Part 4

94 2 1
                                    




p.o.v Calum

ik schrik van het kussen dat in mijn gezicht komt en wankel even naar achteren. ik heb al snel door dat het kussen van Hazel kwam. ik kan dit als goed excuus gebruiken en sprint naar dr toe om dr over mn schouder te gooien en naar de bank te rennen waar ik dr neer gooi. "wat dacht jij gedaan te hebben mevrouw Oakley!?" Ze schiet in de lach en kijkt me met haar zoals gewoonlijk twinkelende ogen aan wat mij weer een warm gevoel van binnen geeft en ik begin te blozen.

p.o.v Luke

Wat denkt ie wel niet dat ie is? hij moet van mijn meisje afblijven ook al was dit onschuldig!

ik neem grote stappen naar hun toe en pluk Hazel van de bank Calum kijkt op en ik zie gelijk de teleurstelling in zijn ogen, ik grom wat en neem Hazel mee naar mijn bink waar ik d'r in leg. "Wat doe je!?" Vraagt ze. "Weghalen bij die creep" grom ik en kruip naast d'r.
Ze schud langzaam d'r hoofd en ik druk d'r strak tegen me aan. Ze is van mij, en niet van hem, van mij alleen. Ik druk m'n gezicht in d'r lange haar en raak gerustgesteld bij de geur van kersenbloesem van haar shampoo, ik relax en zij valt in slaap door mijn warmte, ik zal m eens laten voelen van wie ze is...mij.  Ik kijk nog even naar d'r voordat ik in slaap val met t gegiechel van Michael op de achtergrond.

Michael pov

Ik giechel door de katten filmpjes die ik op mijn laptop heb aanstaan voordat mijn blik op Calum valt, hij zit stil op de bank...en hij is nooit stil...ik kijk even naar Ash die z'n kleding aan t opvouwen is. Ik frons en hup uit m'n bunk maar Calum staat al op en kruipt in z'n eigen bunk zonder aan mij n woord te verspillen. Ik frons weer en kijk hoe hij de gordijnen sluit, wtf is er mis met hem? Ik schud m'n hoofd en klim weer in mijn bunk waar ik de katten filmpjes weer ga kijken, op de achtergrond klinkt t gesnurk van Luke, ik kijk even naar hem en Hazel voordat ik terug naar m'n laptop kijk maar nog steeds met m'n gedachtes bij sad Calum zit

she's mine~ Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu