Shoyo'nun attığı mesajla kısa bir süreliğine depresyondan çıkmıştım hatta hemen gidip shoyo ile konuşmayı bile düşündüm ne yazık ki bu heyecanım magazin haberlerinde gördüğüm eski sevgilim ile yerle bir olmuş ve bana acımı hatırlatmıştı tanrım onun için ülkemi ,ailemi hatta ikizimi bile terk etmişken o beni yarı yolda bırakmıştı adi piç...
Giydiğim kapşonlunun kapşonun kafamı geçirip iyice çekip yüzümü kapattıktan sonra dolaptan bira almak üzere mutfak kısmına yöneldim fakat buzdolabında hiç bira kalmamıştı evet sinirimden bir az fazla içmiş olabilirim ama sinir ve kırgınım işte , aklıma dolan düşüncelerle gözlerim dolmaya başlamıştı lanet ettim önce ondan, sonrada ona uyan aklımdan , en sonda kendimden.
Bacaklarımın beni daha fazla taşıyamayacağını hissettim yere oturdum düşüncelerime engel olamıyordum bir çığ gibi geliyorlardı, düşüncelerim artıkça kollarım kaşınmaya başladı kirli hissediyorum hem de çok kirli hissediyordum..
Anlık bir kararla ayağa kalktım masadan aldığım destek sayesinde lavaboya ulamış oradan da destek alarak kendimi küvete atıvermiştim canımın acıması umurum da değildi sadece kirli hissetmek istemiyordum tenim kızarıncaya kadar derimi keseledim belki o his gider diye.
Ama hayır. İşe yaramadı gitmiyordu gitmiyor.. düğümlenen boğazım, dolmuş gözlerim ve kızarmış bedenimle beraber su dolan küvette durdum saatlerce ...
Kaç saat olmuştu bilmiyorum ama daha iyi hissetmeye başladığımda çıktım kurulandım , altıma hızla boxer ve eşofmanım geçirmiş üstüme de en bol hoodilerimden birini giyivermiştim
Oda anahtarını ve cüzdanımı alıp yüzüme de bir maske yerleştirmiştim n'olur n'olmaz insanların beni tanıma riskine girmesine izin veremezdim çok ünlü olamasam da bir kere yüzüm ve adı magazin sayesinde duyurulmuştum.
Markette girdiğim de hazır sandiviç, noodle, bubble tea ,hazır salata ve meze tarzı şeyler, 6 lı bira, 6 şişe şarap , 3 şişe viski , 1 şişe cin, 1 şişe tonik ve hoşuna giden kokteylerden almıştı biraz daha hazır yiyecek ve abur cubur aldığında burada kaldığı süre boyunca bir daha markete gelmeme gerek kalmayacaktı.
Kasaya giderken gördüğüm kırtasiye bölümü ile durdu 'o'nun yüzüne uzun zamandır aşık olduğum mesleğimi ve hayat hobimi yapamıyordum. Ani bi kararla 3-4 tuval ,orada bulunan her renk boya ve 4 çeşit fırça alıvermiştim
Kasada ödemeyi yaptıktan sonra ağır poşetlere dışarıda ki en yakın bankta durmuştum etrafta çok kişi yoktu ve maske yüzünden nefesi daralıyordu, maskeyi çıkarıp arka cebime attım bir şekilde tüm eşyaları alıp otelin içinde doğru yol almıştım.
Otele girmeme çok az kalmıştı içimden Tanrı'ya şükredip daha hızlı adımlar atmaya başladım o an düşüncelerime nasıl daldıysam yere de olduğumu anlamam uzun bir süremi aldı ve sadece yerde değildim birisinin kucağındaydım ve dudaklarım... ONUN DUDAKLARINA DEĞİYORDU
Kendime gelmemle adamdan uzaklaştım poşetleri aldığımda dünkü odama giren çocuğun onu şoktan çıkarmaya çalıştığını fark ettim , öpüştüğüm çocuğun siyah kıvır kıvır saçları vardı... 'o' nun da saçları kıvırcıktı bu çocuk bana 'o'nu hatırlatmıştı şimdi bu çocuktanda nefret ediyordum
"özür dilerim" deyip gelmiş asansöre binip kaçtım rahatsız olmuştum ama bi tık farklı hissetmiştim uzun zaman sonra birini öpmek iyi mi gelmişti acaba?
Odaya girdiğimde açtığım magazin haberinin devam ettiğini gördüm ve gene 'O' bana benzeyen beyaz tenli sarışın-esmer saçlı iki kızla, beni sevdiğini söylerken saçlarımı okşayan sağ eli ,şimdi sağ tarafındaki kızın belinde , Öperken içimde dolaşan sol el isi diğer kızın belindeydi gözlerim dolmuştu tekrar ve tekrar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Termal Hotel ~Sakuatsu~
FanficAtsumu çalan kapıyı açtığında ,hayatının aşkı olacağı kişi ünlü fotoğrafçı Sakusa Kiyoomi ile göz göze gelir...