeten. Ik geef n zucht en Calum grinnikt zachtjes "dat face..." . Ik kijk m verbaast aan "man t had wel knokken kunnen zijn!" Hij schud z'n hoofd
"Durft ie niet"
Ik haal m'n schouders op "dat betwijfel ik cal...". Hij haalt z'n schouders op en kijkt m aan "ik heb gehad wat ik al heel lang heb gewild baby...mijn dag kan niet meer stuk" zegt hij met diepe stem wat me maakt rillen. Ik schud kort m'n hoofd en sprint de bus uit naar t  cafeetje waar de rest zit, ik plof op Luke z'n schoot en kloot met t rietje van z'n appelsap. Hij fronst en legt z'n kin op mijn schouder.

Luke pov
Ik kijk naar Hazel en frons, d'r is iets met d'r maar ik weet niet wat, ik wil het wel vragen maar ik wil dingen niet ongemakkelijk maken...ik kijk Mike snel aan die fronsend van Hazel naar mij kijkt, hij merkt het dus ook...
Ashton zo te zien ook, ik kijk weer naar Hazel die gefocust met het rietje draait. Ik wil t nog steeds vragen maar ik besluit dat niet te doen...ik vertrouw Calum niet maar als ik het haar vraag gaat zij misschien denken dat ik haar niet vertrouw. Ik schud kort m'n hoofd en focus dan op m'n drinken die ik onder haar hand vandaan pak en n slok neem, ik laat t koude vloeistof naar beneden glijden en kijkt naar Hazel die voor zich uit staart en mikey knipt in z'n vingers waardoor ze op schrikt en ash fronst "wat is er met jou aan de hand?".  Ze trekt bleek weg en stamelt wat maar ik sla m'n armen strakker om d'r heen, "je hoeft t niet te zeggen baby" fluister ik in haar oor waardoor ze glimlacht en relaxt.
~~~~~~~~
Niet veel later komt Calum aan lopen met die vieze grijns op z'n lippen, ik zou m d'r wel af willen rammen... ash legt een hand op m'n arm om me tegen te houden en Calum ploft naast Michael terwijl hij iets bestelt en Hazel en hij n blik wisselen, n blik die veel inhoud...t is niet een blik die ie normaal geeft...ik voel n jaloers gevoel in m'n buik opkomen en kijkt grommend weg terwijl ik Hazel strakker vast pak en m'n lippen dan op d'r nek druk,mijn. Ik krijg n jaloerse blik van Calum en Mikey zucht waarna hij n slok van z'n cola neemt.

Michael pov
Ik voel niet veel later twee ogen in m'n rug branden en ik kijk langzaam om, ik kijk recht in twee groene ogen n tafel achter ons, n meisje...prachtig...just art...blond haar tot net boven d'r schouder, n bril die d'r fucking Cute staat en n piercing in d'r oor. D'r wangen worden rood net zoals de mijne en ik kijk snel terug naar m'n cola...wtf was dat? Vergeet vlinders in m'n buik...hele dierentuin. Ik kan moeilijk focussen op wat ik doe en gooi m'n cola perongeluk om. Ik vloek en Ashton schiet in de lach "NOOB!". Ik loop nog roder aan omdat ZIJ dat natuurlijk ook heeft gezien. Ik kan wel door de grond zakken en ik sta snel op en sprint naar binnen om naar n doekje te vragen. Ik hoor buiten nog gelach van de jongens en slik hard, ik ben zo'n idioot echt waar...ik krijg een doekje mee en ik loop terug naar onze tafel, m'n ogen zoekend naar haar...nergens...ze is weg...ik voel m'n hart leeg worden en ik krijg ineens n sad gevoel. Ik zucht zachtjes en begin de tafel droog te maken, ik zie Calum zachtjes lachen en ik mep m volop op z'n arm. Ik slik want ik sloeg best hard en Calum kijkt me verbaast aan "wtf is er mis met jou!?" Ik haal m'n schouders op en sprint terug t cafe in, ik geef net t doekje terug voordat ik een hand op m'n schouder voel, ok frons en draai me langzaam om. Haar...

HUEHUE 😏
Enjoy❤️
cliffordsbubblegum xWolfHemmingsx
Chiauo my jellybeans❤️

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 14, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

she's mine~ Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu