chapter 5

89 1 3
                                    

*SMUT

Calum pov

Na n complete k*t nacht wordt ik langzaam wakker. ik kijk om me heen en zie Hazel en Luke liggen, mijn hart zakt weer naar m'n schoenen en ik ga met n rot gevoel ontbijt maken. Luke z'n gesnurk vult de bus en ik kijk weer over mn schouder. nog steeds lepeltje lepeltje, ik hoor daar te liggen! ik grom zachtjes en plof op de bank, ik staar naar mn toast met vegemite en Ashton komt naar me toe gestrompeld nog slaperig en zn haar door de war. "moguh" mompelt hij en ploft naast me, "mornin" mompel ik terug en hij kijkt me aan, "wat is er? je lijkt zo...down?" vraagt hij en ik neem diep adem, dit kan t moment zijn...iedereen slaapt en we zijn alleen. Ik kijk hem langzaam aan, "ik...ik zit met n probleem...n heel groot probleem" mompel ik onzeker. Hij kijkt me aan en haalt n hand door zn krullen "what?" vraagt hij. ik slik en twijfel even "ik vind uh...Hazel eh...ik vind dr leuk" mompel ik zachtjes. Z'n ogen vliegen open en ik slik hard. "je wat!?" vraagt hij verbaast. "ik vind dr leuk...en ja ik weet dat ze met Luke heeft maar dan kan ik toch niks aan doen!?" slis ik door m'n tanden. Hij knikt langzaam en ik zucht diep "kijk ik weet dat t idioot is maar ik krijg t gevoel niet weg! ik ben t bed al in gedoken met n ander maar ik kon niks anders doen als inbeelden dat t Hazel was die onder me lag" zucht ik. Ashton knikt langzaam "dat is fucked up". ik knik instemmend en haak n hand in m'n haar. Hij kijkt even naar me en zucht dan "ik denk niet echt dat Luke dr zo snel laat gaan". ik bijt hard op m'n lip "thanks for the help..." mompel ik sarcastisch,ik sta op en kruip terug in mijn bunk met m'n rug naar t gangpad. ik schrik als ik een hand op mn schouder voel en dan n lichaam tegen me aan, Hazel. ze legt dr hoofd op m'n schouder "Luke snurkt" mompet ze zachtjes en ik glimlach "dan kom je bij mij liggen". ze knikt en blijft zo liggen, ik voel me veilig en totaal op mn gemak...is dit wat liefde met je doet? dan wil ik t graag zo houden want dit voelt echt geweldig!!


*We zijn beide in slaap gevallen en de andere zijn weg, we zijn dus alleen met zn tweeën. Ik kijk naar dr en zie dat haar shirt n stuk omhoog is gekropen, ik kijk naar dr huid en haal m'n vingertoppen erover, zo fk zacht. er komt kippenvel op dr huid en ik kijk langzaam naar dr, t is net n masterpiece. Ik schud dr schouder en ze wordt langzaam wakker waarna ze naar me kijkt met dr prachtige blauwe ogen, "hm?" mompelt ze en wrijft in dr ogen. Ik glimach "ze hebben ons verlaten". ze giechelt zachtjes en gaat zitten. ik volg haar voorbeeld en ga naast haar zitten, t blijft lang stil voordat ik naar dr kijk, Luke is dr niet en dit is m'n kans om me te bewijzen. 

ik leun langzaam naar haar toe en draai dr gezicht naar me toe met mn vinger onder dr kin. Ze kijkt me met grote herten ogen aan voordat ik m'n lippen tegen de hare druk en dr zachtjes op dr rug leg. Ik moet m'n best doen bij te blijven en haal dr shirt af maar onze lippen gaan alleen van elkaar om t shirt over dr hoofd te halen. Ik haal mn handen over dr zij waardoor ze zachtjes rilt, m'n handen lijken huge op haar kleine lichaam. ik trek langzaam weg en plaats mn lippen op dr nek terwijl ik dr trainingsbroek af haal. Ze kijkt naar me en haalt mn shirt in een beweging van mijn bovenlichaam. Ze haakt dr nagels in de rand van mijn trainingsbroek en haalt die naar beneden. Ze kijkt me weer aan "weetje...je moet wel safe zijn" grinnikt ze en ik knik voordat ik een silveren folie vanonder mijn kussen vis. Ik haal langzaam mijn boxers af met mn ogen nog op haar...Ze kijkt me terug aan en ik haal haar underwear af...ik doe de C om en kijk dr aan voordat ik mijn heupen langzaam begin te bewegen. Dr rollen moans over dr lippen zodra ik mijn heupen versnel, ze drukt dr nagels in mijn schouders en ik druk mn voorhoofd tegen de hare. Ze kijkt me recht aan en blijft moanen als mijn heupen krachtiger over de hare schuren. ze haalt dr nagels in n lange lijn naar mn onderrug. ik blijf dr zo goed mogelijk laten voelen totdat ik m'n climax aan voel komen, ik leun naar dr oor ''i'm close" mompel ik laag in dr oor maar ik krijg n climax van haar als antwoord waardoor ik zelf ook climax. ik laat me langzaam boven op haar zakken en we ademen beiden snel. ze schiet in dr kleding en hupt uit de bunk gevolgt door mij maar ik heb nog geen kleding aan, naakt dus. de deur vliegt open en Luke verschijnt "WTF!?" roept hij. ik sta vastgenageld aan de grond en slik hard...






spanneeennnnddd!!! eerste smut stukje in dit verhaal...hoop dat dit goed was. 

chiauo my jellybeans xx Cakejellybeans96


she's mine~ Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu