Selammm bir Sakuatsu kurgusu ile karşınızdayım OvO
———————————————————————Oikawa'nın köpecikleri
sunabagımlısıyım
Tsumu, yola çıkmak üzereyiz nerdesin sen ?
Thebestmiyainever
Ben gelmicemİstemiyorum niye inat ediyonuz
Samubagimlisi🌸
Ne demek gelmiycem a*sumu
Kaç dolar verdim lan bu tatil için
haberin var mı amkThebestmiyainever
İkimizinde kafasını sikimİstemiyorum işte
Sevgilimin beni aldattığını
öğreniyorum siz tatile diyorsunuz
salında depresyona gireyim
bi amk salın beniSunabagımlısıyım
Atsumu eğer o götünü kaldırıp aşağı getirmezsen
*yazıyor*
[Thebestmiyainever çevrimdışı]
TheBigKing👑
Böyle adam olursun işte
— — — — — — — — —
Tobionun sütünü hangi mal aldı aq
Sütçüçocuk🍼
Hanginiz sütümü çaldı amk
Kiy00mi
Süt peşini bırak teyzemler
bekliyor nerdesin sen halaThebestbroiskuroo
Sütünü alanı boşver
Sütü alançocuğun yanındaki
taş kimdi acaba yaMasmavi gözleri vardi aşık oldum sanırım 😍😍
Sütçüçocuk
GÖRDÜNÜZ MÜ SÜTÜMÜ ALANI
BOKUTO-SAN NOLUR SÖYLEYİN KİM ALFI SİTÜMÜ
SİTOSMZU NAVARIM WEN
Kiy00mi
Tobio ağlamayı kes ve arabaya gel.
Sütçücocuk
İyi tmm
(Görüldü)
--------------------------------------------------------------
"of of offfff" Araba yolculuklarından nefret ediyordum. Suna arabayı park ettiğinde kapıyı açıp dışarı çıktım şehirden bir hayli uzak ormanın içinde bulunan bir kaplıca oteline gelmiştik. "Oflama tsumu oflama oflama" baygın bakışlarımı gönderip valizimi aldım suna arabayı kitleyince onları takip etmeye başladım.
İçeri girdiğimizde gördüğüm turuncu saçlı kişiyle ufak çaplı bir şok geçirmiştim. "Shoyoo ?!" Shoyo ve diğerleri gülmeye başladı "Sana da merhaba Tsumu "
yanıma geldiğinde sıkıca sarıldık birbirimize ben Japonya'dan ayrıldığımda Shoyo'nun mental ve sağlık durumu pek iyi değildi bu yüzden kendisini odasına kapatmıştı ondan sonrasında da hiç görüşmeye şansımız olmamıştı.
"Seni gördüğüme çok sevindim iyileştiğini duyduğumda gelmek istedim ama malum durumumu biliyorsundur.. özür dilerim yine de" mahcup bir şekilde söylemiştim ne kadar geri dönmek istesem de bu mümkün olamamıştı.
"Bunun için özür dileme Tsumu iyileştim hem ben sizlerin sayesinde" ister isteme gözlerim dolmuştu tekrar sarıldım , Shoyo bizim için bir arkadaştan daha önemliydi o bizim üçüncümüz gibiydi.
"E bu arada sen burada ne arıyorsun yoksa sende mi bunların yanındasın Shoyo!" bu tepkim üzerine gene hepsi kahkahalara tutulmuştu " HEY ciddiyim ben ne arıyor küçük mandalinam burada?"
"Burası ailemin mekanı ya Tsumu" ha ne ? Kafamı kaldırıp kaplıcanın adına baktığımda yanında duran Hinata adını yeni gördüğümü fark ettim. "Haaa ben şey-.. " rezil olmuştum resmen ya "Salak ikizim , görüyor musun shoyo durumu senden de beter" Shoyo uzun bir süre beni incelemiş sonrasında Samuyu onaylayan bir kaç mırıltı çıkarmıştı.
"Eminim bu tatil ona harika gelecektir , hadi sizi odalarınıza yerleştireyim" Shoyo iki o da anahtarı alıp yola koyuldu bizde sürü gibi onu takip ettik. İkizim ve torbacı vibe veren sevgilsini odalarına koyduktan sonra uzun bir yürüyüş ardından Shoyo durmuştu "Burasıda senin odan Tsumu " kapıyı açıp içeri girmem için çekilmişti.
İçeri girdiğimde buranın beklediğimden daha güzel olduğuna karar vermiştim 1+1 basit bir daireydi ama dizaynı o kadar güzeldi ki beni benden almıştı. "Benim gitmem lazım acil bir şey olduğunda ara tsumu "
Shoyo'ya dönüp gülümsedim "Teşekkürler küçük mandalina dikkat et kendine " gülümseyip sende demiş ardından gitmişti shoyo onun iyi olduğunu bilmek bir tık iyi hissettirmişti beni
O gidince kapıyı kapatıp ayakkabılarımı çıkarıp içeri incelemeye koyuldum L şeklinde bir mutfak tezgahı vardı üstünde ve altında çekmeceler ,4 sandalyesi olan bir yemek masası vardı.
mutfak ve salon birleşikti ancak salon mutfağa göre çok daha güzel ve ilgi çekiciydi sarı L bir koltuk vardı siyah beyaz küçük yastıklara sahipti etrafında ise bir kaç bitki vardı neden bilmem ama fazlası ile evimde hissetmemi sağlamıştı bu koltuk.
Valizimi alıp odaya gittim çift kişilik bir yatak ucunda ise çalışma masası ile bir duvar aynası bulunuyordu, yatağın yan tarafında kocaman bir kıyafet dolabı ve armut koltuklar vardı. Valizimde pek bir eşyam yoktu zaten onları da çıkarıp dolaba koydum sonrasında kendimi yatağa bıraktım...
-------------------------------------------------------
SELAMLAR 0v0 , nasılsınız balkabaklarım?
Yeni kurgumuz hayırlı olsun o kadar soukokudan sonra bir sakuatsu deneyim dedim
Fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim , Sonraki bölümde görüşürüzzz
🧡🎃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Termal Hotel ~Sakuatsu~
FanfictionAtsumu çalan kapıyı açtığında ,hayatının aşkı olacağı kişi ünlü fotoğrafçı Sakusa Kiyoomi ile göz göze gelir...