Végül minden jobban alakult, mint remélték. Tim is eljöhetett szabadságra, igaz két nap be kellett mennie, de akkor Matt is ment vele. Egyébként meg csodás napokat töltöttek kettesben. Tim megmutatta neki Pasadenát, aztán pár napot Los Angelesben is eltöltöttek, ahol Matt mutatta meg a várost kedvesének.
Matt beszélt a főnökével is, aki szerencsére megértő volt, és beleegyezett, hogy ami munkát lehet, azt otthonról végezze. Itt nyilván csak a fordítási munkákról lehet szó, hiszen ha tolmácsolni kell, akkor azt csak személyesen lehet. De Matt természetesen vállalta, hogy oda utazik, ahova a megbízása szól majd - ez eddig sem volt másként.
Azt ugyanis már az első pár napon eldöntötték, hogy Pasadenában maradnak. Matt-nek nagyon megtetszett a kisváros, és Timnek sokkal többet kellene utazni, ha LA-ben laknának, mint neki. Matt lakása is megmarad, mert ha több napot kell ott eltöltenie, vagy egyszerűen el akarnak szabadulni Timmel pár napra, akkor az ott lesz. Különben sincs egyikük sem rászorulva arra a pénzre, amit azért a lakásért kapnának.
A pénzen egyébként volt egy kis vita, mert Matt ragaszkodott hozzá, hogy minden számlának a felét ő fizesse, és a háztartás egyéb kiadásait is közösen fedezzék. Végül Matt nyert, mivel közölte, hogy csak ezzel a feltétellel hajlandó beköltözni. Tim, nem túl lelkesen ugyan, de beleegyezett.
A másik változás az volt, hogy Matt is vett magának egy autót. Los Angelesben nem volt sok értelme, mert ott célszerűbb tömegközlekedni, illetve a parkolás sem mindig egyszerű. De itt a parkolás sem gond, és ha Matt-nek valahova mennie kell, akkor nem kell Tim autóját elkérni.
Tim lakása közben egész otthonos lett. Matt sok mindent elhozott magával LA-ből, Timnek meg nem volt sok személyes holmija. De nem volt kifogása a változások miatt, sőt, kifejezetten tetszett neki.
Már csak egy dolog volt hátra: a bemutatkozás egymás családjának. Telefonon már mindketten beszámoltak a kapcsolatukról, és mindenki nagyon jól, örömmel fogadta azt. Úgy egyeztek meg, hogy valamelyik hétvégén hazalátogatnak Sacramentoba és akkor személyesen is megismerkedhetnek egymás szüleivel.
Két hét szabadság után újabb változás állt be az életükbe, hiszen ki kellett alakítaniuk egy újabb rendszert. Tim nyolc órára járt be dolgozni, előtte otthon együtt reggeliztek. Ebédidőben, ha Matt-nek épp nem volt sürgős munkája, akkor bement az egyetemre és együtt ettek. Délután négykor jött haza Tim, utána vagy együtt főztek vacsorát, vagy elmentek valahova enni. A hétvége lazább volt, azt csináltak, amihez épp kedvük volt. Minden tökéletes volt, már-már idilli.
Lassan két hónapja éltek együtt, és Matt úgy érezte, hogy ennél boldogabb már nem is lehet. Illetve... Ha teljesen őszinte akar lenni magához, akkor egy icipici dolog talán mégis hiányzik még. A szex. Mármint a tényleges szex. Ami persze közel sem a legfontosabb egy kapcsolatban, mégis elég fontos része. A kézzel és szájjal történő kielégítés szinte mindennapos volt és tökéletesen működött, de a szexre még mindig nem került sor. Matt tudta, hogy neki kellene szóba hozni, de aztán mindig eszébe jutott, hogy Timnek mindenben ő az első. És bár a másik megesküdött, hogy nem így van, Matt mégis úgy érezte, hogy az elején túl gyorsan hajszolta bele párját az együttlétbe, amikor azon a két hónappal ezelőtti csodás napon először elégítette ki a szájával.
De vajon meddig kellene még várni? Matt sosem volt a szex megszállottja. Sőt! Persze a volt férjével élvezte, az első időszakban legalábbis, később már inkább csak túl akart lenni. De Timmel szeretne eljutni arra a szintre, szeretne eggyé forrni vele. Ha azonban ő erre nem áll készen, ha valamiért nem akarja, az is rendben lesz. Matt egészen biztosan sosem fogja erőltetni. Neki az is tökéletesen elég, ami most van. Csak tisztázni akarta a helyzetet, hogy tudja, mire számíthat. Lehet, hogy Tim csak bátorításra vár.
YOU ARE READING
Too Good
RomanceEgy diákszerelem (ami ráadásul plátói volt) újra éled? Vagy mindig is élt? Ez egy hirtelen ötlet volt. Ráadásul a laptopom elromlott, így telefonon írtam 🤷♀️ Egy aranyos történetnek szántam - aztán meglátjuk, hogy mi lesz belőle 😁 (Ja, és csak...