Sakusa o mesajı gördüğünden beridir atsumuya ulaşmaya çalışmıştı fakat nafile hiç bir şekilde onunla iletişime geçememişti odasının kapısına kadar gitmişti , kaç kez zile bastığını ve kapıyı tıklattığını bile hatırlamayacak kadar çok çalmıştı.
2 gün olmuştu tam iki gün , ne atsumudan tek bir mesaj ne de herhangi başka bir şey olmuştu sakusa delirmek üzere hissediyordu odasından bazı zamanlar ağlama sesleri duyuyor gibi geliyordu , kapıyı çaldığında ise gene açılmıyordu.
Sakusa ani bir kararla aşağı resepsiyona inmiş ve oradaki görevliye basitçik bir yalan uydurmuştu görevli bu yalana inanmış ve atsummunun odasının yedek kartını sakusaya vermişti, Sakusa neden kendine bunu daha erken yapmadığını soruyordu.
Koşar adımlarla asansörlerin olduğu kısma gitti...
-------------------------------🎃-----------------------------------
Bu 2 gün boyunca Atsumu ne mi yapıyordu ? Şöyle ki; başta o yataktan kalkacak gücü hiç bulamadı ve yataktan kalkmayı uzunca süre erteledi ama bu kendisini daha da kirli hissetmesine sebep oldu , o yüzden duşa girdi belki 2-3 saat belkide daha fazla suyun altında kaldı çıktığında bembeyaz teni kızarmıştı.
Atsumu saçıncaki lolipopu çıkaramayınca ise bir ağlama seansına daha girdi güzelim saçları bir lolipop yüzünden mahvolacaktı. Atsumu lolipopu çıkarma yolları ararken o pisliğin saçına taktığı 2 çiğnenmiş sakız ve saçından çekilen tutamların oluşturduğu hafif olan boşluğu fark etmişti
Canı acıyordu bebekleri gibi baktığı saçlarını bu halde görmek kalbinin sıkışmasına neden olmuştu. Tekrar duşa girip çıktıktan sonra eline aldığı makasla özensizce kesmişti saçlarını.
Sonra kendine yatağa atıp 10 saatten fazla uyumuştu , kapı çaldığında uyanıyordu ama kalkmıyordu yatağından , ama nasıl yüzüne bakabileceğini bile bilmiyordu.
İkinci günde mide bulantısından herhangi bir şey yiyemedi yaptığı şeyler hep aynı döngüdeydi kalkıyor- kusuyor- duşa giriyor- uyuyor ve gene bu döngüye başlıyordu .
-------------------------------🎃-----------------------------------
Sakusa içeriden ses gelmediğine emin olduğundan kart ile atsumunun kapısını açtı , içeri göz gezdirdiğinde atsumunun çizdiği portresini gördü resmi incelerken aklına gelen atsumu ile yatak odasına gitti sakusa, atsumu ordaydı ,uyuyordu
Sakusa onu görünce tuttuğu nefesini titrekçe verdi . yatağa , atsumunun yanına oturdu özensizce kesilmiş saçlarına baktı istemeden elini uzatıp saçlarını sevmeye başladı. Atsumunun yarım yamalak olan uykusu hissettiği elle istemeden tamamen bozuldu ve gözlerini açtı tabii ki sakusayı görmeyi beklemiyordu beklese bunu yazmamın anlamı olmazdı.
"Sakusa.." adını mırıldanarak söylemişti atsumu inanamıyordu , gözleri doldu "ö-özür.." sesi gittikçe inceliyor ve gözleri daha fazla doluyordu yatakta hafifçe doğrulduğunda , sakusa onu kendine çekip sıkıca sarıldı ellerini ise saçlardan hiç ayrımadı.
"şşşş geçti atsumu burdayım ben, özür dilemene de gerek yok kızgın veya kırgın değilim sana"
atsumu dayanamamış ve gene ağlama krizlerinden birine girmişti sakusa ne yapması gerektiğini bilmiyordu , atsumu ağlarken "bana dokunması iğrençti", "kendimi kirli hissediyorum", "korkuyorum" vb. sıraladığı kelimeler yüzünden sakusa delirmek üzereydi elinden hiç bir şey gelmiyor gibi hissediyordu o adamı gördüğü ilk yerde öldürecekti buna yemin etti.
Atsumu daha iyi hissedince onu yıkadı sakusa bu atsumuya iyi gelmişti Michealın dokunmasından ne kadar nefret etse de sakusanın dokunuşları farklı hissettiriyordu.
Duştan sonra güzelce kesti atsumunun saçlarını sakusa , artık daha düzenli duruyordu daha sonra yemek hazırladı ve uzun bir süre atsumuya yedirmek için uğraştı en sonunda iki kupa kahve hazırlayıp koltukta oturan oğlanın yanına geçti.
"Çok güzel çizmişsin sen çizene kadar böyle güzel gözüktüğümü fark etmemiştim"
Sakusanın dedikleri ile bir gülümseme oluştu atsumunun yüzünden. Sakusa resmi incelerken atsumu derin bir iç çekti.
"Resimlerini yapıcam ama bir şartım olucak Sakusa..."
Sakusa kafasını atsumuya çevirdi şartın ne olacağı umurun da değildi isterse trilyonlar bulup verirdi önemli olan resimleri yapabilmesiydi.
"Ne istediğini söyle her şekilde kabul edeceğim."
Atsumu biraz düşündü kulağa saçma geliyordu ama tek yolu buydu..
"Benimle evlen..."
Sakusa'nın içtiği kahve boğazında kalacakmış gibi oldu. Şok içinde atsumuya bakarken atsumu cümlesinin devamını getirdi.
"kağıt üzerinde , Micheal!dan ayrılabilmem için"
Sakusa başta neden bunun lazım olduğunu anlayamamıştı direk tecavüzden şikayet edebilirdi en azından ilk böyle düşündü sakusa sonrasında miyanın o piç orangutan ile evli olduğunu ve de adamın ünlü olmasından dolayı tecavüz veya şiddet olaylarını hızlıca yalana çıkarabileceğini akıl etti fakat miya başka birisi ile evlenmek istediğini söylerse kimse buna karışamazdı.
"Tamam sana yardım edeceğim Miya "
"Teşekkür ederim Omi-Omi"
Atsumu mutlu olmuştu Micheal'dan kurtulabilecekti, gelecekti yaptığı bir hatanın bu kadar şeylere mal olacağını bilseydi başından yapmazdı ama bilemedi kimse bilemezdi, ama tanrı onu unutmamıştı ona Sakusa Kiyoomiyi göndermişti onu kurtarması için.
-------------------------------🎃-----------------------------------
Oikawa'nın Köpekleri
Thebestmiyainever
Sakusa ile evleniyoruz
(Herkes tarafından görüldü 15.32)
.
.
.
.
.
Selamlar nasılsınız??
Ben geçen günlere göre çok daha iyi hissediyorum biliyorum geç attım baya özür dilerim hafta o kadar yoğundu ki yorgunluktan uyuyup durdum neyse eninde sonunda bitirdim
Umarım keyif almışsınızdır
eeee ne düşünüyordunuz peki çiftimiz evleniyor bir halay oynarız bence oıfkljvsşm
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın diye buraya da yazayım dedim Sakusa ve Atsumu formalite evlilik yapacaklar sadece kağıt üzerinde gözükecek bunu yapmazsalar Atsumu Micheal'dan boşanamaz bu yüzden evleniyorlar
Diğer bölüm sizce neler olacak yada olmasını istediğiniz bir sahne var mı?
Yarın (umarım) görüşürüzzzz !
🧡🎃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Termal Hotel ~Sakuatsu~
FanficAtsumu çalan kapıyı açtığında ,hayatının aşkı olacağı kişi ünlü fotoğrafçı Sakusa Kiyoomi ile göz göze gelir...